Oznámenie 9789 - WYT

Obsah

9789 - WYT
Vestník č. 106/2014 - 03.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
POMI, s.r.o.
IČO: 36566322
Látkovce 441 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Látkovce
Kontaktná osoba: Andrea Campigotto
Telefón: +421 911988559
Email: pomi.s.r.o@seznam.cz
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.pomi-sk.eu
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
PM - Obstarávateľ
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výsadba a modernizácia ovocných sadov Látkovce - technologická časť
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Látkovce 441, okr. Bánovce nad Bebravou
NUTS kód:
SK
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie poľnohospodárskych strojov a plastových boxov na jablká.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 16000000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 19520000-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. Zberové vozíky 4ks
2. Rozmetadlo maštaľného hnoja 1ks
3. Plastové boxy na jablká 1000ks
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 115 200,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. f/ zákona o VO a preukázať ich splnenie dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby (originál alebo úradne overená kópia) podľa § 26 ods.2 e) písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z.,
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 písm. e) zákona o VO predložením originálu, alebo úradne overenej fotokópie potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania dokladov na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní. Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, osobné postavenie záujemcov predkladá každý člen skupiny osobitne.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením týchto dokladov:

Požadované doklady dôkazné prostriedky v zmysle § 28 ods. 1 písm. g).

V prípade dodávateľa plastových boxov:
1.Osvedčenie o získanom vzdelaní s celoštátnou platnosťou AGROENVIRONMENT
2.Osvedčenie o získanom vzdelaní s celoštátnou platnosťou integrovanej farmy GLOBALG.A.P.
3.Osvedčenie o získanom vzdelaní s celoštátnou platnosťou na zvyšovanie konkurencieschopnosti podnikov poľnohospodárskej prvovýroby rozvíjaním ekonomických a manažérskych vedomostí ľudských zdrojov.
4.Osvedčenie o odbornej spôsobilosti od Regionálneho úradu verejného zdravotníctva
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Prílohou dokladu, ktorým uchádzač preukáže, že bude môcť reálne disponovať s kapacitami tretej osoby, musí byť originál alebo úradne overená fotokópia dokladu/dokladov /napr. referencií) preukazujúcich splnenie podmienky účasti prostredníctvom tretej osoby.


Všetky doklady a dokumenty budú predložené ako originály, alebo úradne overená fotokópia.
Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti - technickú spôsobilosť spoločne. Obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov. Ďalej skupina predloží vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou (pripadne osobami) oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:
Podmienky účasti sú stanovené v zmysle ustanovení § 28 zákona o verejnom obstarávaní a ich primeranosť zodpovedá rozsahu, charakteru a špecifikácii zákazky
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO/2014/1
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.06.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.06.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.06.2014 10:00
Miesto : Látkovce 441, okr. Bánovce nad Bebravou
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 21.2. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač ( fyzická osoba ), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba ) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a aktuálnym výpisom z obchodného, živnostenského alebo iného registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka 2003-2013, opatrenie 1.1. Modernizácia fariem
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Názov projektu: Výsadba a modernizácia ovocných sadov Látkovce - technologická časť
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
30.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité