Oznámenie 9041 - WYT

Obsah

9041 - WYT
Vestník č. 100/2014 - 26.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
IČO: 31701914
Bardejovská 6, 04329 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bardejovská 6, 043 29 Košice
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Dajčárová
Mobil: +421 905647983
Telefón: +421 556407221
Fax: +421 556226400
Email: verejneobstaravanie@dpmk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.dpmk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 4
Iný (špecifikujte): Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Oleje a mazivá
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Sklad oddelenia nákupu, Bardejovská 6, 043 29 Košice
NUTS kód:
SK04
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Rôzne druhy olejov a mazív pre motory, prevodovky a pod. pre autobusy a električky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 09211100-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 09211000-1, 09211400-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Množstvá jednotlivých olejov a mazív sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 203 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:

1.§ 26 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku - uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
7.§ 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
-uchádzač preukazuje čestným vyhlásením
8.§ 26 ods. 1 písm. i) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením
9.§ 26 ods. 1 písm. j) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením


Podnikateľ/uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní a ktorý o zapísanie požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona sa vyhodnocuje spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Finančné a ekonomické postavenie
Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač podľa :
§ 27 ods.1 písm. c) - súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich a
§ 27 ods.1 písm. d) - prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
K bodu c) a d) minimálna výška obratu ( bez DPH ) spolu za posledné 3 roky 2011, 2012, 2013, musí byť minimálne 240 000,- EUR, a musí byť dokladovaná formou predloženia účtovnej uzávierky - Výkazom ziskov a strát a Súvahou, potvrdenej daňovým úradom, originálom alebo overenou kópiou. Budeme posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu zo súčtu položiek v riadku 01 Tržby z predaja tovaru spolu s riadkom 05 Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb Výkazu ziskov a strát.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 ZVO:
Predmetná podmienka vyplýva z § 27 ZVO, pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
Minimálna výška obratu 240 000,- EUR spolu za 3 posledné roky je primeraná hodnote zákazky a je stanovená nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov. Obstarávateľ požaduje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť
Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač podľa :
§ 28 ods. 1
písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil zoznam min. 3 dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorého súčet dodávok bol spolu za predchádzajúce tri roky 100 000,- EUR bez DPH.
Tieto referencie požadujeme od prevádzkovateľov verejnej autobusovej dopravy, alebo prevádzkovateľov mestskej hromadnej dopravy s prevádzkou v rámci EÚ.
V zozname uchádzač uvedie min.:
-obchodné meno, sídlo a IČO objednávateľa a
-obchodné meno, sídlo a IČO dodávateľa
-názov zákazky a miesto dodávky tovaru
-zmluvná cena bez DPH v Eur
-termín dodávky tovaru
-zhodnotenie dodávky tovaru podľa obchodných podmienok objednávateľom
-kontakt na osobu, u ktorej je možné údaje uvedené v Potvrdení o uspokojivom dodaní tovaru overiť
-miesto a dátum vyhotovenia Potvrdenia o uspokojivom dodaní tovaru a
pečiatka a podpis objednávateľa.
V prípade, že uchádzač má referenciu na stránke ÚVO, uvedie to vo svojej ponuke.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa §32 ods. 6 ZVO:
Predmetná podmienka vyplýva z §28 ZVO a obstarávateľ touto požiadavkou primerane zisťuje skúsenosti pre realizovanie dodávok a kvality tovaru v predmete zákazky.
Uchádzač k preukázaniu splnenia technických požiadaviek verejného obstarávateľa predloží v ponuke nasledovné dokumenty:

1.vyplnenú tabuľku s kalkuláciou celkovej ceny podľa prílohy k týmto súťažným podkladom na tie časti predmetu zákazky, na ktoré predkladá ponuku,
2.technický list výrobku na každý ponúkaný produkt
3.kartu bezpečnostných údajov na každý ponúkaný produkt
4.platnú kópiu zmluvy na rok 2014 na zneškodňovanie opotrebovaných olejov uzatvorenú medzi uchádzačom a odberateľom, ktorý vlastní autorizáciu na zneškodnenie opotrebovaných olejov
5.uchádzač je povinný vo svojej ponuke predložiť jednotlivo za každý druh ponúkaného tovaru potvrdenie, doklad alebo dokument, resp. čestné vyhlásenie, ktorým preukazuje príslušnú krajinu jeho pôvodu (vyhlásenie uchádzača o pôvode ponúkaného tovaru).


Po ukončení el. aukcie (pred podpísaním zmluvy) je úspešný uchádzač z danej časti povinný predložiť obstarávateľovi (osobne prípadne poštou s uvedením názvu) vzorku oleja a vzorku maziva. Oleje požadujeme predložiť v uzavretom sklenenom obale v objeme min. 1 liter, mazivá v 1 kg balení napr. v plechovke a pod.


Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak.

Predkladané doklady musia byť zoradené v poradí, ako sú uvedené v tomto oznámení, musia byť zviazané do jedného uceleného sumárneho materiálu, musia obsahovať všetky požadované údaje a kompletný zoznam všetkých predkladaných dokumentov podpísaný štatutárnym zástupcom záujemcu.

Doklady záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku
a súčasne úradne preložiť do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Odporúčame, aby každý list predkladaných dokladov bol vo väzbe očíslovaný podľa počtu číslami 1 až x, a to bez rozdielu, a aký list predkladaných dokladov ide. Zároveň odporúčame, aby spôsob použitej väzby jednoznačne zabezpečoval trvalú nerozoberateľnosť (napr. tepelná väzba, špirálová väzba zapečatená špagátom a pečaťou alebo iné podobne trvalé väzby).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
80/2014/ÚLaN/Da
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.06.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.06.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.06.2014 10:00
Miesto : Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská 6, 043 29 Košice - Budova A, 1.poschodie, zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
-Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku na jednu časť, viac častí alebo na všetky časti predmetu zákazky. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Obstarávateľská organizácia vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov.
-Uchádzač predloží ponuku v uzavretom označenom obale osobne alebo prostredníctvom poštovej zásielky na adresu predkladania ponúk a v lehote na predkladanie ponúk. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku prostredníctvom poštovej zásielky, je rozhodujúci termín doručenia ponuky obstarávateľskej organizácii.
-Pri osobnom doručení ponuky uchádzačom, obstarávateľská organizácia vydá uchádzačovi potvrdenie o jej prevzatí s uvedením miesta, dátumu a času prevzatia ponuky.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.05.2014

Redakčné opravy

10644 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 112/2014
V oznámení 09041-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská 6, 043 29 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 100/2014 zo dňa 26.05.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Finančné a ekonomické postavenie Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač podľa: § 27 ods.1 písm. c) - súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich a § 27 ods.1 písm. d) - prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu c) a d) minimálna výška obratu ( bez DPH ) spolu za posledné 3 roky 2011, 2012, 2013, musí byť minimálne 240 000,- EUR, a musí byť dokladovaná formou predloženia účtovnej uzávierky - Výkazom ziskov a strát a Súvahou, potvrdenej daňovým úradom, originálom alebo overenou kópiou. Budeme posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu zo súčtu položiek v riadku 01 Tržby z predaja tovaru spolu s riadkom 05 Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb Výkazu ziskov a strát. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 ZVO: Predmetná podmienka vyplýva z § 27 ZVO, pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas. Minimálna výška obratu 240 000,- EUR spolu za 3 posledné roky je primeraná hodnote zákazky a je stanovená nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov. Obstarávateľ požaduje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Viď: Finančné a ekonomické postavenie Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač podľa: § 27 ods.1 písm. c) - súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich a § 27 ods.1 písm. d) - prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu c) a d) minimálna výška obratu ( bez DPH ) spolu za posledné 3 roky 2011, 2012, 2013, musí byť minimálne 240 000,- EUR, a musí byť dokladovaná formou predloženia účtovnej uzávierky - Výkazom ziskov a strát a Súvahou, potvrdenej daňovým úradom, originálom alebo overenou kópiou. Budeme posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu zo súčtu položiek v riadku 01 Tržby z predaja tovaru spolu s riadkom 05 Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb Výkazu ziskov a strát. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 ZVO: Predmetná podmienka vyplýva z § 27 ZVO, pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas. Minimálna výška obratu 240 000,- EUR spolu za 3 posledné roky je primeraná hodnote zákazky a je stanovená nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov. Obstarávateľ požaduje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. V prípade, že uchádzač má zverejnené účtovné závierky za roky 2011, 2012, 2013 nemusí predložiť Výkaz ziskov a strát a Súvahu potvrdené príslušným daňovým úradom, ale v ponuke uvedie link, kde sú zverejnené účtovné závierky za príslušné roky. V prípade nezverejnených účtovných závierok za roky 2011, 2012, 2013 je povinný predložiť Výkaz ziskov a strát a Súvahu potvrdenú príslušným správcom registra.

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité