Oznámenie 9053 - WYS

Obsah

9053 - WYS
Vestník č. 100/2014 - 26.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Hláčik
Telefón: +421 259582064
Fax: +421 259582369
Email: lubos.hlacik@mfsr.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.finance.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie organizácie 23. stretnutia Homologickej skupiny 2014 v Bratislave
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie ubytovacích, stravovacích služieb a konferenčných priestorov v rámci organizácie 23. stretnutia Homologickej skupiny 2014 v Bratislave
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55100000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55110000-4, 55120000-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 21.09.2014
Ukončenie: 24.09.2014
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona, spôsobom podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov a v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods.1 písm. h), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods.1 písm. h).

V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i ) a písm. j).

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom (v takomto prípade verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi použiť formulár Prílohy č. 7 týchto súťažných podkladov).
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 26 v spojení s § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 28 ods. 1 písm. a), § 28 ods. 1 písm. d) a § 28 ods. 1 písm. f) zákona, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti.

1.§ 28 ods. 1 písm. a) zákona, zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 zákona v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

2.§ 28 ods. 1 písm. d) zákona, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality

3.§ 28 ods. 1 písm. f) zákona, ak ide o zložité služby alebo služby určené na osobitné účely, kontrolou technickej spôsobilosti uchádzača alebo záujemcu poskytujúceho služby vykonanou verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom alebo v jeho mene príslušným orgánom v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu a so súhlasom tohto orgánu; ak je to potrebné.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom (v takomto prípade verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi použiť formulár Prílohy č. 7 týchto súťažných podkladov).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
1. Uchádzač podľa § 28 zákona ods. 1 písm. a) predloží:

Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky (t.j. roky 2011, 2012, 2013) poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru (t.j. služby súvisiace so zabezpečením konferencie), a to v rozsahu minimálne 2 referencie v celkovej hodnote minimálne 80.000 EUR bez DPH.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (€), je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (€), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro (€).

Doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní musia obsahovať minimálne:
- názov a sídlo organizácie (odberateľa), pre ktorú bola zmluva realizovaná,
- finančný objem zmluvy/zákazky,
- obdobie realizácie zmluvy/zákazky (od do),
- stručný popis zmluvy/predmetu zákazky,
- opis činnosti uchádzača na zmluve/zákazke,
- meno a priezvisko, telefón a emailová adresa kontaktnej osoby prijímateľa služby, ktorá bola zodpovedná za celkové riadenie zmluvy zo strany organizácie, pre ktorú bola zmluva realizovaná,
- potvrdenia o kvalite poskytnutia služieb
- dátum vyhotovenia

Toto písomné potvrdenie musí byť predložené verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe, podpísané zodpovednou osobou organizácie, pre ktorú bola zmluva/zákazka realizovaná a štatutárnym zástupcom/zástupcami uchádzača, ktorí sú oprávnení konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Verejný obstarávateľ odporúča použiť tlačivo v Prílohe č. 8 týchto súťažných podkladov.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.6 zákona: Verejný obstarávateľ pri uvedenej požiadavke vychádza z predloženia zmlúv, ktoré uchádzači realizovali za uvedené obdobie, s cieľom umožniť na verejnom obstarávaní účasť takých uchádzačov, aby bola zaručená účasť uchádzačov s dostatočnými požadovanými odbornými skúsenosťami v rámci činností požadovaných v predmete zákazky.

2. Uchádzač podľa § 28 zákona ods. 1 písm. d) predloží:

Uchádzač predloží opis technického vybavenia a opatrení slúžiacich na zabezpečenie požiadaviek stanovených verejným obstarávateľom v súlade s Prílohami č. 1, 3 a 4 súťažných podkladov, konkrétne počet disponibilných izieb, počet a veľkosť miestností súvisiacich s konferenciou, vybavenie konferenčných miestností a počet prekladateľských kabínok spĺňajúcich požadovanú normu a kvalitu.

Uchádzač ďalej preukáže splnenie podmienok účasti technickým nákresom s uvedením rozmerov a fotografiami s usporiadaním požadovaného typu sedenia (t.j. školské sedenie):

- technickým nákresom s uvedením rozmerov a fotografiami hlavnej konferenčnej miestnosti,
- technickým nákresom s uvedením rozmerov a fotografiami dvoch vedľajších konferenčných miestností,
- technickým nákresom s uvedením rozmerov a fotografiami pracovnej miestnosti a malej rokovacej miestnosti

z ktorých bude zrejmé, že konferenčné miestnosti, ktoré uchádzač ponúka, disponujú požadovanými rozmermi a kapacitou.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.6 zákona: Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona je stanovená z dôvodu overenia schopnosti a dispozičných možností uchádzača plniť požadovaný predmet zákazky a zároveň vychádza z požiadaviek Európskej komisie na zabezpečenie kvality prekladateľských kabínok.

3. Uchádzač podľa § 28 zákona ods. 1 písm. f) umožní:

Verejný obstarávateľ vyžaduje možnosť vykonania obhliadky konferenčných priestorov (konkrétne: hlavnej konferenčnej miestnosti a dvoch vedľajších konferenčných miestností) podľa Prílohy č. 3 Súťažných podkladov Špecifikácia predmetu zákazky, s usporiadaním požadovaného typu sedenia a vyznačeným priestorom pre umiestnenie tlmočníckych kabínok, ktoré nemusia byť reálne umiestnené v hlavnej konferenčnej miestnosti v čase obhliadky. Materiálno technické vybavenie nebude predmetom obhliadky. Verejný obstarávateľ dohodne s uchádzačom presný termín obhliadky do 5 pracovných dní po termíne na predkladanie ponúk, t.j. do 23.06.2014.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.6 zákona: Verejný obstarávateľ požiadavkou podľa § 28 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vytvára predpoklad, že plnenie zmluvy bude zabezpečovať dodávateľ, ktorý reálne preukáže dispozíciu priestorov a ich vybavenia podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
MF/011778/2014-27
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.06.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.06.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.06.2014 13:30
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
2. Výsledkom tohto verejného obstarávania je uzatvorenie zmluvného vzťahu s jedným uchádzačom.
3. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do štátneho (slovenského) jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
4. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky písomne v jednom originálnom vyhotovení a raz v elektronickej forme (na CD, resp. DVD nosiči).
5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.
6. Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov alebo iných poskytnutých informácií sa považuje žiadosť doručená do podateľne verejného obstarávateľa alebo žiadosť doručená elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby najneskôr do 05.06.2014.
8. Súťažné podklady budú doručené na základe žiadostí záujemcov elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady; v papierovej forme len na základe výslovného požiadania záujemcu uvedeného v žiadosti o súťažné podklady.
9. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.05.2014

Redakčné opravy

10793 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 113/2014
V oznámení 09053-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 100/2014 zo dňa 26.05.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3 Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: 3. Uchádzač podľa § 28 zákona ods. 1 písm. f) umožní: Verejný obstarávateľ vyžaduje možnosť vykonania obhliadky konferenčných priestorov (konkrétne: hlavnej konferenčnej miestnosti a dvoch vedľajších konferenčných miestností) podľa Prílohy č. 3 Súťažných podkladov Špecifikácia predmetu zákazky, s usporiadaním požadovaného typu sedenia a vyznačeným priestorom pre umiestnenie tlmočníckych kabínok, ktoré nemusia byť reálne umiestnené v hlavnej konferenčnej miestnosti v čase obhliadky. Materiálno technické vybavenie nebude predmetom obhliadky. Verejný obstarávateľ dohodne s uchádzačom presný termín obhliadky do 5 pracovných dní po termíne na predkladanie ponúk, t.j. do 23.06.2014. Viď: 3. Uchádzač podľa § 28 zákona ods. 1 písm. f) umožní: Verejný obstarávateľ vyžaduje možnosť vykonania obhliadky konferenčných priestorov (konkrétne: hlavnej konferenčnej miestnosti a dvoch vedľajších konferenčných miestností) podľa Prílohy č. 3 Súťažných podkladov Špecifikácia predmetu zákazky, s usporiadaním požadovaného typu sedenia a vyznačeným priestorom pre umiestnenie tlmočníckych kabínok, ktoré nemusia byť reálne umiestnené v hlavnej konferenčnej miestnosti v čase obhliadky. Materiálno technické vybavenie nebude predmetom obhliadky. Verejný obstarávateľ dohodne s uchádzačom presný termín obhliadky do 5 pracovných dní po termíne na predkladanie ponúk, t.j. do 02.07.2014. VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: 6. Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov alebo iných poskytnutých informácií sa považuje žiadosť doručená do podateľne verejného obstarávateľa alebo žiadosť doručená elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby najneskôr do 05.06.2014. Viď: 6. Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov alebo iných poskytnutých informácií sa považuje žiadosť doručená do podateľne verejného obstarávateľa alebo žiadosť doručená elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby najneskôr do 16.06.2014. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 16.06.2014 10:00 Viď: 25.06.2014 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.06.2014 10:00 Viď: 25.06.2014 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 16.06.2014 13:30 Viď: 25.06.2014 13:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité