Oznámenie 9191 - WYT

Obsah

9191 - WYT
Vestník č. 101/2014 - 27.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Miestna akčná skupina Vršatec
IČO: 42025303
Obecný úrad Horná Súča 233 , 91333 Horná Súča

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Horná Súča
Kontaktná osoba: Petra Šupáková
Mobil: +421 908782880
Telefón: +421 326401072
Email: supakova@masvrsatec.sk; jarmila.slukova@myjava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.masvrsatec.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): občianske združenie
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. e)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Osobnosti našej histórie
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Brezová pod Bradlom - Národný dom Štefánikov - 1 ks; MAS Vršatec - Horná Súča 5 ks
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka figurín v životnej veľkosti známych osobností našej histórie ( Božena Riznerová - Obrová, Hugolín Gavlovič, Michal Rešetka, Sv. Benedikt, Vojtech Zamarovský, Dušan Jurkovič )
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 19520000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18400000-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Počet figurín v životnej veľkosti - 6 kusov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 35 767,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení ( ďalej len "zákon") predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona alebo § 128 ods. 1 zákona a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona a v zmysle výkladového stanoviska č. 10/2013 k osobnému postaveniu, uverejnenom na internetovej stránke úradu pre VO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona, za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f.) zákona preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa tieto podmienky účasti uvedené v tomto bode výzvy preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom, ku dňu predkladania ponúk je schopný túto skutočnosť preukázať.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona - v zákone je taxatívne vymedzanie uvedenej podmienky účasti v plnom rozsahu.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Predložením dokladov podľa :
1.) § 28 ods. 1 písm. a.) zákona predložením zoznamu dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky , doplneným potvrdeniami o kvalite dodania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol
- verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
2.) § 28 ods. 1 písm. l.) zákona predložením vzoriek, opisov alebo fotografií

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s tou osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobiloosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí splňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v tomto bode výzvy, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Z uchádzačom predkladaných doladov musí byť zrejmé splnenie identifikovateľnej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona - Verejný obstarávateľ požadovaním predmetnej podmienky účasti skúma schopnosti uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky, a to na základe preukázania praktických skúseností s dodávkami rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. Uchádzač predloží zoznam dodávok tvaru rovnakého alebo podobného zamerania ako predmet zákazky za rozhodné obdobie , t.j. predchádzajúcich troch rokov - figuríny v životnej veľkosti - v min počte 3 ks. Za rozhodné obdobie sa považuje posledných 3 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tohto verejného obstarávania.
2. Uchádzač predloží vzorky, opisy alebo fotografie už doteraz dodaných figurín.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PZ 01/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.06.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.06.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.06.2014 14:00
Miesto : Budova obecného úradu Horná Súča 233, 913 33 Horná Súča - v priestoroch MAS Vršatec
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač - štatutárny zástupca sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže splnomocnením na zastupovanie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača a preukazom totožnosti.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2007 - 2013, Opatrenie č.4.2 Vykonávanie projektov spolupráce
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú poskytované záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu : jarmila.slukova@myjava.sk
2. Po prijatí žiadosti o súťažné podklady budú tieto záujemcovi zaslané elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti.
3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak ich získajú v profile. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp. doplnení iných informácii v súlade so zákonom, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky.
4 S víťazným uchádzačom budú uzatvorené dve kúpne zmluvy; jedna pre MAS Vršatec s dodávkou 5 ks figurín na miesto určenia - Obecný úrad Horná Súča a druhá kúpna zmluva pre KR - MAS Myjava s dodávkou 1 ks figuríny s miestom dodania Brezová pod Bradlom
5. Uchádzač vo svojej ponuke predloží čestné vyhlásenie:
- že je viazaný svojou ponukou do termínu viazanosti ponúk
- že bez výhrad súhlasí s podmienkami verejného obstarávateľa
- že všetky doklady a údaje uvedené v ponuke sú úplné a pravdivé
- o obchodnom tajomstve
Požadované doklady musia byť opečiatkované a podpísané osobami oprávnenými konať v mene uchádzača.
6. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť pri nej súčinnosť poskytovateľovi NFP
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité