Oznámenie 9241 - MSS

Obsah

9241 - MSS
Vestník č. 102/2014 - 28.05.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17336210
Antolská 11, 85007 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Antolská 11, 850 07 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Monika Kiklicová
Telefón: +421 268206111
Fax: +421 268206144
Email: zachrana@emergency-ba.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Servis motorových vozidiel.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 1
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Servisné strediská v šiestich krajoch SR: Trenčiansky, Trnavský, Bratislavský, Nitriansky, Banskobystrický a Žilinský (podľa rozmiestnenia sídla staníc ZZS verejného obstarávateľa). V každom kraji sa vyžaduje zabezpečiť minimálne jedno servisné stredisko (spolu minimálne 6 servisných stredísk).
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisných služieb pre motorové vozidlá verejného obstarávateľa v požadovanej špecifikácií, objeme a na dohodnutých miestach (servisných strediskách), podľa jeho potrieb a požiadaviek, s predpokladanou hodnotou zákazky 800.000,-€ bez DPH na obdobie štyroch kalendárnych rokov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50100000-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Verejný obstarávateľ bude požadovať zabezpečovať predmet zákazky počas obdobia 48 mesiacov (4 rokov) v požadovanej špecifikácií, rozsahu, objeme a množstve, pričom sa bude brať do úvahy stanovený finančný limit (podmienka neprečerpania uvedenej predpokladanej hodnoty zákazky) vo výške 800 000,-€ bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 800 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Všetky informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Verejný obstarávateľ si bude financovať predmet zákazky z vlastných prevádzkových zdrojov. Platby za dodanie služieb budú uhrádzané na základe vecne a formálne správne vystavených a doručovaných mesačných faktúr dodávateľom odberateľovi (verejnému obstarávateľovi) s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa doručenia faktúry odberateľovi (verejnému obstarávateľovi).
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Právna forma v súlade s podmienkami danými platnými právnymi predpismi SR.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia upraveného v § 26 ods. 1 ZVO, ktoré sa preukazuje podľa § 26 ods. 2 ZVO, resp. podľa § 26 ods. 4 a 5 ZVO.
Splnenie podmienok sa preukazuje predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, vyžaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienok § 26 ZVO (osobného postavenia) je možné preukázať i čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie nasledovných informácii a dokladov, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 ZVO:
1.Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti záujemcu alebo uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, že nie je a nebol v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie.
2.Čestné vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu, že v iných bankách nemá záväzky.
3.Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za obdobie rokov 2011, 2012 a 2013, potvrdený miestne príslušným daňovým úradom alebo iným dokladom, vydaným a potvrdeným v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. V prípade podania elektronického daňového priznania sa vyžaduje potvrdenie z elektronickej podateľne daňového úradu.
4.Potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu záujemcu alebo uchádzača v rozsahu minimálne 1 milión EUR.
5.Čestné vyhlásenie o prehľade o celkovom obrate záujemcu alebo uchádzača za obdobie rokov 2013, 2012 a 2011 spolu minimálne v rozsahu 600.000,-€ s DPH (do úvahy sa berie celkový obrat záujemcu alebo uchádzača spolu za obdobie troch rokov).
Ak má uchádzač alebo záujemca účty vedené a otvorené vo viacerých bankách, vyžaduje sa splnenie požadovaných podmienok, teda predloženie požadovaných dokladov, týkajúcich sa vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, všetkých bánk, v ktorých má uchádzač alebo záujemca otvorené a vedené účty.
Vyžaduje sa predloženie originálnych dokladov alebo v úradne osvedčenej fotokópii.
V prípade čestného vyhlásenia (v bodoch 2 a 5) sa vyžaduje podpis uchádzača alebo záujemcu, jeho štatutárneho orgánu alebo osoby oprávnenej konať v mene uchádzača alebo záujemcu v záväzkových vzťahoch. V prípade, že uchádzač alebo záujemca, jeho štatutárny orgán alebo osoba oprávnená konať v mene štatutára alebo záujemcu v záväzkových vzťahoch, splnomocnil/a na tento úkon inú (splnomocnenú) osobu, vyžaduje sa predloženie originálneho dokladu (splnomocnenia) alebo úradne osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, vyžaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodov 1 až 5 za všetkých členov skupiny spoločne.
Splnenie podmienok § 27 ZVO (ekonomického a finančného postavenia) je možné preukázať i čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie nasledovných informácií a dokladov, ktorými sa preukazuje technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 28, 29, 30 ZVO:
1. Zoznam poskytnutých služieb, rovnakého charakteru ako predmet tejto zákazky, klientom za predchádzajúce 3 roky (2011, 2012, 2013) s uvedením poskytovaných služieb, ich cien, lehôt dodania služieb a uvedením odberateľov. Pri uvedení odberateľov je povinnosťou uviesť nasledovné údaje: meno, názov, sídlo, adresa odberateľa, meno, priezvisko, telefónne číslo a emailovej adresy osoby, ktorá potvrdí údaje, uvádzané v zozname. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ.
Splnenie podmienky sa preukazuje zoznamom, ktorý musí obsahovať minimálne päť zákaziek za obdobie spomínaných troch rokov 2011 až 2013, od piatich rôznych odberateľov s celkovou cenou (objemom) vyššou ako 1 mil. EUR bez DPH, pričom sa vyžaduje, aby minimálne jedna zákazka zo zoznamu mala hodnotu vyššiu ako 100.000,-€ bez DPH.
Zoznam musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
2. Poskytnutie údajov o strojnom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie predmetu zákazky ako požadovanej služby.
Splnenie podmienky účasti sa preukazuje zoznamom strojného a technického vybavenia, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie požadovanej služby, podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
Zároveň uchádzač alebo záujemca predloží doklad o autorizácii servisného strediska na servis vozidiel značky VW, VW úžitkové vozidlá a Škoda.
3. Poskytnutie údajov o absolvovaní školení certifikovaných zamestnancov uchádzača alebo záujemcu.
Splnenie podmienky účasti sa preukazuje dokladmi - certifikátmi vyškolených zamestnancov uchádzača alebo záujemcu spolu so zoznamom zamestnancov uchádzača alebo záujemcu s uvedením mena, priezviska, titulu, názvu funkcie, ktorú zastáva a telefónneho čísla, podpísaného štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzač, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
4. Certifikát kvality podľa normy EN ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom.
Splnenie podmienky sa preukazuje certifikátom/rovnocenným osvedčením predloženým uchádzačom alebo záujemcom.
5. Certifikát enviromentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001 vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem enviromentálneho riadenia uchádzačom alebo záujemcom.
Splnenie podmienky sa preukazuje certifikátom/rovnocenným osvedčením predloženým uchádzačom alebo záujemcom.
6. Certifikát systému manažérstva BOZP podľa ST OHSAS 18001 vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia systému manažérstva BOZP uchádzačom alebo záujemcom.
Splnenie podmienky sa preukazuje certifikátom/rovnocenným osvedčením predloženým uchádzačom alebo záujemcom.
7. Licencia na prevádzkovanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti v rozsahu vývoj, výroba, predaj, projektovanie, montáž, údržba, revízia, oprava.
Splnenie podmienky sa preukazuje licenciou na prevádzkovanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z .z.
Splnenie podmienok účasti v bodoch 1 až 7 sa preukazuje predložením originálnych dokladov
alebo v úradne osvedčenej fotokópii.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, vyžaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodov 1 až 7 za všetkých členov skupiny spoločne.
Splnenie podmienok § 28, 29 a 30 ZVO (technickej a odbornej spôsobilosti) je možné preukázať i čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektrickej aukcii budú podrobne upravené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
5-2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.07.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.07.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Mesiace/dni (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 4
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.07.2014 11:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa - Antolská 11, 850 07 Bratislava.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité