Oznámenie 9825 - WYP

Obsah

9825 - WYP
Vestník č. 106/2014 - 03.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Liaharenský podnik Nitra akciová spoločnosť
IČO: 00199010
Párovské Háje 9 , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEAM AGRO, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Kristína Ostrožlíková
Telefón: +421 907677116
Email: teamagro.vo@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
TEAM AGRO, s.r.o.
IČO: 44828659
Komárňanská cesta 21 , 94001 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEAM AGRO, s,r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Kristína Ostrožlíková
Telefón: +421 907677116
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
TEAM AGRO, s.r.o.
IČO: 44828659
Komárňanská cesta 21 , 94001 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEAM AGRO, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Kristína Ostrožlíková
Telefón: +421 907677116
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): akciová spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pridávanie hodnoty do poľnohospodárskych produktov Liaharenský podnik Nitra
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Vráble
NUTS kód:
SK0
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
výstavba veľkokapacitných skladovacích sílParametre sú podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú predložené elektronicky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213240-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
uvedené v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 600 540,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: "dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam uskutočnených stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak objednávateľom (odberateľom):
- bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení."
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Dokumenty podľa §28 ods.1 písm.k) : Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebob záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa , ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 3.1.1.: Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu minimálne 5 stavebných prác obdobných predmetu zákazky s rozpočtovým nákladom min. 400 000,00 .€/1ks Referenčné listy budú originál, alebo úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia stavebných prác zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
K bodu 3.1.8. Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, ktoré predpokladá riešiť subdodávkami, doložené vyhlásením subdodávateľa, že má k dispozícii kapacity na plnenie subdodávky, tým nie dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy. Uchádzač túto požiadavku preukáže na samostatnom liste, podpísaným štatutárnym orgánom, alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v jeho mene v záväzkových vzťahoch, resp. osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní prihliada na zistenie technických možností uchádzača pre plnohodnotné poskytnutie požadovanej dodávky. Podmienka je potrebná na informovanie verejného obstarávateľa o tom, či uchádzač bude zabezpečovať dodávky vlastnými kapacitami, alebo prostredníctvom subdodávateľov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
30052014_LP
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.06.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.06.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.06.2014 12:00
Miesto : "TEAM AGRO, s.r.o.
Komárňanská cesta 21
940 01 Nové Zámky"
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : "Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk - časť ""Kritériá"":
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri).
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci, resp. splnomocnenia uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie. "
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): 1.2. Pridávanie hodnoty do poľnohospodárskych produktov
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Zhotoviteľ je povinný do 15 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy zložiť na účet Objednávateľa finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela predmetu zmluvy a jeho dokončenie, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Uvedenú zábezpeku bude Objednávateľ môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy, ako aj na prípadné dokončenie diela predmtu zmluvy. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese
uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2.Na žiadosti zaslané e-mailom obstarávateľ nebude
odpovedať a akceptovať.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné
obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
30.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité