Oznámenie 8358 - WYP

Obsah

8358 - WYP
Vestník č. 94/2014 - 16.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Základná škola
IČO: 34028218
V. Paulínyho-Tótha 32, 90515 Senica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Základná škola
Kontaktná osoba: PaedDr. Slavomíra Melišová
Mobil: +421 948024818
Telefón: +421 948024818
Email: melisova.s@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zs1senica.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výmena okien a dverí - ZŠ , V.P. Tótha 32, Senica
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Základná škola, V.P. Tótha 32, 905 01 Senica,
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výmena okien a dverí na objektoch Základná škola , V.P. Tótha 32, Senica . Predmet zákazky zahŕňa demontáž starých okien a dverí , ich likvidáciu, montáž nových plastových okien, hliníkových dverí vrátane kovania, dodávku a montáž vonkajších a vnútorných parapetov, dodávku a montáž žalúzií na vybrané okná, murárskych prác - vyspravenie ostenia z interiéru aj exteriéru .
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladov a zadania , ktoré tvoria nedeliteľnú súčasť súťažných podkladov
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214210-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45421100-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Uchádzač predloží ponuku na celok.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 99 316,6800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

1.1výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,

1.2výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,

1.3potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

1.4potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.5potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.6dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k predmetu zákazky, na ktorý predkladá uchádzač ponuku, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytovanie služby, alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla , že uchádzač je oprávnený poskytovať službu alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla,
a)živnostenským oprávnením alebo výpisom zo živnostenského registra ( predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ)
b)výpisom z obchodného registra ( predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri)
c)iným než živnostenským oprávnením, vydaným podľa osobitných predpisov ,

1.7čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.7.1ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.2ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a)spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b)právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.3ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

1.8čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,

1.9čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.10Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1 až 1.5 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.11Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

1.12Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

1.13Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1. a 2. predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.

1.14Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj v súlade s § 32 ods. 11 , pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú obstarávateľovi prví traja úspešní uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase do 11 pracovných dní od doručenia výzvy na ich predloženie.

Odôvodnenie: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa .
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže dokladom v zmysle § 28 ods.1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov ( 2009-2013), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení , doplneným dokladom , preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí potvrdeniami preukázať , že v uvedenom období v rokoch / 2009 - 2013 / zrealizoval minimálne 3 zákazky v celkovej hodnote 90 000 € bez DPH na uskutočnenie stavebných prác rovnakého, alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky . Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú stavebné práce na výmene okien a dverí na rôznych objektov . Uchádzač predloží minimálne tri potvrdenia odberateľov o realizácii prác na výmene okien a dverí (príp. podobného charakteru) v hodnote rozpočtového nákladu aspoň 30 000 EUR bez DPH za každú zákazku. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia, vyčísli iba finančný objem, realizovaný ním samotným.

Zoznam stavebných prác bude v hlavičke obsahovať minimálne tieto údaje:
a)názov / obchodné meno odberateľa,
b)sídlo / miesto podnikania odberateľa,
c)typ zmluvy / predmet zákazky/ a dátum jej uzavretia a platnosti,
d)zmluvnú cenu v € bez DPH každej v zozname uvedenej zákazky,
e)kontaktné adresy odberateľov vrátane telefónnych čísel, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií.

V prípade, že stavebné práce uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať na euro kurzom vyhláseným ECB ku dňu zdaniteľného plnenia. Zoznam stavebných prác musí obsahovať všetky hore uvedené požadované údaje.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznamom predložených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Uchádzač v ponuke predloží dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Uchádzač môže v zmysle § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám , alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá
Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj v súlade s § 32 ods. 11 , pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi prví traja úspešní uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase do 11 pracovných dní od doručenia výzvy na ich predloženie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.06.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.06.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.06.2014 10:00
Miesto : Mestský úrad Senica , Štefánikova 1408/56, 905 01 Senica - IV. poschodie, zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk .
Na otváraní ponúk, môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom, na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa
preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
(1) Súťažné podklady si záujemcovia vyžiadajú písomnou žiadosťou doručenou na adrese kontaktného miesta alebo emailom na adrese kontaktného miesta.
Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť, jej telefónne číslo a e-mailová adresa, na ktorú budú zasielané informácie týkajúce sa zákazky. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi na poštovú a e-mailovú adresu doručené súťažné podklady .
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp.kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
(2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi , a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
(3) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie verejný obstarávateľ odporúča doplniť aj v písomnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma.
(4) Uchádzači predložia originály alebo úradne overené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu a nie je možné relevantne posúdiť pôvodný obsah, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
(5) Verejný obstarávateľ požaduje doložiť v ponuke certifikát / vyhlásenie o zhode na dodávané typy okien a dverí k parametrom uvedených uchádzačom v ponuke.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité