Oznámenie 8750 - MSS

Obsah

8750 - MSS
Vestník č. 98/2014 - 22.05.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská filharmónia
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164704
Medená 3, 81601 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská filharmónia, Medená 3, 816 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kontaktná osoba: Ing. Miloš Veselý
Mobil: +421 905300500
Telefón: +421 259208211
Fax: +421 254435956
Email: filharmonia@filharmonia.sk; info@milosvesely.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Ubytovacie služby Bratislava I. mestská časť Staré Mesto
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ubytovacie miesta poskytnutia ubytovacích služieb je uvedený v časti B. 1 ,,Opis predmetu zákazky týchto SP.
Kód NUTS
SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 3
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 319 192,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber poskytovateľa hotelových ubytovacích služieb pre Slovenskú filharmóniu (ďalej len ,,SF) v Bratislave I. mestská časť Staré Mesto počas Koncertnej sezóny SF a Bratislavských hudobných slávností (BHS). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky verejného obstarávania tvorí časť súťažných podkladov B.1 ,,Opis predmetu zákazky
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55110000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 3
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch bod B1 - Opis predmetu zákazky.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 319 192,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
I.Ubytovanie pre hostí, hotel minimálne s triedou 4 (****) a vyššia, jednotlivci;
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je výber poskytovateľa hotelových ubytovacích služieb pre Slovenskú filharmóniu (ďalej len ,,SF) v Bratislave I. mestská časť Staré Mesto počas Koncertnej sezóny SF a Bratislavských hudobných slávností (BHS).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55110000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch bod B1 - Opis predmetu zákazky.
Hodnota 58 062,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 2
NÁZOV
II.Ubytovanie pre hostí hotel minimálne s triedou 4 (****) a vyššia, skupiny
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je výber poskytovateľa hotelových ubytovacích služieb pre Slovenskú filharmóniu (ďalej len ,,SF) v Bratislave I. mestská časť Staré Mesto počas Koncertnej sezóny SF a Bratislavských hudobných slávností (BHS).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55110000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch bod B1 - Opis predmetu zákazky.
Hodnota 219 564,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 3
NÁZOV
III.Ubytovanie pre hostí hotel s minimálne s triedou 3 (***) jednotlivci a skupiny
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je výber poskytovateľa hotelových ubytovacích služieb pre Slovenskú filharmóniu (ďalej len ,,SF) v Bratislave I. mestská časť Staré Mesto počas Koncertnej sezóny SF a Bratislavských hudobných slávností (BHS).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55110000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch bod B1 - Opis predmetu zákazky.
Hodnota 41 566,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
15.1Zábezpeka ponúk sa vyžaduje za každú časť predmetu zákazky samostatne. Pre časť 1 - 1.741,- EUR, časť 2 - 6.586,- EUR, časť 3 - 1.246,- EUR. Viac informácií v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie predmetu zákazky bude financovaný z rozpočtu Slovenskej filharmónie. Slovenská filharmónia neposkytuje na plnenie predmetu zákazky preddavok ani zálohovú platbu. Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe predložených faktúr podľa podmienok dohodnutých v rámcovej dohode. Splatnosť faktúry bude 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Slovenskej filharmónie.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
1.1.1výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.1.2výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.3potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace o tom, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zostavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.4potvrdenie Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace o tom, že nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5potvrdenie zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace o tom, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.6potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace o tom, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.7doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
1.1.8čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejného obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2aspoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2bprávnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.1.9 čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.1.10 čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t.j. uchádzač, ktorý požiadal o zapísanie do zoznamu podnikateľovi po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) vydal výpis zo zoznamu podnikateľovi vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa bodu 1.1.1-1.1.10.
1.3Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. uchádzač, ktorý požiadal o zapísanie do zoznamu podnikateľovi do 30.6.2013 a úrad vydal potvrdenie o zapísaný do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa bodu 1.1.1-1.1.7. Uchádzač predloží doklady podľa bodu 1.1.8 -1.1.10.
1.4Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov predloží v procese verejného obstarávania doklady podľa bodu 1.1.1-1.1.10 v plnom rozsahu.
1.5Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1.1-1.1.7 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine sídla.
1.6Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Odôvodnenie podmienky účasti (Osobné postavenie): Uvedené doklady verejný obstarávateľ požaduje v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
- predloženie vyjadrenia od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka/banky), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že :
- uchádzač nie je v nepovolenom debete,
- v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár
- že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.

Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov (2011, 2012 a 2013) resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
-k vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie.

Odôvodnenie: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t. j. že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nasledovné informácie a dokumenty:
podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží ako dôkaz:
Čestné vyhlásenie o zaradení ponúkaného zariadenia do príslušnej kategórie a triedy, s uvedením počtu lôžok podľa typu izby, s uvedením možnosti parkovania, počet izieb situovaných v tichej časti hotela.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ považuje tieto podmienky za primerané k povahe a predmetu zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Uvedené v doplňujúcich informáciach časti VI.3 oznámenia - 100
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2014/VO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.06.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.06.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.07.2014 11:00
Miesto: Otváranie časti ponúk "Kritéria" sa budú otvárať podľa § 41 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v Slovenskej filharmónii, Medená č.3, Bratislava.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk časti "Kritéria" sa môže zúčastniť štatutárny zástupca uchádzača alebo splnomocnený zástupca uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Ponuky budú vyhodnocované pre každú časť predmetu zákazky samostatne na základe ekonomicky najvýhodnejšej ponuky.
Kritérium pre časť I: Ubytovanie pre hostí hotel min. s triedou 4 (****) a vyššia, jednotlivci
Kritérium č. 1:Cena za ubytovanie jednotlivec, 1 post. izba os/deň: max.55 bodov
Kritérium č. 2:Výška storno poplatku pre jednotlivcov najneskôr 48 hodín pred ubytovaním a menej: max.5 bodov
Kritérium č. 3:Cena za ubytovanie jednotlivec, 2 post. izba SOLO USE, os/deň: max. 10 bodov
Kritérium č. 4:Cena za ubytovanie jednotlivec, apartmán os/deň: max.30 bodov

Kritérium pre časť II: Ubytovanie pre hostí hotel min. s triedou 4 (****) a vyššia, skupiny
Kritérium č. 1: Cena za ubytovanie, 2 post. izba solo use, izba/deň: max. 30 bodov
Kritérium č. 2: Cena za ubytovanie, 1 post. izba; izba/deň: max. 40 bodov
Kritérium č. 3: Cena za ubytovanie, 2 post. Izba, izba/deň: max. 25 bodov
Kritérium č. 4: Výška storno poplatku pre jednotlivcov najneskôr 48 hodín pred ubytovaním a menej: max. 5 bodov

Kritérium pre časť III: Ubytovanie pre hostí hotel s min. s triedou 3 (***) jednotlivci a skupiny
Kritérium č. 1: Cena za ubytovanie, 2 post. izba solo use, izba/deň: max. 30 bodov
Kritérium č.2: Cena za ubytovanie, 1 post. izba; izba/deň: max. 40 bodov
Kritérium č. 3: Cena za ubytovanie, 2 post. Izba, izba/deň: max. 25 bodov
Kritérium č. 4: Výška storno poplatku pre jednotlivcov najneskôr 48 hodín pred ubytovaním a menej: max. 5 bodov

Ceny uvedené v kritériách budú bez DPH a musia zahŕňať všetky náklady na ubytovanie v zmysle časti B.1 ,,Opis predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.

Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v bode 24.1 A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.

Spôsob vyžiadania a prevzatia súťažných podkladov: Záujemca doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady vyhotovenú v slovenskom jazyku na adresu verejného obstarávateľa v lehote určenej na predkladanie žiadostí o súťažné podklady. Na základe takto doručenej žiadosti o súťažné podklady budú každému záujemcovi zaslané súťažné podklady v elektronickej forme. Písomná žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu ( názov, poštová adresa , ak je doručovacia poštová adresa iná, tak i doručovacia poštová adresa, elektronická adresa určená pre oficiálnu komunikáciu v tomto postupe zadávania zákazky, IČO, údaje osoby oprávnenej konať v tomto postupe zadávania zákazky v mene záujemcu, telefonický kontakt a elektronická adresu tejto osoby). Písomné žiadosti o súťažné podklady musia byť doručené na adresu verejného obstarávateľa poštou, kuriérom, osobne, aj elektronicky a to na emailovú adresu uvedenú v bode 1. tohto oznámenia, v lehote určenej na predkladanie žiadostí o súťažné podklady.

Verejný obstarávateľ bude komunikovať v tomto verejnom obstarávaní iba v štátnom, t. j. slovenskom jazyku
.
Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neregulárnu.

V prípade, ak sa ktorékoľvek ustanovenie zákona o verejnom obstarávaní stane nevykonateľným, resp. časť niektorého ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní sa stane nevykonateľným z dôvodu právoplatných a účinných rozhodnutí relevantných orgánov Slovenskej republiky, resp. Európskej únie, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa príslušných rozhodnutí týchto orgánov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.05.2014

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Slovenská filharmónia
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité