Oznámenie 8950 - WYT

Obsah

8950 - WYT
Vestník č. 99/2014 - 23.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
IČO: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Kontaktná osoba: Dana Repeľová
Telefón: +421 517563700
Fax: +421 517563711
Email: obstaravanie@sucpsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sucpsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): rozpočtová organizácia vyššieho územného celku
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Automobilové oleje a mazivá
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: sídla oblastí podľa určenia verejného obstarávateľa
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie automobilových olejov a mazív vrátane dopravy do jednotlivých sídiel oblastí verejného obstarávateľa, najmä motorové oleje, prevodové oleje, hydraulické oleje a plastické mazivá.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 09211100-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 09211400-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dodanie automobilových olejov a mazív podľa potrieb verejného obstarávateľa, typy a druhy jednotlivých položiek sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 120 200,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. § 28 ods. 1, písm. a) - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Za rovnaký alebo podobný charakter ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať oleje a mazivá dodané pre nákladné motorové vozidlá resp. mechanizmy a ťažkú techniku, ktoré uchádzač dodal odberateľom ako tovar. Uchádzač predloží za predchádzajúce tri roky 2011, 2012 a 2013 objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; dodávateľ: názov, sídlo IČO; popis resp. druh dodaného tovaru, zmluvná cena vrátane DPH, lehoty dodania, kontaktnej osoby u ktorej si možno uvedené informácie overiť a telefonického kontaktu. Referencie musia byť opatrené pečiatkou a podpisom štatutárneho/oprávneného zástupcu objednávateľa. Verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačovi v ponuke spracovať zoznam a referencie predložiť podľa odporúčanej predlohy v prílohe č. 1 súťažných podkladov Zoznam dodávok tovaru.
2. § 28 ods. 1 písm. d) - opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality, údaje o technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na zabezpečenie rozvozu predmetu zákazky do sídiel jednotlivých oblastí verejného obstarávateľa spracované formou zoznamu vozového parku uchádzača (nákladné automobily v konfigurácii podvozok so skriňovou nadstavbou) s uvedením nasledovných údajov: továrenská značka a typ vozidla, evidenčné číslo vozidla, nosnosť, druh nadstavby. V prípade, ak uchádzač nevlastní motorové vozidlá určené na prepravu tovarov, predloží iný doklad popisujúci spôsob, akým bude dodávať predmet zákazky do miest určenia počas platnosti rámcovej dohody, (napr. zmluvu o prenájme motorových vozidiel, zmluvu o doprave tovarov a pod.).
3. § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami a doplňujúce podklady k nim, t.j. ES certifikáty výrobku , resp. ES vyhlásenia o zhode vrátane technickej dokumentácie o výrobku podľa jednotlivých položiek požadovaného rozsahu predmetu zákazky. Ku každému požadovanému výrobku ako doplňujúce podklady okrem uvedeného vyhlásenia zhody, resp. certifikátu požaduje verejný obstarávateľ doložiť kartu bezpečnostných údajov a technicko-informačný list výrobku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. Uchádzač musí predloženými dôkazmi o plnení (referenciami) preukázať dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vo finančnom objeme minimálne vo finančnom vyjadrení 200 000 € vrátane DPH spolu za tri kalendárne roky 2011, 2012 a 2013.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Vzhľadom na rozsah a rozmanitosť požadovaného plnenia predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru.
2. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii technické vybavenie, t.j. minimálne 2 nákladné vozidlá na dovoz predmetu zákazky pre plynulé zabezpečenie požiadaviek verejného obstarávateľa minimálne počas trvania zmluvného vzťahu. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Vzhľadom na rozsah zákazky, rozmiestnenie miest určenia dodávok a potrebu operatívneho zásobenia v kritických situáciách je potrebné, aby mal uchádzač zabezpečené prepravné kapacity.
3. Uchádzač musí preukázať, že výrobky, ktoré požaduje verejný obstarávateľ dodávať sú v zhode s ustanoveniami zákona č. zákona č. 264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení neskorších predpisov a v súlade s platnými nariadeniami a vyhláškami vzťahujúcimi sa k výrobkom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vzhľadom na rozsah predmetu zákazky požaduje preukázanie dodávok kompletného predmetu zákazky v minimálne požadovanej kvalite podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
05VS/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.06.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.06.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.06.2014 09:30
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú poskytované na základe žiadosti záujemcu o registráciu, po prihlásení sa pomocou voľby Registrácia portál www.evo.gov.sk a následnom schválení záujemcu verejným obstarávateľom. Systém EVO následne vygeneruje informačný e-mail o schválení používateľa a pošle ho záujemcovi elektronickou poštou. Záujemca si po prihlásení do systému www.evo.gov.sk môže prevziať súťažné podklady prostredníctvom položky Súťažné podklady v elektronickej forme. Bez vyplnenia elektronického formulára o registráciu nemôže byť záujemcom zriadený prístup k elektronickému verejnému obstarávaniu, t.j. k poskytovaniu súťažných podkladov, vysvetľovaniu, resp. doplneniu súťažných podkladov a e-aukcii. Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania uplynie šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t.j. 6.6.2014 o 09:00 hod. Záujemcom sa doporučuje žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov zaslať dostatočne vopred, aby mmohli využiť inšitút vysvetľovania súťažných podkladov.
Pri zadaní zákazky bude aplikovaná elektronická aukcia. Všetkým uchádzačom súčasne, ktorí splnili podmienky účasti a splnili požiadavky na predmet zákazky verejný obstarávateľ zašle po úplnom úvodnom vyhodnotení elektronickými prostriedkami výzvu na účasť v on-line výberovom konaní. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ uvedie termín konania elektronickej aukcie, podmienky a podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní najneskôr dva pracovné dni pred konaním e-aukcie. Pre účely odoslania výzvy na účasť v on-line výberovom konaní je potrebné za strany uchádzača uviesť e-mailovú adresu, na ktorú bude výzva odoslaná. Počas trvania elektronickej aukcie uchádzači predkladajú nový návrh kritéria na vyhodnotenie ponúk upravený smerom nadol. Výsledkom elektronickej aukcie bude zostavenie objektívneho poradia ponúk podľa najnižšej ceny v € s DPH automatizovaným vyhodnotením. Po ukončení elektronickej aukcie úspešný uchádzač v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk predloží verejnému obstarávateľovi upravenú rámcovú dohodu s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, celkovej ceny bez DPH a celkovej ceny vrátane DPH podľa prislúchajúceho množstva, na základe výsledku elektronickej aukcie. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch časť A.5 Podklady k elektronickej aukcii.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzavrieť zmluvný vzťah v prípade, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Okrem predloženia ponuky v písomnej forme žiadame predložiť ponuku aj vo formáte PDF na CD nosiči. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Lehota viazanosti ponúk do 30.9.2014.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité