Oznámenie 9628 - WYT

Obsah

9628 - WYT
Vestník č. 105/2014 - 02.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Sky Group Slovakia, s.r.o.
IČO: 35940476
Nálepkova 7122/28 , 92101 Piešťany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sky Group Slovakia, s.r.o., Nálepkova 7122/28, Malé Ripňany
Kontaktná osoba: Magdaléna Verešová
Telefón: +421 902967150
Email: magdalena.veresova@umc-slovakia.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Mobil: +421 903731202
Telefón: +421 903731202
Email: info@ledas.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Mobil: +421 903731202
Telefón: +421 903731202
Email: info@ledas.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
LEDAS, s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 903731202
Email: info@ledas.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa §7, spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rozšírenie vinárstva vo firme SKY Group Slovakia,s.r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Malé Ripňany
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výber dodávateľa: Drevený oválny sud 3500L (5 ks), Drevený oválny sud 1000L (1 ks), Vinifikátor horizontálny 8900L (2 ks). Dodávateľ zabezpečí prepravu, prevedenie a zaškolenie obsluhy.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39145000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44619400-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Výber dodávateľa: Drevený oválny sud 3500L (5 ks), Drevený oválny sud 1000L (1 ks), Vinifikátor horizontálny 8900L (2 ks). Dodávateľ zabezpečí prepravu, prevedenie a zaškolenie obsluhy. (sudy z Francúzskeho dubu, minimum madarsky dub)
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 89 652,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 5
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, ods. 4 a ods. 5 (pričom doklad o oprávnení dodáva tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku), resp. podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. h), Osoba podľa § 7 ZoVO požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods.1 písm. h). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa §26 ods. 1 písm. i) a písm. j), Osoba podľa § 7 ZoVO požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i) a písm. j). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vychádzajú z podmienok daných v zmysle § 26 Zákona. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 Zákona uchádzač preukáže podľa príslušných ustanovení Zákona.
Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2 013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1.
§ 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
2.2.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Pri preukázaní finančného a ekonomického postavenia, ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, Verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom
obstarávaní:
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sú stanovené v súlade s ustanovením § 27
zákona. Uvedená požiadavka svedčí o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1
§ 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2.2
Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1
§ 28 ods. 1 písm.a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
3.2
§ 28 ods. 1 písm. l) bod č. 1. zákona o verejnom obstarávaní osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní
požaduje preukázanie ponúkaného tovaru vzorkami, opismi alebo fotografiami.
3.3
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač Osobe podľa § 7 ZoVO preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti § 28 ods. 1 písm l) je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky.
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje Osoba podľa § 7 ZoVO preukázať dodanie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v stanovenom minimálnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešným dodaním rovnakých alebo
podobných zákaziek, čo vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho plynulé a bezproblémové dodanie zákazky v zmluvne dohodnutom termíne a kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona, pričom Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje zoznam a preukázanie dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (v nestanovenom množstve dodaných za predchádzajúce tri roky. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje preukázať dodanie tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky v nestanovenom počte dodávok v celkovom objeme min. 80.000,- EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich troch rokov. Obdobie predchádzajúcich troch rokov sa na účely tejto zákazky považuje tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy.

3.2
v zmysle § 28 ods. 1 písm. l) č. 1 zákona pre dodávané tovary, z ktorých budú zrejmé základné technické parametre. Požaduje sa predloženie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa okrem predloženia v pôvodnom jazyku aj predloženie prekladu v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka. Uvedenú podmienku účasti predloží uchádzač za každú časť samostatne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
201432
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.06.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava) na základe žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní v pracovných dňoch od 08:30 hod. do 12:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte vedenom v Tatrabanke, a.s. č. IBAN SK481 100 00 000 029 2 284 8 066. Pri prevode alebo vložení finančných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu a špecifický symbol 201432. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou)
a mal by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného
príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné
podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.06.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.06.2014 14:00
Miesto : LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Časť ponúk označených ako "Ostatné" ako aj časť označených ako "Kritériá "ponúk budú otvárané bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2007 - 2013, Program rozvoja vidieka SR 2007-2013, Opatrenie 1.2 .Pridavanie hodnoty do poľnohospodarskych produktov a produktov lesného hospodárstva,časť: Pridanie hodnoty do poľnohospodarskych produktov
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese Osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Žiadosť o súťažné podklady bude e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na CD) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Rozšírenie vinárstva_PONUKA - NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá Osobe podľa § 7 ZoVO úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným Osobou podľa § 7 ZoVO. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Pre každú časť bude uzatvorená samostatná kúpna zmluva. Kúpne zmluvy nadobudnú účinnosť schválením procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 8. Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie, že: "strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Osoba podľa § 7 ZoVO žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 10. Osoba podľa § 7 ZoVO si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 11. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok.12.Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do 31.03.2015. 13. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 5% z ponúknutej ceny (vrátane DPH) ako celok konkrétnej časti, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 14. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. 15. Zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť v prípade schválenia finančných prostriedkov v rámci žiadosti o NFP ako aj schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
29.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité