Oznámenie 8638 - MST

Obsah

8638 - MST
Vestník č. 97/2014 - 21.05.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Trnavská univerzita v Trnave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31825249
Hornopotočná 23, 91843 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Referát pre verejné obstarávanie, prízemie, miestnosť č. 014/4
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 335939355
Fax: +421 335939300
Email: jan.jediny@truni.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4027
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Interiérové vybavenie študentského domova a súvisiaca služba
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Študentský domov Trnavskej univerzity, Rybníková ulica, Trnava
Kód NUTS
SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 714 894,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výroba, dodanie, montáž a osadenie interiérového vybavenia v zmysle projektu pre zariadenie Študentského domova Trnavskej univerzity
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39000000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39290000-1, 39200000-4, 39512000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 20. 000 €. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky ako aj ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Platba bude vykonaná bezhotovostným spôsobom na základe faktúry, ktorej lehota splatnosti je 30 dní odo dňa doručenia čiastkovej faktúry verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov vytvoriť medzi sebou do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadované právne vzťahy, tak aby v záväzkovom vzťahu s verejným obstarávateľom bol jeden subjekt, ktorý bude schopný ekonomicky a právne garantovať splnenie záväzku v zmysle § 31 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač predloží ako súčasť podpísanej rámcovej dohody verejnému obstarávateľovi potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone podnikania. Doklad bude predložený ako originál, alebo úradne overená kópia. Uvedený doklad predloží LEN úspešný uchádzač verejného obstarávania ako súčasť rámcovej dohody pri podpise dohody. Úspešný uchádzač bude poistený v rozsahu svojej poistnej zmluvy, počas platnosti rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podla § 26 ods. 2 až 4 zákona o VO, resp. podla § 128 ods.1 zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií nasledovne:

1. § 26 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk 04.07.2014
2. § 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - uchádzač preukazuje výpisom
z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk 04.07.2014
3. § 26 ods. 1 písm. c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk 04.07.2014
4. § 26 ods. 1 písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie
a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk 04.07.2014
5. § 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk 04.07.2014
6. § 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku - uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
7. § 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
-uchádzač preukazuje čestným vyhlásením,
8. § 26 ods. 1 písm. i) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením,
9. § 26 ods. 1 písm. j) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením,
10. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a 5 ZVO.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v súlade s platnou legislatívou.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. § 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
2. § 27 ods. 1 písm. c) - súvahou alebo výkaz ziskov a strát alebo údajmi z nich.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1.1.Podľa § 27 ods.1 písm. a) uchádzač predloží:
Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk v prípade, že uchádzač má vedené podnikateľské účty vo viacerých bankách), že za predchádzajúce obdobie (04/2013 až 04/2014) uchádzač nebol v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, že účet/účty uchádzača nebol/i v období 04/2013 až 04/2014 predmetom exekúcie.

Súčasne uchádzač k predloženému vyjadreniu banky/bánk predloží aj čestné vyhlásenie svojho štatutárneho orgánu, že nemá zriadený účet/účty v inej banke/bankách ako v tých, od ktorých predložil požadované vyjadrenie. Verejný obstarávateľ neumožňuje nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách.

2.1.Podľa § 27 ods. 1 písm. c) uchádzač predloží:
Súvahu alebo výkaz ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky 2011,2012 a 2013 za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, overená príslušným správcom dane alebo audítorom, a to v originály alebo overenej fotokópii.

Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu
k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2 006 Z. z.: Požiadavka má preukázať stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného partnera.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. § 28 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013) doplnený potvrdením o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov,
2. § 28 ods. 1 písm. d) - ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení,
3.§ 28 ods. 1 písm. l) - ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať:
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1.1.Podľa § 28 ods.1 písm. a) uchádzač predloží:
Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom počte 3 zákazky súčtom v rokoch (2011, 2012, 2013) s minimálnym objemom vo výške 700.000,- € bez DPH za všetky tri požadované roky podpísaný štatutárnym orgánom alebo osobou oprávnenou konať
v mene uchádzača. Uchádzač súčasne predloží referenčné listy.
Referenčný list musí obsahovať požadované údaje podľa predloženého vzoru a musí byť potvrdený v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. alebo 2.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný spoľahlivo dodať požadovaný predmet zákazky včas a v požadovanej kvalite, za tým účelom žiada predložiť zoznam dodávok tovaru.

2.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. d) uchádzač predloží:
Uchádzač predloží certifikát na systém riadenia kvality pre oblasť predaja a servis interiérového vybavenia ISO 9001:2008, resp. ekvivalent, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie kvality v súlade s § 29 zákona o verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6:
Zavedenie systému manažérstva kvality ISO 9001 resp. ekvivalentu by malo garantovať kvalitu a stabilitu procesov pri poskytovaní služieb, efektívne riadenie procesov a presné definovanie zodpovedností zamestnancov, a tým aj efektívne, včasné a úplné plnenie záväzkov organizácie voči zmluvnému partnerovi.

3.1 Podľa § 28 ods.1 písm. l) bod 1 uchádzač predloží:
Aktuálny a platný katalóg alebo aktuálny a platný kompletný ponukový cenník tovarov, ktoré sa majú dodať a sú predmetom verejnej súťaže. Uchádzač môže dodať kompletný ponukový cenník tovarov aj na CD/DVD ak má k dispozícii.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný spoľahlivo dodať požadovaný predmet zákazky včas a v požadovanej kvalite, za tým účelom žiada predložiť zoznam dodávok tovaru a podrobný opis alebo technický opis prípadne tiež fotografie ponúkaného tovaru. Podmienku účasti určil verejný obstarávateľ primerane predmetu a hodnote zákazky a v súlade s platnou legislatívou.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dna odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na hodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia a informácie o procese elektronickej aukcie budú uvedené aj vo výzve.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VR_5265-2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.07.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.07.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.07.2014 10:30
Miesto: Trnavská univerzita so sídlom v Trnave, Hornopotočná 23, 918 43 Trnava, prvé poschodie, miestnosť č. 131, Videokonferenčná miestnosť Trnavskej univerzity.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby - telefónne číslo, e-mail.

2.Verejný obstarávateľ upozorňuje, že ako príloha je k súťažným podkladom na CD projekt pre interiérové vybavenie. Táto príloha nie je zverejnená ako súčasť súťažných podkladov v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa. CD bude poskytnuté spoločne so súťažnými podkladmi podľa bodu 1.

3.Verejný obstarávateľ odporúča využiť postup uvedený v bode 1 z dôvodu, že ak verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke. V prípade, že záujemca získal súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby alebo si ich prevezme v elektronickej podobe z profilu verejného obstarávateľa koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.

4.Vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch a dokumentoch informatívneho charakteru alebo inej sprievodnej dokumentácie verejný obstarávateľ preukázateľne bezodkladne oznámi v zmysle § 38 zákona o verejnom obstarávaní všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom t.j. do 27.06.2014.

5.Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie uverejňovať len na portáli http://www.evob.sk (v pravej časti názov zákazky - Interiérové vybavenie študentského domova a súvisiaca služba). Po bezplatnej registrácii je záujemcovi umožnený prístup. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade vysvetlenie resp. doplnenia nebude komunikovať písomne. O uverejnení vysvetlenia odošle verejný obstarávateľ informatívny e-mail všetkým známym záujemcom.

6. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 v lehote do 11 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na ich predloženie a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom vo výzve na ich predloženie.

7. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača/uchádzačov, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača/uchádzačov v poradí. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.

8. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa uskutoční dňa 12.06.2014 o 10:00 hod.

9. Lehota uvedená v bode IV.3.8 platí pre časť ponuky označenej ako "Ostatné"

10. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14.00 hod..
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Trnavská univerzita so sídlom v Trnave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31825249
Hornopotočná 23 , 91843 Trnava

Slovensko
Telefón: +421 335939205
Fax: +421 335939300
Internetová adresa (URL): http://www.truni.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Lehoty na podávanie revíznych postupov: žiadosť o nápravu sa podáva v súlade s § 136 zákona č. 25/2006 Z.z. a námietka v zmysle §138 a nasl. zákona č. 25/2006 Z.z.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.05.2014

Redakčné opravy

11866 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 120/2014
V oznámení 08638-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Trnavská univerzita v Trnave - Rektorát, Hornopotočná 23, 918 43 Trnava zverejnenom vo VVO č. 097/2014 zo dňa 21.05.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 6. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie uverejňovať len na portáli www.evob.sk (v pravej časti názov zákazky - Interiérové vybavenie študentského domova a súvisiaca služba). Po bezplatnej registrácii je záujemcovi umožnený prístup. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade vysvetlenie resp. doplnenia nebude komunikovať písomne. O uverejnení vysvetlenia odošle verejný obstarávateľ informatívny e-mail všetkým známym záujemcom. Viď: 6. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia a doplnenia uverejňovať v PROFILE verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. O zverejnení vysvetlenia v profile zašle verejný obstarávateľ všetkým známym záujemcom informáciu na kontaktný e-mail.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité