Oznámenie 8233 - WYT

Obsah

8233 - WYT
Vestník č. 93/2014 - 15.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Psychiatrická nemocnica Prof. Matulaya
IČO: 00606987
Čsl. armády 234/139, 96712 Kremnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Administratívna budova R, 1. poschodie, číslo dverí 20
Kontaktná osoba: Ing. Mikušová Veronika
Mobil: +421 911100614
Telefón: +421 456705124
Fax: +421 456742149
Email: mikusova@pnkca.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.pnkca.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Mlieko a mliečne výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Psychiatrická nemocnica Profesora Matulaya, ČSA 234/139, 967 01 Kremnica, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania sklad potravín
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka mlieka a mliečnych výrobkov v kvalite podľa platných noriem pre potreby Psychiatrickej nemocnice Prof. Matulaya v Kremnici podľa požiadaviek verejného obstarávateľa podľa časti C. Opis predmetu zákazky a podľa obchodných podmienok uvedených v časti E súťažných podkladov.Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s manipuláciou tovaru, ako je naloženie, dovoz a vyloženie tovaru.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15500000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15511000-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Pri určení predpokladaného množstva tovaru verejný obstarávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas doby trvania zmluvy.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 65 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 12.11.2014
Ukončenie: 11.11.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač o účasť v tejto verejnej súťaži musí spĺňať tieto podmienky osobného postavenia (§ 26 ods. 1 ZVO):
a. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c. nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d. nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e. nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f. je oprávnený dodávať tovar, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g. nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
h. nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i. nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j. nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovnými dokladmi v originálnom vyhotovení alebo úradne overenými kópiami:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar,
f) písm. h) čestným vyhlásením
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov podľa §128 ZVO môže nahradiť požadované doklady potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov (ďalej iba potvrdenie) podľa §128 ZVO originál dokladu alebo jeho fotokópia.
Upozornenie:
Potvrdenie nahrádza len tie doklady, ktoré uchádzač predložil Úradu pre verejné obstarávanie pri podávaní žiadosti o zápis do zoznamu podnikateľov. Doklady, ktoré nie sú predmetom potvrdenia, musia byť predložené tak, ako je to uvedené v bode 1.2 SP.
V prípade, ak nebudú predložené uvedené doklady, bude sa postupovať podľa § 33 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač, ktorý nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov v krajine jeho sídla.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže nasledovnými dokladmi v originálnom vyhotovení alebo úradne overenými kópiami:
1. Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate (výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch) v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné dva hospodárske roky (2012, 2013), za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uvedený doklad musí byť opečiatkovaný a podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať celkový obrat v minimálnej výške 120 000,- EUR súhrnne za posledné dva hospodárske roky (2012, 2013), za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Zdôvodnenie: V zmysle §32 ods.6 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a predpisov, verejný obstarávateľ požaduje preukázanie obratu z dôvodu uistenia sa, že úspešný uchádzač bude schopný znášať náklady spojené so zabezpečovaním predmetu zákazky.
2.Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Všetky požadované doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač potvrdí technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovných dokladov a dokumentov v originálnom vyhotovení alebo úradne overenými kópiami:
1. Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru, zodpovedajúci predmetu zákazky, uskutočnených za roky 2011, 2012, 2013, za ktoré sú dostupné, alebo za kratšie obdobie v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorými sa rozumie zariadenie vyhotovujúce stravu.
Uchádzač, pre splnenie tejto podmienky, musí predložiť zoznam zmluvných odberateľov tovaru, zodpovedajúceho predmetu zákazky obchodné meno a adresu jeho sídla spolu s uvedením ceny za dodávku, objemu dodávky, termínu plnenia dodávky, potvrdenia o kvalite dodania tovaru a kontaktu na odberateľa. Každá referencia musí byť potvrdená odberateľom.
V prípade ak odberateľom bol/a
1.Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom bude referencia,
2.Iná osoba, ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Verejný obstarávateľ žiada uviesť presný dôvod, prečo nebolo možné uvedené potvrdenie od odberateľa získať.
Minimálna úroveň: Uchádzač musí predloženým zoznamom dodávok tovaru (referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na dodávky mlieka a mliečnych výrobkov preukázať, že v definovanom období podľa uzatvorených zmlúv dodával, resp. dodáva mlieko a mliečne výrobky minimálne trom odberateľom, ktorými sa rozumie zariadenie vyhotovujúce stravu, každému z nich v objeme minimálne 50 000,- EUR/rok.
Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením obdobnej alebo rovnakej zákazky.
2. Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spĺňaní podmienok hygienického skladovania a distribúcie potravín.
3. Osvedčenie o spôsobilosti motorových vozidiel na prepravu potravín živočíšneho a rastlinného pôvodu.
Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Všetky požadované doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
261/EVO/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.06.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.06.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.06.2014 09:00
Miesto : Psychiatrická nemocnica Profesora Matulaya, ČSA 234/139, 967 01 Kremnica, administratívna budova, 1. poschodie, číslo dverí 20.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční v súlade s § 41 ods. 1 a 4 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a predpisov. Otváraním ponúk sa v tomto prípade rozumie sprístupnenie obsahu časti ponúk označených ako Ostatné, prostredníctvom systému EVO, komisii, následné vyhodnotenie platnosti a úplnosti tejto časti ponuky, vysvetľovanie, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti, prípadné dopĺňanie tejto časti ponuky.
Na otváraní tejto časti ponúk sa zúčastní len komisia vymenovaná štatutárnym zástupcom verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Postup registrácie je uvedený priamo na portáli EVO. Komunikácia a vysvetľovanie podmienok uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa bude uskutočňovať len cez systém EVO. Lehota na registráciu v tejto súťaži uplynie 06.06.2014 o 14:00 hod. Lehota na doručenie požiadavky o vysvetlenie uplynie 12.06.2014 o 14:00 hod.
2. Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá komisia vykoná v súlade s ustanoveniami § 41 ods. 2 a 3 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a predpisov. Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom - verejný obstarávateľ písomne (poštou aj elektronicky) oznámi, všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako Kritériá. Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá bude, v súlade s § 43 ods.3 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a predpisov, neverejné vzhľadom k tomu, že bude použitá elektronická aukcia.
3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, v súlade s §32 ods. 11 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a predpisov, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač a ďalší dvaja uchádzači v poradí, podľa §44 ods. 1 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a predpisov, v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
14.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité