Oznámenie 8705 - WYT

Obsah

8705 - WYT
Vestník č. 97/2014 - 21.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Lokajová Iveta
Telefón: +421 415032414
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup bielej a kuchynskej techniky pre OvZP ŽSK
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: v zmysle prílohy č. 1 Súťažných podkladov - Zoznam OvZP
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber dodávateľa/ľov kuchynských elektrospotrebičov a spotrebičov bielej techniky pre vybrané domovy sociálnych služieb a školské zariadenia Žilinského samosprávneho kraja. Súčasťou cenovej ponuky budú i náklady na dodanie predmetu obstarávania na miesto dodania a náklady súvisiace s inštaláciou elektrospotrebičov vrátane potrebných revíznych správ a zaškolenia.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39300000-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle spracovaného zoznamu, ktorý tvorí prílohu č. 2 Súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 108 731,6500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 a § 128 ods. 1 a 3 zákona. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže:
1.1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že,
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
1.3.potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.5.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.

1.6.čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
1.7.čestné vyhlásenie, že:
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.8.Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.9.Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.10.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákon a výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie k osobnému postaveniu č. 10/2013.
1.11.Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov, okrem prípadu, keď uchádzač bude podmienky účasti podľa § 26 preukazovať potvrdením zo zoznamu podnikateľov.
Odôvodnenie požiadavky
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s platnou legislatívou.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie predložením dokladov podľa § 27 zákona o VO. Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže. Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.

2.1 Uchádzač predloží doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.
2.2 Okrem vyjadrenia banky predloží aj cestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ má za to, že kúpnu zmluvu na predmet zákazky je vhodné uzavrieť len s uchádzačom, u ktorého existuje platobná disciplína a schopnosť prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať. Preto má verejný obstarávateľ za to, že táto podmienka účasti je primeraná.
3) Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy o dielo dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

4) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie dokladom požadovaným verejným obstarávateľom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný.
5) Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 28 zákona o VO. Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže. Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
3.1.Podľa § 28 zákona ods. 1 písm. a) zákona zoznamom zmlúv o dodaní tovarov rovnakého charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky (predaj bielej techniky a kuchynských elektrospotrebičov) uzavretých alebo platných v predchádzajúcich troch rokoch (2011, 2012 a 2013) s uvedením celkových cien za zmluvu, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, dokladom je referencia
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

3.5. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.6.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Požadovanými dokladmi uchádzač preukáže, že má skúsenosti z realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek a preukáže svoju odbornú a technickú schopnosť realizovať zákazku na odbornej úrovni. Overenie stability a skúseností uchádzača na trhu je dôvodom pre zabezpečenie bezproblémovej realizácie predmetu obstarávania predovšetkým z hľadiska kvality a bezpečnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K bodu 3.1.: Záujemca musí preukázať, že za posledné 3 roky zrealizoval aspoň 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s rozpočtovým nákladom vyšším ako 15.000,- EUR bez DPH pre časť I. predmetu zákazky; 30.000,- pre časť II. predmetu zákazky; 10.000,- pre časť III. predmetu zákazky a 35.000,- pre časť IV. predmetu zákazky, alebo ekvivalent v inej mene (v danom prípade uvedie prepočet pôvodnej meny na EUR, pri použití prepočítavacieho kurzu podľa údajov Národnej banky Slovenska, platného v čase realizácie dodávky ).
3.2.Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1 vzorkami alebo opismi a/alebo fotografiami alebo prospektovým materiálom tovaru podľa ponuky. Uchádzač predloží opis všetkých tovarov predmetu zákazky. V opise budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých stanovených min. požiadaviek a vlastnosti každej položky predmetu zákazky s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, resp. typového označenia a identifikácie výrobcu. Všetky opisy musia byť jednoznačne priradené jednotlivým položkám predmetu zákazky tak, že budú označené poradovým číslom alebo názvom položky.
Uchádzač predloží:
- opis a fotografie alebo prospektový materiál tovarov podľa prílohy č. 2 časti B.1 Opis predmetu zákazky, súťažných podkladov

3.3.Požadované doklady dôkazné prostriedky v zmysle § 28 ods. 1) písm. l) bodu 2. zákona o VO preukážu uchádzači predložením:
Vyhlásenia o zhode, vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami. Požadované doklady doložiť ku každému el. zariadeniu.

3.4. Požadované doklady dôkazné prostriedky v zmysle § 28 ods. 3) zákona o VO.
Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii servisného technika, pričom táto osoba ako osoba zodpovedná za kontrolu kvality pri dodávke, inštalácií a servise predmetu zákazky, musí spĺňať nasledovné podmienky: prax v oblasti poskytovania servisu gastro zariadení a bielej techniky. Splnenie tejto požiadavky uchádzač preukáže dokladmi: profesijný životopis servisného technika; doklad o vzdelaní a odbornej praxi (kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní); osvedčenie alebo certifikát o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis ponúkaného gastro zariadenia a zariadenia bielej techniky, vydaný výrobcom ponúkaných zariadení, alebo oprávnenou osobou vydávať takého potvrdenia. Ak je doklad vystavený v zahraničí, je potrebný aj jeho úradný preklad do štátneho jazyka. Uchádzač musí preukázať odbornú schopnosť vykonávať požadované služby súvisiace s inštaláciou elektrospotrebičov v zmysle noriem STN a služieb súvisiacich s poskytovaním servisu (záručného a pozáručného) pre ním ponúkané zariadenie, ktoré je predmetom zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.06.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.06.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.06.2014 09:15
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : V zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je pri použití elektronickej aukcie otváranie ponúk podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS.
Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Pred zahájením a spustením elektronickej aukcie verejný obstarávateľ vykoná posúdenie a vyhodnotenie ponúk zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon).Po predbežnom vyhodnotení verejný obstarávateľ vyzve všetkých uchádzačov, ktorí neboli v rámci predbežného hodnotenia ponúk vylúčení, aby podali nové aukčné hodnoty do elektronickej aukcie. Výzva na účasť v elektronickej aukcii bude zaslaná uchádzačom elektronickými prostriedkami. Bližšie informácie ohľadom e-aukcie budú bližšie špecifikované v súťažných a doplňujúcich dokumentoch a vo výzve na účasť v e-aukcii.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo uchádzačov, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači , ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 zákona v lehote nie kratšej ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov potvrdzujúcich splnenie podmienok účasti Predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti musí byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona.
Verejný obstarávateľ pre vloženie ponuky a účasť v e-aukcii požaduje funkcionalitu elektronického podpisu.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.05.2014

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Žilinský samosprávny kraj
ozkn-
Žilinský samosprávny kraj
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité