Oznámenie 8237 - WYS

Obsah

8237 - WYS
Vestník č. 93/2014 - 15.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Domov dôchodcov
IČO: 00226840
Pažítková 2, 82101 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Domov dôchodcov, Pažítková 2, Bratislava
Kontaktná osoba: PhDr. Eva Samolejová
Telefón: +421 243339045
Email: eva.samolejova@ddpazitkova.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ddpazitkova.sk/
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/842
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
4D studio, s.r.o.
IČO: 44715013
Štyndlova 2 , 82105 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štyndlova 2, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Haraštová
Telefón: +421 903970055
Email: 4Dstudio@4Dstudio.sk
Internetová adresa (URL): http://www.4dstudio.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
4D studio, s.r.o.
IČO: 44715013
Štyndlova 2 , 82105 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štyndlova 2, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Haraštová
Telefón: +421 903970055
Email: 4Dstudio@4Dstudio.sk
Internetová adresa (URL): http://www.4dstudio.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Domov dôchodcov
IČO: 00226840
Pažítková 2 , 82101 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Domov dôchodcov, Pažítková 2, Bratislava
Kontaktná osoba: PhDr. Eva Samolejová
Telefón: +421 243339045
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Poskytovanie sociálnych služieb
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie rozvozu teplej stravy na území mestskej časti Bratislava - Ružinov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mestská časť Bratislava - Ružinov
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie služby rozvozu teplej stravy - obeda na území mestskej časti Bratislava Ružinov pre klientov, ktorí využívajú terénnu opatrovateľskú službu verejného obstarávateľa.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55521100-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 30 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia, ktoré sú uvedené v § 26 ods.1 zákona o VO v platnom znení. Splnenie týchto podmienok záujemca/uchádzač preukáže predložením dokladov v zmysle § 26 ods.2 zákona o VO (originálov alebo úradne osvedčených fotokópii). Doklady uvedené v bode 1.2. musia byť vystavené príslušnými orgánmi, resp. úradmi na záujemcu/uchádzača s uvedením jeho obchodného mena, sídla, resp. miesta podnikania a identifikačného čísla (IČO).
1.2.Doklady pre preukázanie splnenia podmienok účasti týajúcich sa osobného postavenia:
1.2.1.výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie starší ako tri mesiace, že nebol záujemca/uchádzač fyzická osoba alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu záujemcu/uchádzača právnickej osoby právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a súčasne, že nebol záujemca/uchádzač fyzická osoba alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu záujemcu/uchádzača právnickej osoby právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. Právnická osoba predkladá výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu;
1.2.2.potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine sídla záujemcu/uchádzača, nie starší ako tri mesiace, že nebol na záujemcu/uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku (potvrdenie o likvidácii predkladá len záujemca/uchádzač právnická osoba), alebo nie je záujemca/uchádzač v obdobnom konaní podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla alebo miesta podnikania, resp. miesta výkonu predmetnej činnosti;
1.2.3.potvrdenie Sociálnej poisťovne a príslušných zdravotných poisťovní, v ktorých je záujemca/uchádzač vedený v evidencii platiteľov, resp. príslušných úradov, nie staršie ako tri mesiace, že záujemca/uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla alebo miesta podnikania evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. V prípade, ak záujemca/uchádzač nemá poistencov v niektorej zo zdravotných poisťovní, priloží o tom čestné prehlásenie;
1.2.4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace, že záujemca/uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla alebo miesta podnikania evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.2.5.doklad o oprávnení podnikať v predmete zákazky a vykonávať predmetnú činnosť. Doklady musia byť originály alebo úradne osvedčené fotokópie s platnými údajmi;
1.2.6.čestné vyhlásenie, že záujemca/uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.2.7.čestné vyhlásenie, že záujemca/uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o VO, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
1.2.8.čestné vyhlásenie, že záujemca/uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.3.Ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2., alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4.Ak má záujemca/uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.5.Záujemca/Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie do 30.06.2013 nie je povinný predkladať doklady uvedené v bode 1.2.1. až 1.2.5., tieto nahradí čestným vyhlásením o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
1.6.Záujemca/Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie po 01.07.2013 nie je povinný predkladať doklady uvedené v bode 1.2.1. až 1.2.8., tieto nahradí čestným vyhlásením o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
1.7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti podľa bodu 1.2.5. preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Záujemca/uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dokladom je referencia,
b.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplnený dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky účasti: Referencie majú preukázať, že záujemca/uchádzač má praktickú skúsenosť s poskytovaním služby, ktorá je predmetom zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Záujemca/uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb obsahujúci minimálne jednu zákazku podobného charakteru ako je predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.06.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.06.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.06.2014 08:00
Miesto : Domov dôchodcov, Pažítková 2, Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otvárania ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť za uchádzača len oprávnená osoba, t.j. priamo fyzická osoba ak je uchádzačom fyzická osoba alebo osoba oprávnená konať a podpisovať za uchádzača, ak je uchádzačom právnická osoba. Na otváraní ponúk môže byť oprávnený uchádzač zastúpený splnomocnencom.
Na otváraní ponúk sa oprávnená osoba preukáže preukazom totožnosti a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra. Splnomocnenec sa preukáže preukazom totožnosti, plnou mocou na zastupovanie uchádzača a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami v súvislosti so žiadosťou o poskytnutie súťažných podkladov bude prebiehať elektronicky. Záujemca zašle žiadosť o súťažné podklady e-mailom na adresu 4Dstudio@4Dstudio.sk. V žiadosti odporúčame uviesť názov zákazky, obchodné meno záujemcu, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej telefónne číslo a e-mailovú adresu pre elektronickú komunikáciu.
2. Súťažné podklady nebudú poskytované v listinnej podobe, budú zaslané elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady.
3. Súťažné podklady budú tiež k dispozícii v Profile verejného obstarávateľa na adrese https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/842
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité