Oznámenie 9627 - WYT

Obsah

9627 - WYT
Vestník č. 105/2014 - 02.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
IČO: 17335469
Palárikova 2311, 02216 Čadca

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): na vyššie uvedenej adrese, referát VO
Kontaktná osoba: Anna Burdová
Telefón: +421 414604490
Fax: +421 414333318
Email: verejneobst@kysuckanemocnica.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kysuckanemocnica.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
medicinálny kyslík kvapalný
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca, Palárikova 2311, 022 16 Čadca v mieste inštalácie zásobovacieho zariadenia
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávky medicinálneho kyslíka kvapalného a prenájom zásobníkovej stanice a s tým súvisiace služby pre KNsP Čadca
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24111900-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo medicinálneho kyslíka kvapalného 384 000 litrov (uvedené množstvo nie je pre verejného obstarávateľa záväzné) a prenájom 1 ks zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík s minimálnym objemom 10 000 litrov s dodaním a inštaláciou na existujúce rozvody
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Na preukázanie splnenia podmienok účasti predloží uchádzač doklady podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). . Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie predložením dokladov podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, nie staršie ako tri mesiace ku lehote na predkladanie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty a čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Potvrdenie sa požaduje z dôvodu uistenia sa, že uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle § 28 ods.1 písm. a):
- Zoznam dodávok tovaru rovnaného alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky /2013, 2012, 2011/ v porovnateľnej finančnej hodnote ako je predmet zákazky , doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru . Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky bude s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak :
1. odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
S-04/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.06.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.06.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.06.2014 13:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
29.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité