Oznámenie 8706 - WYS

Obsah

8706 - WYS
Vestník č. 97/2014 - 21.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Euro Print spol. s r.o.
IČO: 31339760
Nad kúriou 1 , 83106 Bratislava-Rača

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava 2
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Gajdošová, Ing. Ružena Majchráková
Mobil: +421 914110938
Telefón: +421 243422357
Fax: +421 243422357
Email: gajdosova@elconsulting.sk; majchrakova@elconsulting.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.elconsulting.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava 2
IČO: 46275118
Sabinovská 12 , 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava 2
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Gajdošová, Ing. Ružena Majchráková
Mobil: +421 914110938
Telefón: +421 243422357
Email: gajdosova@elconsulting.sk; majchrakova@elconsulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.elconsulting.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava 2
IČO: 46275118
Sabinovská 12 , 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava 2
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Gajdošová, Ing. Ružena Majchráková
Mobil: +421 914110938
Telefón: +421 243422357
Email: gajdosova@elconsulting.sk; majchrakova@elconsulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.elconsulting.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava 2
IČO: 46275118
Sabinovská 12 , 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava 2
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Gajdošová, Ing. Ružena Majchráková
Mobil: +421 914110938
Telefón: +421 243422357
Email: gajdosova@elconsulting.sk; majchrakova@elconsulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.elconsulting.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §7 ods. 1
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
Iný (špecifikujte): podnikateľská činnosť
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zvýšenie efektivity firemných procesov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: Euro Print, s.r.o., Kutuzovova 3, 831 06 Bratislava 3
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zvýšenie efektivity firemných procesov. Predmet zákazky zahŕňa:
1.HA 03 Vytvorenie a udržiavanie webovej stránky
2.HA 04 Budovanie elektronických informačných systémov (EIS); súčasťou EIS budú moduly:
-IS správa dodávateľov a odberateľov
-IS evidencia tovarov a služieb
-IS obchod a fakturácia
-Zriadenie elektronického obchodu
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72000000-5
Doplnkový slovník: JA02-4, JA03-7, JA11-1, JA15-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 48000000-8, 48200000-0, 48222000-0, 72200000-7, 72268000-1, 72413000-8, 72500000-0, 72600000-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah podľa opisu predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 76 200,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a to:
1.1 Výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace podľa § 26 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne
odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním (§ 26 ods. 1 písm. a) a b) zákona o verejnom obstarávaní),
1.2 potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace podľa § 26 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebola proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku (§ 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní),
1.3 potvrdením sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace podľa § 26 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevok na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (§ 26 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní,
1.4 potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace podľa § 26 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (§ 26 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní),
1.5 dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku (§ 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní),
1.6 čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala nástupcom osoby, ktorá mala v čase kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (§ 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní),
1.7čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 2 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia a že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (§ 26 ods. 1 písm. i) a j) zákona o verejnom obstarávaní).
1.8 Podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. že nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, uchádzač nepreukazuje, dôkazné bremeno je na strane osoby podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.9Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzačov (podnikateľov), ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, osoba podľa § 7 ods. 1 má právo požiadať ÚVO o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu ÚVO vo vzťahu k uchádzačovi bezodplatne poskytne. V prípade, ak uchádzač, nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. h), osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j), osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j) zákona o verejnom obstarávaní.
1.10Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov predloží v ponuke doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1. až 1.7 tejto časti súťažných podkladov).
1.11 Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača (Vzor - príloha č.8 k SP), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 ods. 1 ZVO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí, v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na preukázanie splnenia podmienok účasti; nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Doklady musia byť predložené v origináli alebo ich úradne osvedčené kópie. V prípade využitia tejto možnosti uchádzačom musí čestné vyhlásenie uchádzača
obsahovať všetky relevantné údaje, z ktorých osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vedieť posúdiť splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní ku dňu predkladania ponúk pri vyhodnocovaní časti ponuky, označenej ako OSTATNÉ.
1.12 Čestným vyhlásením sa preukazuje, podľa § 34 ods. 10 ZVO, aj splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO subdodávateľmi, ktorým má v úmysle uchádzač zadať plnenie podielu predmetu zmluvy (subdodávku). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO subdodávateľmi sa predkladajú podľa bodu 37.4. Kapitoly A.1. Pokyny pre uchádzačov, týchto súťažných podkladov.
1.13Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.14Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.15Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku , musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
1.16Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Vyžadovanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov je dané § 100 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Ekonomické a finančné postavenie uchádzač preukáže podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie :
1.Podľa § 27 od. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrením banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (ďalej len banka), v ktorých je uchádzač klientom, o jeho schopnosti plniť finančné záväzky na daný predmet zákazky alebo vyjadrenie banky, ktorým môže byť prísľub banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
1.Vyjadrenie banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky na daný premet zákazky, alebo prísľub banky o tom, že v prípade úspešnosti ponuky uchádzača mu poskytne úver na daný predmet zákazky, z predloženého dokladu musí byť zrejmé, že potvrdenie sa viaže na daný predmet zákazky. Požaduje sa vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedené účty. Zároveň s vyjadrením banky/bánk uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk v ktorých má vedený účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch (v takomto prípade záujemca/uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
2.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
3.Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača ( Vzor - príloha č. 8 k SP), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 ods. 1 ZVO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí, v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na preukázanie splnenia podmienok účasti; nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Doklady musia byť predložené v origináli alebo ich úradne osvedčené kópie. V prípade využitia tejto možnosti uchádzačom musí čestné vyhlásenie uchádzača obsahovať všetky relevantné údaje, z ktorých osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vedieť posúdiť splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní ku dňu predkladania ponúk pri vyhodnocovaní časti ponuky, označenej ako OSTATNÉ.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia ekonomickej stability uchádzača a schopnosti zrealizovať zákazku požadovaného rozsahu a schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Uchádzač uvedenými dokladmi preukáže, že bude schopný bezproblémovo plniť zmluvu na daný predmet zákazky aj bez poskytnutia preddavku s poukazom na splatnosť faktúr.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť:
1.Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na účely podľa prvej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
2.Podľa § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky za predchádzajúce tri roky alebo za roky, za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti; uchádzač predložením zoznamu poskytnutých služieb preukáže, že za uvedené roky poskytol služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, v celkovej hodnote minimálne 140 000 Eur bez DPH. Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predložiť minimálne 1 referenciu (potvrdený dôkaz o plnení) na predmet zákazky s minimálnym finančným objemom 20 000 EUR bez DPH. Za predchádzajúce tri roky sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne údaje podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: uvedenie cien, lehôt dodania a odberateľov, doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb, doplnené o údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní (Vzor príloha č. 9). Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO si vyhradzuje právo overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname a v dôkaze o plnení, v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO je povinná posudzovať všetky referencie za dané obdobie (§ 33 ods. 1 ZVO).
2.Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO požaduje predložiť na samostatnom liste štruktúru údajov presne podľa ustanovenia § 28 ods.1 písm. k) ZVO, ktorý bude podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo oprávnenou osobou oprávnenou konať v záväzkových vzťahov podľa dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby (v takomto prípade uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
3.Ak budú v dokladoch uvedené údaje v iných menách, prepočet inej meny na EUR sa uskutoční priemerným ročným kurzom stanoveným ECB na daný rok, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
4.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
5.Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača ( Vzor - príloha č. 8 k SP), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 ods. 1 ZVO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí, v lehote do 10 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na preukázanie splnenia podmienok účasti; nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Doklady musia byť predložené v origináli alebo ich úradne osvedčené kópie. V prípade využitia tejto možnosti uchádzačom musí čestné vyhlásenie uchádzača obsahovať všetky relevantné údaje, z ktorých osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vedieť posúdiť splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní ku dňu predkladania ponúk pri vyhodnocovaní časti ponuky, označenej ako OSTATNÉ.

Odôvodnenie podmienok účasti záujemcov/uchádzačov podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO zadefinovala uvedené podmienky účasti, aby primeraným spôsobom zistila situáciu alebo postavenie uchádzača, že je technicky alebo odborne spôsobilý dodať daný predmet zákazky a splní požiadavky v stanovenom termíne. Podmienka predloženia zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky a potvrdenej referencie, má informovať o tom, či je u uchádzača predpoklad odborného a kvalitatívneho plnenia predmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru na požadovanie kvalitatívnej úrovni. Vyžadovanie podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 ods. 1 písm. k) ZVO je, v nadväznosti na § 100 ods. 1 písm. b) a § 34 ods. 10 ZVO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena celkom v EUR bez DPH za kompletnú dodávku
Váha: 60
Časť: 2
Názov: Lehota dodania uvedená v kalendárnych dňoch odo dňa účinnosti zmluvy
Váha: 40
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2014/05/01
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.06.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.06.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.06.2014 09:00
Miesto : E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava 2.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Na verejnom otváraní časti ponúk "Kritériá" sa umožňuje účasť uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratného finančného príspevku (ďalej aj NFP), Európsky fond regionálneho rozvoja, Operačný program Bratislavský kraj (OPBK), prioritná os: Vedomostná ekonomika, opatrenie: Informatizácia spoločnosti, s intenzitou pomoci 95%, v rámci projektu s názvom Zvýšenie efektivity firemných procesov, kód ITMS projektu 22320220128. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok alebo zálohu. Platba sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry. Úhrada predložených faktúr za predmet zmluvy bude prebiehať na základe preberacích protokolov bezhotovostným prevodom v zmysle príslušných platných predpisov. Minimálna lehota splatnosti faktúr bude 30 dní od doručenia faktúry. Presné podmienky platieb a lehoty splatnosti faktúr budú stanovené v príslušných jednotlivých fakturačných a platobných dokladov a podľa pravidiel uvedených v zmluve o poskytnutí NFP uzatvorenej medzi osobou podľa § 7 ods. 1 ZVO a Riadiacim orgánom a Sprostredkovateľským orgánom (ďalej len RO/SORO)Prioritná os 2. Vedomostná ekonomika (ďalej aj zmluva o poskytnutí NFP).
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Zadávanie tejto zákazky sa realizuje systémom Elektronické verejné obstarávanie (ďalej len "EVO"), ktorý prevádzkuje Úrad pre verejné obstarávanie. Záujemca získa prístup k súťažným podkladom po jeho registrácii v systéme EVO k zákazke č. 24.04. Záujemca/uchádzač sa v ďalšom postupe riadi metodickým pokynom a príručkami používateľa systému EVO, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk a podľa súťažných podkladov Vysvetľovanie súťažných podkladov sa bude realizovať iba prostredníctvom systému EVO. Predkladanie ponúk zo strany uchádzačov sa nebude realizovať prostredníctvom systému EVO ale uchádzači budú predkladať svoje ponuky v písomnej/listinnej podobe na adresu kontaktného miesta na adrese E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava 2. Uzatvorenie zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha predchádzajúcemu schváleniu dokumentácie z verejného obstarávania RO/SORO pre OP Bratislavský kraj. Po schválení dokumentácie z verejného obstarávania RO/SORO zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. Ak RO/SORO neschváli dokumentáciu z verejného obstarávania, osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpísaniu tejto zmluvy bez finančných nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s pokynmi RO/SORO a so zákonom o verejnom obstarávaní. Termín ukončenia realizácie aktivít projektu je do 30.06.2015 (v zmysle bodu 2.4. Zmluvy o poskytnutí NFP Z2232022012801).
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité