Oznámenie 8353 - WYS

Obsah

8353 - WYS
Vestník č. 94/2014 - 16.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
SENIOR - Zariadenie pre seniorov a Dom sociálnych služieb Vrútky
IČO: 42347670
Ul. Mierová 2145/10 , 03861 Vrútky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ul. Mierová 2145/10, Vrútky
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Muráňová
Mobil: +421 905700012
Telefón: +421 434131060
Email: zuzana.muranova@vrutky.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
PM - Obstarávateľ
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Ul. Mierová 2145/10, 038 61 Vrútky
NUTS kód:
SK
SK03
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR na obdobie 1 rok pre predpokladaný max. počet klientov 58 podľa potreby do priestorov verejného obstarávateľa, a to v rozsahu predpísaných diét podľa Metodického pokynu MZ SR č. 719/92-C (Odporúčané zásady stravovania, úprava diétneho systému), v súlade so Záväzným opatrením MZ SR č. 1685/1998-A (Zabezpečenie liečebnej výživy chorých - Vestník MZSR, čiastka 17-18), Odborným usmernením č. 168/2006 (organizácia klinickej výživy - Vestník MZ SR, čiastka 48-51), Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenie spoločného stravovania, Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia a v zmysle Potravinového kódexu SR pri zavedení a prevádzkovaní systému HCCP ako Správna výrobná prax.
Dovoz stravy do objektu zariadenia v daných termínoch dodania najneskôr do jednej hodiny po navarení: dovoz raňajok a desiaty v čase o 7:15 hod., dovoz obeda a olovrantu v čase o 11:45 hod.,dovoz večere a druhej večere v čase o 17:15 hod., do priestorov určených zodpovednými pracovníkmi verejného obstarávateľa, ktorí stravu prevezmú. Nádoby, v ktorých je strava dovážaná umýva dodávateľ stravy. Celodenná stravná jednotka nesmie presiahnuť 5,60 Eur vrátane DPH a to aj pri zachovaní diétneho režimu. V prípade, že nie ste platcom DPH, uviesť cenu celkom a na túto skutočnosť upozorniť. Uviesť bonusy k strave v prípade veľkonočných, vianočných a iných sviatkov. Uviesť cenu spolu s DPH za celodennú stravu pre 1 prijímateľa sociálnej služby. Príprava a dodanie jedálneho lístka minimálne 3 pracovné dni pred začiatkom ďalšieho týždňa, po schválení ponúkaných jedál zo strany lekára - diabetológa príp. diétnej sestry.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79900000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55523000-2
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 100 688,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.07.2014
Ukončenie: 30.06.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: kópia dokladu o oprávnení podnikať na daný predmet zákazky - predloženie dokladu o oprávnení dodávať tovar par. 26 ods.2 písm.e) zákona v predmete zákazky (výpis z obchodného alebo živnostenského registra) alebo kópia potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa par. 128 ods. 1 zákona, ku dňu predloženia cenovej ponuky.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Čestné prehlásenie, že uchádzač nemá voči štátu a štátnym organizáciám žiadne podlžnosti.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Predloženie čestného prehlásenia, že má k dispozícii strojové a technické vybavenie potrebné na plnenie predmetu zákazky, vrátane automobilu na prevoz stravy, ktoré bude opatrené odtlačkom pečiatky a podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Predloženie potvrdenia z príslušného úradu na distribúciu stravy a na hygienickú spôsobilosť pre manipuláciu s potravinami.Predloženie vzorového jedálneho lístka na 2 týždne pri racionálnej strave a pri strave so zachovaním bielkovinovej, diabetickej a výživnej diéte. Čestné prehlásenie o spolupráci s diabetológom príp. diétnou sestrou.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.06.2014 10:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.06.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.06.2014 14:00
Miesto : Senior - ZPS a DSS, Ul. Mierová 2145/10, Vrútky
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Ing. Denisa Brašeňová, Ing. Zuzana Muráňová, Bc. Dana Chovancová
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súčasťou cenového návrhu je aj predloženie návrhu zmluvy. Cenové ponuky prosím zasielať na email zuzana.muranova@vrutky.sk a denisa.brasenova@vrutky.sk, predmetom správy musí byť označenie "VO - príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia na obdobie 1 rok".
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.05.2014

Profil Obstarávateľa


Dôležité