Oznámenie 10287 - WYS

Obsah

10287 - WYS
Vestník č. 110/2014 - 09.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Výskumný ústav vodného hospodárstva
IČO: 00156850
Nábrežie arm. gen. L. Svobodu 5, 81249 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nábrežie arm. gen. L. Svobodu 5
Kontaktná osoba: Ing. Emília Kuníková
Telefón: +421 259343386
Fax: +421 254415743
Email: emilia.kunikova@vuvh.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vuvh.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Stengl Consulting,s.r.o.
IČO: 35785616
Sumbalova 1/A , 84104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sumbalova 1/A
Kontaktná osoba: Ing. Monika Bajužíková
Mobil: +421 000000000
Telefón: +421 232604833
Email: monika.bajuzikova@stengl.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Stengl Consulting, s.r.o.
IČO: 35785616
Sumbalova 1/A , 84104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sumbalova 1/A
Kontaktná osoba: Ing. Monika Bajužíková
Mobil: +421 000000000
Telefón: +421 232604833
Email: monika.bajuzikova@stengl.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Stengl Consulting, s.r.o.
IČO: 35785616
Sumbalova 1/A , 84104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sumbalova 1/A
Kontaktná osoba: Ing. Monika Bajužíková
Mobil: +421 000000000
Telefón: +421 232604833
Email: monika.bajuzikova@stengl.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Ochrana tranzhraničných zdrojov pitných vôd (EVO)
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
12
Hlavné miesto poskytovania služieb: územie slovenskej časti povodia rieky Ipeľ
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie služby: vypracovanie projektu geologickej úlohy podľa zák. č. 569/2007 Z.
z.(geologický zákon) a vyhlášky MŽP SR č.51/2008 Z. z, vykonanie geologického prieskumu, ktorých výstupom bude vypracovanie štúdie (záverečnej správy): Ochrana tranzhraničných zdrojov pitných vôd v rámci implementácie projektu: Zjednotenie opatrení smerníc EÚ v oblasti vôd v povodí rieky Ipeľ (HUSK/1101/2.1.1). Verejný obstarávateľ projekt implementuje s partnerom na maďarskej strane NeKI Budapešť. Predmetom štúdie (záverečnej správy) bude riešenie ochrany 2 cezhraničných vodárenských zdrojov pitnej vody Percsény-Tésa a Komravölgyi nachádzajúcich sa v Maďarsku, ktorých infiltračné územia zasahujú na Slovensko so zameraním na určenie rozsahu a stavu infiltračného územia na území SR pre účel posúdenia potreby určenia ochranných pásiem daných vodárenských zdrojov a opatrení na ich ochranu.
Súvisiacimi službami pre predmet zákazky sú: vrtné práce, laboratórne práce, geofyzikálny prieskum (v rozsahu
definovanom v súťažných podkladoch) pre záujmové územie č.1 (definované v súťažných podkladoch).
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71300000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 71351910-5, 71351913-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
vypracovanie projektu geologickej úlohy, vykonanie geologického prieskumu vrátane súvisiacich služieb a vypracovanie štúdie - záverečnej správy
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 47 500,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 140
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO):
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 ZVO, ktoré preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, a/alebo ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 ZVO. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady musia byť aktuálne (nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk; to sa netýka dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO) a musia odrážať skutočný stav v čase predkladania ponuky.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže niektoré z vyššie požadovaných dokladov nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov vo svojej krajine, ak krajina jeho sídla tieto nevydáva; uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí požadované doklady (doklady vyhotovené v origináli alebo v ich úradne osvedčenej kópii) predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka (to sa netýka dokladov vystavených v českom jazyku). Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Uchádzač môže požadované doklady nahradiť aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO, pričom z
predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti uvedené v tejto výzve ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť do desiatich pracovných dní od prevzatia výzvy doručiť verejnému obstarávateľovi a preukázať konkrétnymi dokladmi potvrdzujúcimi pravdivosť tvrdenia v čestnom vyhlásení.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 ZVO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 ZVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (A) § 27 ods. 1 písm. d) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (geologické služby) za posledné tri hospodárske roky, t.j. 2011, 2012, 2013, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, a to prostredníctvom výkazu ziskov a strát (alebo ekvivalentného dokladu v prípade zahraničného uchádzača) alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch (alebo ekvivalentného dokladu v prípade zahraničného uchádzača).
Z predložených výkazov ziskov a strát musí uchádzač dokladovať, že dosiahol obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky, spolu za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2011, 2012, 2013, vo výške minimálne 200 000 EUR bez DPH alebo ich ekvivalent v cudzej mene.
Uchádzač predloží údaje o obrate v prehľade na samostatnom liste podpísanom štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača v záväzkových vzťahoch; v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný štatutárnym orgánom každého člena skupiny alebo osobou oprávnenou konať za člena skupiny, ktorého údaje sú použité na preukázanie obratu.
V prípade uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač, ak predkladá obraty vyjadrené v inej mene ako euro, uskutočnil prepočet predmetnej meny na euro kurzom vyhláseným Národnou bankou Slovenska, resp. Európskou centrálnou bankou za rok 2011 k 31. 12. 2011, za rok 2012 k 31.12.2012 a za rok 2013 k 31.12.2013 alebo k poslednému pracovnému dňu v uvedených rokoch. Uvedené kurzy sú zverejnené na webovej stránke: http://www.nbs.sk/sk/statisticke-udaje/kurzovylistok/ kurzovy- listok/kurzovylistokdenny/;
Prepočet je potrebné preukázať a prepočítavací postup zdokumentovať v predkladanej dokumentácii; V prípade uchádzača z iného členského štátu EÚ, uchádzač uvedie v doklade, v ktorom preukazuje obrat za príslušný hospodársky rok, ktorý číselný údaj preukazuje splnenie predmetnej podmienky účasti.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti (ekonomické a finančné
postavenie) za všetkých členov spoločne.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 27 ZVO vo vzťahu k predmetu zákazky a
potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Verejný obstarávateľ si vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a na požadovaný rozsah poskytovaných služieb, potrebuje overiť u uchádzačov ich ekonomické a finančné postavenie i predpoklady plniť predmet zákazky, či prezentované obraty mali dosiahnuté vlastnou činnosťou alebo prostredníctvom tretích osôb.

Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže doklady alebo niektoré z vyššie uvedených dokladov nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov vo svojej krajine, ak krajina jeho sídla tieto doklady nevydáva; uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí požadované doklady (úradne overené) predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka t.j. do slovenského jazyka (to sa netýka dokladov vystavených v českom jazyku). Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci bude úradný preklad v štátnom jazyku.
Uchádzač môže požadované doklady nahradiť aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO, pričom z predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti uvedené v tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť do desiatich pracovných dní od prevzatia výzvy doručiť verejnému obstarávateľovi a preukázať konkrétnymi dokladmi potvrdzujúcimi pravdivosť tvrdenia v čestnom vyhlásení.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (A) § 28 ods. 1 písm. a) ZVO
(B) § 28 ods. 1 písm. g) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) ZVO, t. j. predloží zoznam poskytnutých služieb (referencie) za predchádzajúce obdobie troch rokov (2011, 2012, 2013) s uvedením cien, lehôt poskytnutia a odberateľov; ak odberateľom
(1). bol verejný obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, (2). bola iná osoba ako
verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Zoznamom poskytnutých služieb uchádzač preukáže: potvrdenú referenciu o poskytnutých službách pre min. 5 zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ZVO vo vzťahu k predmetu zákazky a
potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ si vzhľadom na požadovaný rozsah poskytovaných služieb, na vymedzenú lehotu splnenia predmetu zákazky potrebuje overiť u možných dodávateľov ich schopnosť, predpoklady a ich skúsenosti podobné s plnením predmetu zákazky a preto uvedené požiadavky považuje za relevantné.
Uchádzač môže požadované doklady nahradiť aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO, pričom z predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti uvedené v tejto výzve ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť do desiatich pracovných dní od prevzatia výzvy doručiť verejnému obstarávateľovi a preukázať konkrétnymi dokladmi potvrdzujúcimi pravdivosť tvrdenia v čestnom vyhlásení.

K bodu (B)
Uchádzač predloží doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO, ktorými preukáže zoznam odborníkov, ktorí sa budú
podieľať na realizácii predmetu zákazky. Uchádzač zdokumentuje jednotlivo odbornú úroveň predmetných odborníkov a to predložením:
(a) profesijného životopisu odborníka v rozsahu minimálne:
- odborník pre oblasť: (uviesť oblasť/oblasti)
- titul, meno a priezvisko,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie,
- história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú odborník zastával),
- zoznam praktických skúseností (referencií) odborníka, pričom pri každej z nich musí byť uvedené:
-- názov a sídlo odberateľa,
-- názov referencie/projektu,
-- čas plnenia referencie/projektu, t. j. od do (minimálne mesiac a rok),
-- stručný opis predmetu referencie/projektu,
-- popis činností, ktoré daný odborník v rámci príslušnej referencie/projektu vykonával,
-- relevantná/zodpovedná kontaktná osoba odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť,
aktuálny kontakt na túto osobu (platný telefónny kontakt a platná e-mail adresa),
- dátum a podpis daného odborníka;

(b) čestného vyhlásenia odborníka, že údaje uvedené v životopise sú pravdivé a úplné a že bude k dispozícii
počas realizácie predmetu zákazky.

Uchádzač uvedeným spôsobom preukáže, že pre plnenie predmetu zákazky disponuje odborníkmi, ktorí spĺňajú
nasledovné požiadavky:
(1) v pozícii zodpovedný riešiteľ geologickej úlohy - min. 1 osoba
- musí mať odbornú spôsobilosť na hydrogeologický prieskum a na geologický prieskum životného prostredia,
- min. 5 rokov odbornej praxe v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka,
- min.10 skúseností s vyriešením projektu geologickej úlohy so zameraním na hydrogeologický prieskum,

(2) v pozícii odborne spôsobilá osoba na hydrogeologický prieskum - min. 1 osoba
- musí mať odbornú spôsobilosť na hydrogeologický prieskum a geologický prieskum životného prostredia
- min. 5 rokov odbornej praxe v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka,
- min. 3 skúsenosti s vykonaním geologických úloh so zameraním na hydrogeologický prieskum alebo geologický
prieskum životného prostredia.

Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ZVO (technická alebo odborná spôsobilosť) vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ si na vzhľadom na požadovanú špecifickosť poskytovaných služieb potrebuje overiť u uchádzača, že disponuje odborníkmi v oblasti ako je predmet zákazky, minimálnu odbornú prax potrebnú pre odborné plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ považuje stanovené požiadavky za žiaduce a viažu sa a k včasnému, hodnotnému plneniu predmetu zákazky.
Uchádzač môže požadované doklady nahradiť aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO, pričom z predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti uvedené v tejto výzve ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť do desiatich pracovných dní od prevzatia výzvy doručiť verejnému obstarávateľovi a preukázať konkrétnymi dokladmi potvrdzujúcimi pravdivosť tvrdenia v čestnom vyhlásení.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PL2/2014 (34.03)
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.06.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.06.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.06.2014 15:00
Miesto : sídlo verejného obstarávateľa (uvedené v oddieli I. výzvy)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Informácie o
otváraní ponúk sa týkajú otvárania častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré sa uskutoční podľa § 41 ods. 1 ZVO.
Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené písomne oznámené s miestom a časom otvárania v zmysle § 41 ods. 2 a 3 ZVO prostredníctvom systému EVO.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): projekt: Zjednotenie opatrení smerníc EÚ v oblasti vôd v povodí rieky Ipeľ (HUSK/1101/2.1.1)
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
(1) Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcom prostredníctvom tohto portálu sa zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO pre súťaž alebo v príručke používateľa EVO zverejnenej na portáli EVO. Prístup pre registráciu a následne do zákazky je cez označenie "Verejný obstarávateľ: Výskumný ústav vodného hospodárstva", Názov zákazky: "Ochrana tranzhraničných zdrojov pitných vôd (EVO)", č. zákazky "34.03."
Akékoľvek vysvetľovanie v tejto súťaži sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom portálu EVO.
Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systémov, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie;
(3) Lehota na registráciu do systému EVO k tejto zákazke je uvedená v bode IV.2.2) tejto výzvy. Riziko
nezaregistrovania alebo neskorej registrácie znáša záujemca;
(4) Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre neskoršiu výzvu na predkladanie ponúk a pre následnú možnosť stiahnutia si súťažných podkladov priamo z portálu EVO je nutné, aby záujemca mal príslušné technické a odborné predpoklady - technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO (registrácia do systému EVO k tejto zákazke je bezplatná);
(5) Záujemca môže v aktuálnom prípade po zaregistrovaní do systému EVO písomne požiadať verejného obstarávateľa prostredníctvom EVO o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk v tejto súťaži, a neskôr aj súťažných podkladov, ktoré si iba zaregistrovaný záujemca môže stiahnuť v elektronickej forme z portálu EVO.
Komunikáciu pre tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku.
(6) POZOR: verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že pre toto verejné obstarávanie stanovil súťaž, ktorá sa
realizuje elektronicky prostredníctvom systému EVO, a preto z uvedeného dôvodu nebude reagovať na písomné žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (záujemca sa musí zaregistrovať do systému EVO podľa bodu (1). Verejný obstarávateľ nebude poskytovať súťažné podklady v písomnej forme!!!;
(7) Uchádzači svoje ponuky budú predkladať iba v papierovej forme nie prostredníctvom systému EVO, ak v súťažných podkladoch nie je stanovené inak.
(8) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, lebo na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia alebo výsledok vyhodnotenia ponúk a pod.;
(9) Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní;
(10) Verejný obstarávateľ si v zmysle § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní posledná veta vyhradzuje právo, že lehota na uzavretie zmluvy môže byť dlhšia ako 30 dní, a to v prípade, že úspešný uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti pred uzavretím zmluvy a bude vylúčený z verejného obstarávania alebo neposkytne riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy alebo odmietne uzavrieť zmluvu. V takom prípade verejný obstarávateľ začne rokovať o uzavretí zmluvy s druhým úspešným uchádzačom v poradí, resp. až s tretím uchádzačom v poradí, ak neuzavrie zmluvu s druhým uchádzačom v poradí.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
05.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité