Oznámenie 9324 - WYT

Obsah

9324 - WYT
Vestník č. 102/2014 - 28.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
IČO: 00686832
Mierová 19, 82715 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mierová 19
Kontaktná osoba: Beláková Tatiana Ing.
Telefón: +421 248541317
Fax: +421 200000000
Email: evo.belakova@economy.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.economy.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Podlahové krytiny
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava 212
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Podlahové krytiny
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44112200-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39531000-3, 39531310-9, 45432110-8, 45262320-0, 90513200-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
na celý rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač je oprávnený zúčastniť sa vo verejnom obstarávaní alebo na uzatváraní zmluvy v prípade, ak spĺňa podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 písm.e) resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklad/y podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač alebo záujemca nahradiť podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrením banky, alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým uchádzač preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov.
Súčasne záujemca predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ si týmto spôsobom preverí či si uchádzač plní svoje záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. l) bod 2.
- Certifikát kvality výrobku (koberec) obsahujúci parametre, ktorých minimálny štandard vyžaduje verejný obstarávateľ. Záujemca alebo uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z europskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ si týmto spôsobom preverí že záujemca/uchádzač má odborné skúsenosti a odbornú spôsobilosť a schopnosť zabezpečiť predmet plnenia v požadovanej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
17321/2014-2040
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.06.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.06.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 27.06.2014 13:00
Miesto : Vzhľadom na využitie e-aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 sa nezverejňujú a zápisnica sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 16.9.2013) (PDF 2,0 MB), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Príručky. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 25.01 s názvom "Podlahové krytiny" . Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.2.2) tohto oznámenia.
2. Súťažné podklady sú prístupné zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (po schválení záujemcu verejným obstarávateľom má záujemca priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom), a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je uvedená v bode IV.2.2 tohto oznámenia.
3. Lehota na vysvetľovanie súťažnýchpodkladov:19.06.2014 do 00:00 hod.
Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
4. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov týkajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu týchto ustanovení v systéme EVO , ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk.
5. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre neskoršie úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca mal príslušné technické predpoklady a vybavenie potrebné na používanie systému EVO, ktoré je uvedené v systéme EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO.
6. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
7. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
8. V prípade technických či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade verejný obstarávateľ môže predĺžiť príslušné lehoty vo verejnom obstarávaní, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom v predmetnom postupe zadávania zákazky. Súčasne môže byť oznámenie o predlžení lehoty odoslané e-mailom.
9. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 26 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
11. Písomná zmluva môže byt akceptovaná v súlade s § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona len v prípade zdrojov finančných, odborných alebo technických kapacít, ktoré budú mať uchádzači alebo záujemcovia k dispozícii na plnenie zmluvy, teda kapacít, ktoré budú použité v budúcnosti pri plnení zmluvy.
12. Čestné vyhlásenia alebo dokumenty, kde sa vyžaduje podpis oprávnenej osoby musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri /živnostenskom registri/ rovnocenný register v krajine sídla uchádzača) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platných právnych noriem v krajine sídla uchádzača, a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 11 možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 podľa zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenia predloží prostredníctvom systému EVO podpísané elektronickým podpisom vygenerovaným systémom EVO pre túto súťaž.
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Vyhodnotenie ponúk sa uskutočňuje elektronicky spôsobom a prostriedkami v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní a ktorý zabezpečí úplnosť údajov a obsah uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. Po prvotnom posúdení ponúk verejný obstarávateľ vyzve prostredníctvom systému EVO na účasť v e-aukcii všetkých uchádzačov, ktorých ponuky splnili podmienky účasti a všetky ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Podrobnosti k priebehu e-aukcie obsahujú súťažné podklady a aukčný poriadok.
Obhliadka miesta plnenia: áno v termíne do 20.06.2014 do 10:00 hod. p. Gdovin č.t.: +421 248542030.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.05.2014

Redakčné opravy

11726 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 119/2014
V oznámení 09324-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 102/2014 zo dňa 28.05.2014 boli nesprávne zverejnené údaje ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE III.1.1. Osobné postavenie Namiesto: Uchádzač je oprávnený zúčastniť sa vo verejnom obstarávaní alebo na uzatváraní zmluvy v prípade, ak spĺňa podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 písm.e) resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklad/y podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač alebo záujemca nahradiť podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Viď: Uchádzač je oprávnený zúčastniť sa vo verejnom obstarávaní alebo na uzatváraní zmluvy v prípade, ak spĺňa podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklad/y podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač alebo záujemca nahradiť podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 27.06.2014 10:00 Viď: 09.07.2014 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.06.2014 10:00 Viď: 09.07.2014 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 27.06.2014 13:00 Viď: 09.07.2014 13:00
12379 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 123/2014
V oznámení 09324-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 102/2014 zo dňa 28.05.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ Namiesto: nebolo uvedené Viď: Zákazka bude financovaná z prostriedkov rozpočtu a spolufinancovaná z prostriedkov EÚ

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité