Oznámenie 8859 - WYP

Obsah

8859 - WYP
Vestník č. 98/2014 - 22.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Trhová 3, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad v Trnave
Kontaktná osoba: Miroslav Horník; Ing. Miroslav Lalík
Telefón: +421 333236113 / 333236132
Fax: +421 333236400
Email: miroslav.hornik@trnava.sk; miroslav.lalik@trnava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.trnava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Verejné toalety na Radlinského ulici v Trnave
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Verejné toalety na Radlinského ulici v Trnave
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zrealizovanie asanácie pôvodných verejných toaliet na Radlinského ulici v Trnave a vybudovanie v danom priestore nových verejných toaliet. Nový objekt s verejnými toaletami bude riešený ako polozapustená murovaná stavba s plochou strechou. Prístup do objektu je riešený jednoramenným schodiskom s plošinou pre imobilných občanov. Vnútorné členenie objektu tvoria WC pre mužov, WC pre ženy, WC pre imobilných a miestnosť obsluhy upratovačky. Vstup do vnútorných priestorov je riešený dvomi dverami, jedni sú určené pre vozičkárov a druhé s úhradou opatrené turniketom pre bežných klientov.
Súčasťou predmetu zákazky je zdravotechnika (kanalizácia, vodovod, plyn), elektroinštalácia vrátane elektrického vykurovania. V predmete zákazky sú zahrnuté i geodetické prace a činnosti plánu organizácie výstavby.
Realizácii nového objektu bude predchádzať zbúranie pôvodného objektu verejných toaliet.
Práce v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa a v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou týchto súťažných podkladov, musia byť realizované v súlade so špecifickými podmienkami zákona č. 50/76 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení zákona č. 237/2000 Z. z.. Na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci sa vzťahujú špecifické ustanovenia zákona č. 124/2006 Z. z., v znení neskorších predpisov a zmien, ďalej je nutné sa riadiť nariadením vlády č. 392/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov, nariadením vlády SR č. 396/2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko. Nutné je dodržať i vyhlášku MŽP č. 453/2000 Z. z., č. 532/2002 Z. z., a ustanovenia zákona č. 254/1998 Z. z..
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215000-7
Doplnkový slovník: IA13-5, IA19-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45215500-2, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6
Doplnkový slovník: IA26-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Stavebná časť:
Jestvujúci objekt verejných WC sa nachádza na Radlinského ulici. Objekt je zapustený do terénu, úroveň jestvujúcej podlahy od upraveného terénu je cca 3,05 m. Jestvujúci objekt má dve vonkajšie schodiská s prístupom do WC ženy a WC muži. Objekt bol realizovaný cca 1965. Obvodové steny sú betónové (predpoklad), vnútorné steny a priečky sú vymurované z plných pálených tehál. Prestropenie je zrealizované ž.b. doskou. Jestvujúci objekt sa bude asanovať. Nový návrh projektu podľa lokalitného programu investora rieši objekt ako polozapustený. Objekt je navrhnutý v tradičnej technológii. Strecha objektu je riešená ako plochá s vnútorným vpustom, podľa požiadavky investora. Vstup do polozapusteného objektu je jednoramenným priamočiarym schodiskom šírky 150 cm.
Po presnom vytýčení a odpojení objektu od elektriky, plynu a vody dodávateľ môže začať s búracími prácami. Kompletné búracie práce zrealizovať len pod novonavrhovaným objektom. Všetky zvislé konštrukcie mimo navrhovaný objekt asanovať len do výšky 1 m od jestvujúceho upraveného terénu.
Založenie vonkajšieho schodiska je navrhnuté na uskakovaných žel.bet. základových pásoch šírky 30 cm. Zakladanie hlavného objektu je navrhnuté na monolitickej železobetónovej doske hrúbky 20 cm. Hlavná časť objektu WC budú proti zemnej vlhkosti odizolované hydroizoláciou
Novovytvárané obvodové nosné murivá hrúbky 40 cm sú navrhnuté z keramických tehlových tvaroviek. Podmurovanie vonkajšieho schodiska pri novonavrhovanej obvodovej stene sa zrealizuje betónovou stenou hrúbky 15 cm z betónových debniacich tvárnic. Steny vonkajšieho schodiska hrúbky 20 cm sú navrhnuté monolitické žel.betónové s hydroizolačnou prísadou. Priečky hrúbky 10, 12,5 a 15 cm sú navrhnuté ako murované z tvárnic.
Strop nad polozapusteným suterénom je tvorený monolitickou železobetónovou doskou hrúbky 15 cm. Atiky sú taktiež monolitické, totožnej hrúbky ako stropná doska 15 cm. Monolitické žel.betónové atiky budú z exteriéru zateplené extrudovaným polystyrénom hrúbky 100 mm. Z vnútornej strany extrudovaným polystyrénom hrúbky 50 mm.
Vonkajšie jednoramenné schodisko šírky 150 cm je navrhnuté monolitické železobetónové s hydroizolačnou prísadou. Celá plocha schodiska bude z hornej strany izolované stierkovou hydroizoláciou, s hydroizolačnými páskami na všetkých rohoch ako aj medzi susediacimi stenami. Medzi zvislými stenami objektu a schodiskových stupňov budú použité hydroizolačné pásky dilatačné. Povrchová úprava schodiskových stupňov je navrhnutá z mrazuvzdornej protišmykovej umelokamennej dlažby. Dve exteriérové ž.b. steny schodiska budú obložené mrazuvzdorným keramickým obkladom. Plocha schodiskových stupňov a spodnej podesty bude vyhrievaná. Voda zo schodiskového ramena a podesty schodiska je odvedená do kanalizácie.
Na objekte je navrhnutá plochá strecha s min. spádom 1%. Je riešená ako jednoplášťová s vnútorným odvodnením dažďových vôd.
Stropy budú omietnuté vápennou štukovou omietkou s finálnou úpravou biele maľovky. Steny budú obložené na celú svetlú výšku priestorov, lesklým umelokamenným obkladom gress 30x30 cm, farebný odtieň bledá v kombinácii so stredne šedou farbou. Povrchová úprava podláh je navrhnutá z umelokamennej dlažby Gress 30x30 cm s protišmykovým povrchom, farba šedá.
Vnútorné dverné plné krídla sú drevené, osadené do oceľových zárubní CgA. Odtieň sa určí v rámci AD. V predsieňach vo WC ženy a WC mužoch sú navrhnuté zrkadlá lepené na stenu lepidlom. Výška zrkadiel 700 mm, šírka zrkadiel na celú šírku steny miestnosti.
Vonkajšie výplne otvorov sú navrhnuté plastovej konštrukcie, farby šedej. Súčiniteľ prechodu tepla plastových profilov Uf = 1,4 W( m.K), izolačné dvojsklo Ug = 1,1 W( m.K). Plastový dištančný rámik medzi sklami psí 0,4. Podrobnejšie tabuľka plastových výrobkov
Exteriérové oceľové výrobky mreže, zábradlia a schodiskové madlo budú povrchovo upravené polyuretánovou farbou v šedej farby. Schodiskové zábradlie je navrhnuté z tenkostenných profilov a oceľových pásnic. Schodiskové madlo je navrhnuté z tenkostenných profilov, kotvenie oceľovými pásovinami. Mreže na oknách sú navrhnuté z tenkostenných profilov 30x15x2 mm, zvislé priečle z pásoviny 30x3 mm. Poklopy v miestnosti obsluhy pre vodomernú a kanalizačnú šachtu sú navrhnuté plynotesné. Turniket so zábradlím vrátane vnútorného vybavenia sú navrhnuté z nerezu v leštenom resp. matnom prevedení. Súčasťou zákazky sú stolárske a zámočnícke výrobky vrátane povrchových úprav.
Zdravotechnika
Projekt zdravotechnickej inštalácie rieši odkanalizovanie navrhovaného objektu od splaškových a dažďových vôd, napojenie pitnou vodou pre navrhované zariaďovacie predmety. Jestvujúci objekt WC má vybudované prípojky kanalizácie a vodovodu, tieto sa v plnej miere využijú. Zvodné kanalizačné potrubie prebieha pod podlahou suterénu, navrhnuté z plastových rúr pre uloženie do zeme. Zvislé a pripojovacie potrubie bude z plastových rúr odpadových, zasekaných do drážok v murive. Odvetranie kanalizačného potrubia je riešené vyvedením potrubia nad strechu. Zaústenie navrhovaného kanalizačného odpadu bude do jestvujúcej kanalizačnej prípojky. V mieste zaústenia sa osadí plastová šachta priemeru D400 so vzduchotesnýcm poklopom. Dno šachty bude na kóte dna jestvujúceho potrubia kanalizačného potrubia.
Jestvujúci objekt je napojený na uličný vodovod DN250 , jestvujúca vodovodná prípojka DN25 je ukončená v jestvujúcej vodomernej šachte. Jestvujúca vodomerná šachta má poklop osadený na úrovni terajšej podlahy, po zdvihnutí objektu o cca 1,27m vyššie sa nadstaví vstupný komín so stúpačkami na úroveň navrhovanej podlahy. Jestvujúca šachta je umiestnená v miestnosti obsluhy.
Rozvod studenej vody v objekte bude vyhotovený z plasthliníkových trubiek ( napr. Rehau Rautitan flex ). Teplá voda bude pripravovaná prietokovo iba pre upratovanie- elektrický ohrievač vody s batériou sa osadí nad výlevku.
Jestvujúce toalety boli vykurované plynovými lokálnymi spotrebičmi. Navrhované riešenie počíta vykurovanie elektrickými spotrebičmi, jestvujúca plynová prípojka sa zruší na náklady investora.
Elektroinštalácia
Predmetom zákazky je riešenie el. rozvodov v priestoroch navrhnutých verejných toaliet na Radlinského ulici v Trnave (investor mesto Trnava) a prípojka nn.
Projekt rieši
a.) svetelnú a zásuvkovú inštaláciu
b.) rozvodnicu RP,ER1.0
Projektované el. rozvody začínajú v elektromerovom rozvádzači ER1.0 Z-W-25A-Po /HASMA/ osadenom v obvodovom murive objektu. Rozvádzač spĺňa podmienky sm.12/95 - /trvalý prístup k odpočtu spotreby el. energie/.
Navrhnuté verejné toalety zapojiť na sieť el. energie z jestvujúcej prípojky (AYKY 4Bx16mm2) pre pôvodný objekt , vyvedený z budovy Spolku sv. Vojtecha. Kábel sa na vyznačenom mieste rozreže, a rovnou spojkou nn zapojí nový kábel NAYY-J 4x16mm2 zaústený do rozvodnice ER1.0. Z rozvádzača ER1.0 zapojiť podružnú rozvodnicu RP káblom CYKY-J 4x10 mm2 a káblom CYKY-J 3x1,5 mm2 /HDO/ podľa požiadavky investora/.
Ďalšie súvisiace údaje potrebné pre realizáciu sa nachádzajú v projektovej dokumentácii.
Súčasťou elektroinštalácie je i podlahové elektrické kúrenie. Je rozdelené do 6 častí. Pre časti 1-5 sú v miestnosti obsluhy umiestnené termostaty. Pre vonkajšie priestory č.6 je riadiaca jednotka so zabudovanými snímačmi pre plochy.
Ku každému termostatu priviesť z rozvádzača RP kábel CYKY-J 3x2,5mm2. Pre zapojenie podlahových rozvodov v jednotlivých miestnostiach osadiť krabice KR68 a KU68 s rúrkami 21mm vyústenými do podlahy. Do krabíc priviesť z termostatov káble CYKY-J 3x2,5mm2 (KR68 kúrenie) a CYKY- O2x1,5mm2(KU68 podlahový snímač teploty).
Súčasťou predmetu zákazky je i zabezpečenie výstavby v rámci plánu organizácie výstavby riešeného v projektovej dokumentácii ( POV ), ktorého súčasťou okrem iného je i oplotenie staveniska s vymedzením plôch pre objekty zariadenia staveniska a dočasné dopravné značenie počas výstavby.
Predmet zákazky je bližšie definovaný v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Bližšší popis je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 89 567,5800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 26 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať uskutočňovať stavebné práce, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nedokladuje,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo členom ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhradu mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia čestným vyhlásením.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať uskutočňovať stavebné práce
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže požadované doklady nahradiť predložením platného Potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona. /predložený ako fotokópia/.
V prípade, ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. ak požiadal o zapísanie do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal Potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe), je potrebné aby preukázal, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), prípadne aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj Potvrdenie neobsahuje, t. j. môže predložiť čestné prehlásenie podľa § 26 ods. 2, písm. g), prípadne aj písm. f) tohto zákona.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Za závažné porušenie odborných povinností sa považujú okolnosti v zmysle ods. 5 a posudzujú sa podľa ods. 6. a 7. § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o VO v znení neskorších predpisov.
Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje zákon o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z.:
- doklady zmysle ustanovenia § 27 ods.1 písm. a) , t. j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky (pobočky zahraničnej banky) o poskytnutí úveru klientovi.
Vo vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač ako klient tejto banky:
a)si plní svoje záväzky,
b)nie je v nepovolenom debete,
c)bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá potvrdenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby (§ 27 ods. 2), bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie: verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač reálne disponoval požadovanými finančnými prostriedkami vzhľadom k hodnote zákazky a tým neohrozil plnenie zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na poskytnutie prác, t. j. doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní.
* v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (1.6.2009 - 1.6.2014) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Verejný obstarávateľ okrem zoznamu prác (kde budú zákazky podobného charakteru kategória pozemné stavby) zároveň požaduje predložiť potvrdené minimálne dve referencie - výstavby/rekonštrukcie občianskej a bytovej výstavby na samostatnom liste s min. investičnými nákladmi 60 000,- eur bez DPH za zákazku, s potvrdením obstarávateľa o uspokojivom vykonaní prác a obsahom v zmysle § 28 ods.1, písm. b).
Pod stavebnými prácami rovnakého charakteru sa rozumejú stavby v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky, t. j. stavby respektíve rekonštrukcie komunikácií a spevnených plôch. Zoznam ako i potvrdené referencie (zákazky) musia obsahovať: a) druh realizovaných prác, b) zmluvnú cenu zákazky v eur bez DPH, c) miesto uskutočnenia prác, d) lehotu uskutočnenia prác, e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, f) meno, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia (stavba) realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
* v zmysle § 28 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, pričom súčastne požadujeme predložiť i doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (s odborným zameraním pozemné stavby) vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle Stavebného zákona č.50/1976 Zb. a zákona č.138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku pečiatky a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte, predložený uchádzačom so sídlom mimo územia SR, preukazujúci požadovanú skutočnosť. Stavbyvedúci uchádzača musí mať min. 3 roky praxe vo funkcii stavbyvedúceho.
V zmysle uvedeného uchádzač predloží štruktúrovanú informáciu stavbyvedúceho /životopis/ obsahujúcu/i:
1. funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na stavbe;
2. vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy;
3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum;
4. prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky), prax vo funkcii stavbyvedúceho (roky),
5. zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie/ funkcia, kontakt (tel., e-mail).,
Zároveň požadujeme čestné prehlásenie stavbyvedúceho,
- že ako stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, respektíve že bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi,
- že má prax vo funkcii stavbyvedúceho minimálne tri roky
* v zmysle § 28 ods. 1 písm. i) - vyhlásenie o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky (2011,2012,2013),
* v zmysle § 28 ods. 1 písm. j) - údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie podmienok podľa § 28, ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť, technickú a strojovú vybavenosť, podmienky a organizačné zabezpečenie splnenia úrovne kvality pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
OIV/7937-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.06.2014 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.06.2014 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.06.2014 08:30
Miesto : Na Hlavnej ulici v Trnave č. 1, Radnici, v zasadačke zástupcu primátora.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok s ponukami je neverejné z dôvodu, že ponuky, ktoré splnia podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa sa budú vyhodnocovať elektronickou aukciou.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu zo súťažných ponúk, ak budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa a ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž vyhlásená. V prípade ak nevyhovie žiadna s ponúk, súťaž bude zrušená.
Žiadosť o účasť, respektíve žiadosť o súťažné podklady si záujemca vyžiada zaslaním písomnej žiadosti poštou na adresu Mestský úrad v Trnave, Trhova č. 3, 917 71 Trnava alebo osobne na podateľňu Mestského úradu v Trnave. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne kontaktnou osobou alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady prevezme v pracovných dňoch v čase 08.30 hod. - 11.30 hod. a 12.30 hod. - 15.30 hod., v piatok vždy do 14.00 hod. po vopred telefonicky dohodnutom termíne s kontaktnou osobou (uvedenej v bode I. 1). Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korešpodenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením súťaže, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla a spôsob prevzatia resp. doručenia súťažných podkladov (poštou alebo osobne). V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť emailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie)žiadosti prostredníctvom pošty do troch dní odo dňa zaslania žiadosti emailom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité