Oznámenie 8429 - WYT

Obsah

8429 - WYT
Vestník č. 95/2014 - 19.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Hôrka s.r.o.
IČO: 36314196
Teplická 1/655, 91401 Trenčianska Teplá

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Teplická 1/655, 914 01 Trenčianska Teplá
Kontaktná osoba: Štefan Hôrka
Mobil: +421 903266854
Telefón: +421 903266854
Email: stefan.horka@horka.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.horka.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výrobné technológie
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Teplická 1/655, 914 01 Trenčianska Teplá
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výrobné technológie

Prvá časť:
Vybavenie výroby mäsa a mäsových výrobkov

1.Nerezové dvere
2.Nerezové stropné panely
3.Nerezový obklad
4.Chladiarenské dvere
5.Chladiarenské panely
6.Nerezová dráha
7.Chladiarenské výparníky

Druhá časť:
Zariadenia do výroby mäsa a mäsových výrobkov

1.Schladzovacie komory so sprchou hotových výrobkov
2.Elektrický varný kotol
3.Autokláv - tlakový kotol
4.Údiareň + sušiareň
5.Údiarenské vozíky
6.Priebežný kúter
7.Dozrievacia sušiarenská komora
8.Zatváračka konzerv
9.Vákuová balička
10.Zmršťovacia komora
11.Tlakový čistič
12.Umývačka údiarenských vozíkov
13.Digestor nad kotlami

Tretia časť:
Zariadenia do predajní

PREDAJŇA DRIETOMA
1.Chladiarenské a mraziarenské panely
2.Združená jednotka chladenia
3.Mraziarenský agregát
4.Mraziarenské výparníky
5.Chladiarenské výparníky
6.Chladiarenské a mraziarenské dvere
7.Klimatizačné zariadenie
8.Chladiace vitríny prístenné
9.Chladiarenské pulty
10.Elektrický gril a vyhrievané pulty
11.Mraziarenské pulty
12.Truhlicové mraziace vitríny

PREDAJŇA TRENČIANSKA TEPLÁ
13.Chladiarenské a mraziarenské panely
14.Združená jednotka chladenia
15.Mraziarenský agregát
16.Mraziarenské výparníky
17.Chladiarenské výparníky
18.Chladiarenské a mraziarenské dvere
19.Klimatizačné zariadenie
20.Chladiace vitríny prístenné
21.Chladiarenské pulty
22.Elektrický gril a vyhrievané pulty
23.Mraziarenské pulty
24.Truhlicové mraziace vitríny

Uchádzač môže predložiť ponuku na celý predmet obstarávania alebo len na jednu z častí. Ponuky sa budú vyhodnocovať na úrovni jednotlivých častí. Ponuka na prvú časť musí obsahovať všetky zariadenia, t.j. položky 1. až 7. Ponuka na druhú časť musí obsahovať všetky zariadenia, t.j. položky 1. až 13. Ponuka na tretiu časť musí obsahovať všetky zariadenia, t.j. položky 1. až 24.

Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42215200-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42510000-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podrobne vymedzený rozsah zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 940 500,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 9
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon). Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona alebo podľa § 128 ods. 1 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania ponúk, a to:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) predkladá potvrdenie Úradu a je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. h), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní, ak tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
V prípade skupiny podnikateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, predloží každý člen skupiny osobitne. Osoba podľa §7 požaduje predloženie dokladov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa §26 odsek 1 písm. f) osoba podľa §7 vyžaduje predloženie dokladu o oprávnení dodávať tovar, ktorý je predmetom zákazky, t.j. oprávnenie na dodávku vybavenia výroby mäsa a mäsových výrobkov a / alebo oprávnenie na dodávku zariadení do výroby mäsa a mäsových výrobkov a / alebo oprávnenie na dodávku zariadení do predajní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (04/2011-04/2014) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, spolu s menom a telefónnym číslom na kontaktnú osobu odberateľa; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; splnenie podmienky je možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, a to ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Osoba podľa §7 požaduje dokladovať min. 2 ks potvrdení o dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru pre prvú časť predmetu zákazky (vybavenie výroby mäsa a mäsových výrobkov). Hodnota každej zákazky musí byť minimálne 100 000,- EUR. Osoba podľa §7 uzná splnenie podmienky účasti aj v prípade predloženia jednej zákazky, ktorej hodnota bude min 200 000,- EUR.
Osoba podľa §7 požaduje dokladovať min. 2 ks potvrdení o dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru pre druhú časť predmetu zákazky (zariadenia do výroby mäsa a mäsových výrobkov). Hodnota každej zákazky musí byť minimálne 200 000,- EUR. Osoba podľa §7 uzná splnenie podmienky účasti aj v prípade predloženia jednej zákazky, ktorej hodnota bude min 400 000,- EUR.
Osoba podľa §7 požaduje dokladovať min. 2 ks potvrdení o dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru pre tretiu časť predmetu zákazky (zariadenia do predajní). Hodnota každej zákazky musí byť minimálne 200 000,- EUR. Osoba podľa §7 uzná splnenie podmienky účasti aj v prípade predloženia jednej zákazky, ktorej hodnota bude min 400 000,- EUR.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena v eurách bez DPH
Váha: 70 %
Časť: 2
Názov: Lehota dodania tovaru
Váha: 30 %
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
02
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.06.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.06.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.06.2014 10:00
Miesto : Hôrka s.r.o., Teplická 1/655, 914 01 Trenčianska Teplá
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na tomto otváraní obálok s ponukami bude otvorená časť ponuky označená ako Ostatné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. V súlade s §43 odsek 3 je pri použití elektronickej aukcie otváranie ponúk označených ako Kritériá neverejné, údaje podľa §41 odsek 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa §41 odsek 5 sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2007-2013
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité