Oznámenie 10614 - WYP

Obsah

10614 - WYP
Vestník č. 112/2014 - 11.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Poľnohospodárske družstvo vo Veľkom Blahove
IČO: 00679810
Veľké Blahovo , 93001 Veľké Blahovo

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ISA projekta, s. r. o.
Kontaktná osoba: Ivan Bzdúšek
Mobil: +421 903124278
Telefón: +421 346285782
Fax: +421 315528301
Email: bzdusek@azet.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ISA projekta, s. r. o.
IČO: 46894641
Námestie gen. M. R. Štefánika 341/2 , 90613 Brezová pod Bradlom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ISA projekta, s. r. o.
Kontaktná osoba: Ivan Bzdúšek
Mobil: +421 903124278
Telefón: +421 346285782
Fax: +421 346285782
Email: bzdusek@azet.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ISA projekta, s. r. o.
IČO: 46894641
Námestie gen. M. R. Štefánika 341/2 , 90613 Brezová pod Bradlom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ISA projekta, s. r. o.
Kontaktná osoba: Ivan Bzdúšek
Mobil: +421 903124278
Telefón: +421 346285782
Fax: +421 346285782
Email: bzdusek@azet.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
ISA projekta, s. r. o.
IČO: 46894641
Námestie gen. M. R. Štefánika 341/2 , 90613 Brezová pod Bradlom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ISA projekta, s. r. o.
Kontaktná osoba: Ivan Bzdúšek
Mobil: +421 903124278
Telefón: +421 346285782
Fax: +421 346285782
Email: bzdusek@azet.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Družstvo
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Drobné stavebné úpravy - Sklad obilia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Vydrany, k.ú. Vydrany, p.č. 531/34; 531/71; 531/74
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky pozostáva zo stavebných prácach na objektoch poľnohospodárskej prvovýroby SO 01 Drobné stavebné úpravy - Sklad obilia, SO 02 - Oprava vonkajších betonových plôch. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213240-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Stavebné práce sa budú realizovať podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 523 156,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením originálu alebo úradne overenej fotokópie dokladov podľa § 26 ods. 2 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo dokladu podľa § 128 ods. 1 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov aj s doplňujúcimi dokladmi tak, by preukázal splnenie postavenia podľa celého § 26 ods. 1 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike predložením dokladov podľa § 26 ods. 4. a 5. Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie primeranosti: Možnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač je povinný predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti definované podľa § 28 ods. 1 písm b) Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol
1.verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Odôvodnenie primeranosti: Dôvodom požadovania stanovenej podmienky účasti je preukázanie schopnosti zrealizovať rozsah požadovaných stavebných prác v stanovenom rozsahu a kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1.Zoznam stavebných prác musí obsahovať minimálne tri zákazky rovnakého alebo podobného charakteru za obdobie od 01.01.2009 do 31.12.2013 a skutočná cena každej zákazky musí byť v hodnote minimálne 500000,00 Eur bez DPH. Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku.

Osoba podľa § 7 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena v Eur bez DPH
Váha: 70,00
Časť: 2
Názov: Lehota zhotovenia stavby v kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska zhotoviteľov
Váha: 30,00
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PDVBLAHOVE/02/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.06.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 15,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Záujemcom, ktorí písomne požiadali o súťažné podklady budú tieto poskytnuté osobne v pracovných dňoch (pondelok až piatok) od 09.00 hod do 15.00 hod. na adrese ISA projekta, s. r. o., Námestie gen. M. R. Štefánika 341/2, 906 13 Brezová pod Bradlom, alebo zaslané poštovou zásielkou na základe písomného požiadania záujemcu o zaslanie súťažných podkladov poštovou zásielkou. Úhradu ceny za súťažné podklady môžu záujemcovia vykonať v hotovosti do pokladne kontaktnej osoby osoby podľa § 7 spoločnosti ISA projekta, s. r. o., Námestie gen. M. R. Štefánika 341/2, 906 13 Brezová pod Bradlom alebo bezhotovostným prevodom na účet spoločnosti ISA projekta, s. r. o., Námestie gen. M. R. Štefánika 341/2, 906 13 Brezová pod Bradlom vedenom v Prima banka Slovensko, a.s. č.: 2654028001/5600 (IBAN: SK3556000000002654028001), pričom v úhrade cez bankový prevod uvedie uchádzač variabilný symbol svoje IČO a v správe pre adresáta uvedie úhrada za SP PD Veľké Blahovo stavba. Súčasťou písomnej žiadosti o sútažné podklady musí byť doklad, ktorým záujemca preukáže, že poplatok za sútažné podklady bol uhradený. Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte kontaktnej osoby osoby podľa § 7 spoločnosti ISA projekta, s. r. o., Námestie gen. M. R. Štefánika 341/2, 906 13 Brezová pod Bradlom v čase vydávania súťažných podkladov. V prípade, ak finančné prostriedky nebudú pripísané na účet kontaktnej osoby osoby podľa § 7 spoločnosti ISA projekta, s. r. o., Námestie gen. M. R. Štefánika 341/2, 906 13 Brezová pod Bradlom nebudú súťažné podklady vydané. Poplatok za súťažné podklady sa nevracia ani v prípade, ak si uchádzač neprevezme súťažné podklady.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.06.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.06.2014 13:00
Miesto : ISA projekta, s. r. o., Námestie gen. M. R. Štefánika 341/2, 906 13 Brezová pod Bradlom
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk "Ostatné" dňa 30.06.2014 o 13.00 hod. uvedené v tomto oznámení bude neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EPFRV, programu PRV SR 2007-2013, opatrenia 1.1 Modernizácia fariem, zo štátneho rozpočtu (ŠR) a z vlastných zdrojov osoby podľa § 7.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Osoba podľa § 7 môže zrušiť postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov: nebude predložená ani jedna ponuka; ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti; ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám. 2. Uchádzač predloží ponuku v jednom originálnom vyhotovení a v jednej elektronickej podobe na CD/DVD nosiči podľa § 18a Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 3. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre osobu podľa § 7 súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval obchodné tajomstvo, je uchádzač povinný toto označiť.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité