II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Služby
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb:
Ul. Mierová 2145/10, 038 61 Vrútky
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR na obdobie 1 rok pre predpokladaný max. počet klientov 58 podľa potreby do priestorov verejného obstarávateľa, a to v rozsahu predpísaných diét podľa Metodického pokynu MZ SR č. 719/92-C (Odporúčané zásady stravovania, úprava diétneho systému), v súlade so Záväzným opatrením MZ SR č. 1685/1998-A (Zabezpečenie liečebnej výživy chorých - Vestník MZSR, čiastka 17-18), Odborným usmernením č. 168/2006 (organizácia klinickej výživy - Vestník MZ SR, čiastka 48-51), Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenie spoločného stravovania, Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia a v zmysle Potravinového kódexu SR pri zavedení a prevádzkovaní systému HCCP ako Správna výrobná prax.
Dovoz stravy do objektu zariadenia v daných termínoch dodania najneskôr do jednej hodiny po navarení: dovoz raňajok a desiaty v čase o 7:15 hod., dovoz obeda a olovrantu v čase o 11:45 hod.,dovoz večere a druhej večere v čase o 17:15 hod., do priestorov určených zodpovednými pracovníkmi verejného obstarávateľa, ktorí stravu prevezmú. Nádoby, v ktorých je strava dovážaná umýva dodávateľ stravy. Celodenná stravná jednotka nesmie presiahnuť 5,60 Eur vrátane DPH a to aj pri zachovaní diétneho režimu. V prípade, že nie ste platcom DPH, uviesť cenu celkom a na túto skutočnosť upozorniť. Uviesť bonusy k strave v prípade veľkonočných, vianočných a iných sviatkov. Uviesť cenu spolu s DPH za celodennú stravu pre 1 prijímateľa sociálnej služby. Príprava a dodanie jedálneho lístka minimálne 3 pracovné dni pred začiatkom ďalšieho týždňa, po schválení ponúkaných jedál zo strany lekára - diabetológa príp. diétnej sestry.
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79900000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
55523000-2
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 100 688,0000
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v intervale
Začatie: 01.07.2014
Ukončenie: 30.06.2015