Oznámenie 8589 - WYT

Obsah

8589 - WYT
Vestník č. 96/2014 - 20.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
IČO: 00397482
Tr. A. Hlinku 2, 94976 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): v zastúpení : Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 376551113
Fax: +421 376511593
Email: dagmar.trnakova@evob.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.spu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Interiérové vybavenie internátnych izieb
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: SPU Nitra, Študentský domov Mladosť, Štúrova 3, 949 01 Nitra
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetné obstarávanie zahŕňa dodávku a montáž interiérového vybavenia vrátane všetkých služieb pre Slovenskú poľnohospodársku univerzitu v Nitre Študentský domov Mladosť, Štúrova 3, 949 01 Nitra
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39110000-6, 39120000-9, 39143110-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo je uvedené v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 120 162,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ pri posudzovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 10/2013.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky ( 2011, 2012, 2013) doplnený potvrdeniami o uspokojivej realizácii dodávok tovaru vrátane požadovaných služieb totožných alebo obdobných s predmetom obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutia služieb a zhodnotenia poskytnutých služieb podľa obchodných podmienok za obdobie rokov 2011-2013;
a)ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplnený dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
Uchádzač musí predloženým zoznamom a predloženými referenciami preukázať, že v referenčnom období 2011-2013 dodával tovar totožný s predmetom obstarávania v celkovej hodnote minimálne 120.000,00 € bez DPH (v súlade s predpokladanou hodnotou zákazky). Referencia musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie.
Primeranosť: Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača, výška požadovaného hodnoty je primeraná predpokladanej hodnote za predmet obstarávania
Potreba : Uvedený doklad dáva možnosť preverenia uchádzača na trhu na zabezpečenie profesionálnej realizácie zákazky

§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Verejný obstarávateľ požaduje doložiť informácie o odbornej spôsobilosti minimálne jednej osoby, ktorá/ ktoré budú vykonávať funkciu riadiaceho zamestnanca pri realizácii zákazky.
Súčasťou dokladov bude prehlásenie, že odborne spôsobilé osoba/osoby je/sú jeho zamestnancami, ak odborne spôsobilá osoba nie je zamestnancom uchádzača, jej čestné vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky.
Primeranosť: Preukázanie skúseností a dostatočnej praxe záujemcov resp. uchádzačov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku na požadovanej úrovni a kvalite.
Potreba: Získať uchádzača, ktorý svojimi schopnosťami dokáže realizovať zákazku na profesionálnej úrovni a v požadovanej kvalite.

§ 28 ods. 1 písmeno l) bod 1. ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať : vzorkami, opismi alebo fotografiami. Uchádzač predloží opis ponúkaného zariadenia podľa dizajnového projektu a vzorky materiálu:
-vzorka z laminovanej drevotrieskovej dosky rozmeru 150x150 mm, hr. 18 mm, hrany budú olepené 2 mm ABS vo farbe dosky v dezéne dub bardolino a biela
-vzorka matracu v požadovaných parametroch veľkosti 0,5 m2
-vzorka snímateľného poťahu matraca v požadovaných parametroch veľkosti 15 x 15 cm
Primeranosť: Preukázanie splnenia technických a kvalitatívnych parametrov zariadenia
Potreba: Získať uchádzača, ktorý preukáže splnenie technických a kvalitatívnych parametrov ponúkaného vybavenia

§ 28 ods. 1 písmeno l) bod 2. ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti vyhlásením o zhode alebo certifikátom k nasledovným normám:
-Kancelársky nábytok Norma STN 910001, STN 490030
-Stoličky Norma STN 910030, STN EN1022
-Komponenty - nábytkové kovanie Norma STN 910030, STN 910272
-Materiál na výrobu nábytku Norma STN 490030

Primeranosť a potreba: Predloženie dokladu dáva možnosť zistiť kvalitu ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine.

§ 29 certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality, Uchádzač splnenie podmienky účasti preukáže platným Certifikátom systému riadenia kvality podľa ISO 9001 pre oblasť zariaďovania interiérov. Uchádzač môže predložiť aj iný relevantný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie kvality (napr. potvrdenie príslušného certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy; resp. správa z auditu, vykonaného podľa požiadaviek príslušnej normy verejným obstarávateľom alebo ním poverenou organizáciou za predpokladu, že by z tejto správy vyplývalo, že preverovaná spoločnosť spĺňa požiadavky príslušnej normy).
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, príp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Primeranosť :Vlastnenie uvedeného dokladu dáva reálny predpoklad o dlhodobej a kvalitnej práci záujemcu, ktorým uchádzač predkladá dôkaz o pravdivosti vyhlásení a potvrdzuje splnenie požiadaviek podľa platných právnych predpisov.
Potreba : Cieľom je výber schopného dodávateľa. Uchádzač preukazuje kvalitatívnu a technickú spôsobilosť na dodávku tovaru vrátane príslušných služieb v požadovanej kvalite
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
14/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.06.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.06.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.06.2014 10:00
Miesto : Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Pri otváraní časti ponúk označených ako Ostatné a Kritériá podľa ustanovenia § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov, otváranie je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú sprístupnené všetkým záujemcom, ktorí sa prihlásia na portál www.evob.sk do systému EVOB .
Súťažné podklady budú zverejnené pre všetkých záujemcov na webovej stránke odo dňa zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO do lehoty na predkladanie ponúk, t.j. do 10.06.2014 do 14:00 hod. Záujemcovia neposielajú žiadosti o súťažné podklady, postačujúce je zaregistrovať sa do systému a stiahnuť si súťažné podklady v elektronickej forme.
Ďalšie doplňujúce informácie technického zabezpečenia budú poskytnuté pracovníkom centra podpory - support@evob.sk na tel.: +421 376551111.
V prípade podaní vysvetlení, verejný obstarávateľ podá vysvetlenie všetkým jemu známym záujemcom a zároveň vysvetlenie umiestni na stránke www.evob.sk.
Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky a neposkytuje preddavky ani finančné zálohy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.05.2014

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité