Oznámenie 10481 - WYS

Obsah

10481 - WYS
Vestník č. 111/2014 - 10.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
IČO: 00603317
Junácka 1, 83291 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Junácka 1, Bratislava - Nové Mesto
Kontaktná osoba: JUDr. Jaroslav Matovič
Telefón: +421 249253250
Fax: +421 244258840
Email: vo.matovic@banm.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.banm.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dezinsekcia - chemický postrek proti komárom a chrústom
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
16
Hlavné miesto poskytovania služieb: Verejné priestranstvá na území Mestskej časti Bratislava Nové Mesto,
Areál Jazera Kuchajda
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Časť 1 Pri kalamitnej situácii celoplošná dezinsekcia verejných priestranstiev Mestskej časti
Bratislava Nové Mesto : intravilán k. ú. Nové Mesto (bez ornej pôdy, viníc, záhrad,
vodných a zastavaných plôch) 265 ha, intravilán k. ú. Vinohrady (bez ornej pôdy, viníc,
záhrad, vodných a zastavaných plôch) 202 ha, spolu: 467 ha,

Časť 2 Pri kalamitnej situácii v jednotlivých lokalitách MČ celoplošná dezinsekcia verejných
priestranstiev týchto lokalít MČ (cena za 1 ha zastavaného územia); v prípade
opakovaného premnoženia vykonanie opätovného postreku,

Časť 3 Plošný postrek areálu Kuchajdy, vrátane drevín a stavebných objektov, (mimo plochy
jazera) 7, 4 ha, v prípade premnoženia komárov a chrústov, s ohľadom na ochranu
vodnej plochy a neohrozenia vodných živočíchov v zmysle zákona č. 355/2007 Z.z.
o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia (použitie DDD prostriedkov, ktoré
zohľadňujú tieto skutočnosti), v termíne pred otvorením letnej sezóny na Kuchajde.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90670000-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 25 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 7
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2 alebo ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií požadovaných v bodoch 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9. a 1.10., ktoré musia byť súčasťou ponuky:
1.1.§ 26 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky:
1.1.1.fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2.právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov.
1.2.§ 26 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky:
1.2.1.fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2.právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov.
1.3.§ 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní:
Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
1.4.§ 26 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
1.4.1.Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.4.2.Potvrdenie príslušnej sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.§ 26 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní:
Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6.§ 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní:
Aktuálny doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť. Doklad musí byť aktuálny ku dňu predloženia ponuky.
1.6.1.aktuálne živnostenské oprávnenie živnostenský list alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ a príspevková organizácia podnikateľ),
1.6.2.aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaná v obchodnom registri),
1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov.
1.7.§ 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Nebolo mu v predchádzajúcich 3 rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky. Nesplnenie tejto podmienky musí dokázať v prípade potreby obstarávateľ.
1.8.§ 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní:
Čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou:
ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
-spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
-právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
1.9.§ 26 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní:
Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia.
1.10.§ 26 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní:
Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2.Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9. a 1.10. potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") o zápise uchádzača alebo člena skupiny dodávateľov do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní, a to:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) predkladá potvrdenie Úradu a je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9. a 1.10. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
4.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží doklady požadované v bode 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9. a 1.10. za každého člena skupiny dodávateľov osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 5.Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením týchto dokladov:
5.1.podľa § 28 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri rokoy ( 2011, 2012 a 2013). K zoznamu pripojí záujemca potvrdenia o uspokojivom dodaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako predmet zákazky s uvedením cien, miest a lehôt dodania služieb a zhodnotenia uskutočnených služieb podľa obchodných podmienok. V prípade že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byt z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1€ / 30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tohto oznámenia. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena s DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.

Zoznam bude spracovaný vo forme tabuľky s uvedením: názov a sídlo objednávateľa; druh služby; termín realizácie; zmluvná cena v € bez DPH; zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchod. podmienok kontakt na osobu objednávateľa u ktorej je možné preveriť uvedené údaje:
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ;
- ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Primeranosť: Minimálny rozpočtový náklad je primeraný predpokladanej hodnote predmetu obstarávania
Potreba: Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača


5.2.Podľa § 28 ods. 1 písm. f) - ak ide o zložité služby alebo služby určené na osobitné účely, kontrolou technickej spôsobilosti uchádzača alebo záujemcu poskytujúceho služby vykonanou verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom alebo v jeho mene príslušným orgánom v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu a so súhlasom tohto orgánu; ak je to potrebné, kontrolou študijných a výskumných prostriedkov, ktoré sú k dispozícii, a kvality používaných kontrolných opatrení. Uchádzač predloží: osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie.




5.3.Podľa § 28 ods. 1 písm. l) - ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
Uchádzač predloží: certifikáty chemických látok používaných pri dezinsekcii schválených Centrom pre chemické látky a prípravky SR

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Primeranosť : Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti zabezpečuje kvalitné dodanie predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky.
Potreba : Uchádzač predkladá doklady na splnenie kvalitatívnych požiadaviek a odborného postupu pri realizácií predmetu zákazky




6.Skupina dodávateľov:
Skupina dodávateľov musí identifikovať jednotlivých členov skupiny v úvodnej časti ponuky a súčasne uvedie kto bude zastupovať skupinu vo verejnej súťaži. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne a podľa § 27 a 28 zákon o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží: certifikáty chemických látok používaných pri dezinsekcii schválených Centrom pre chemické látky a prípravky SR
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.07.2014 11:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.07.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.07.2014 13:00
Miesto : Miestny Úrad Bratislava Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava, 6 poschodie, zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité