Oznámenie 10665 - MSS

Obsah

10665 - MSS
Vestník č. 113/2014 - 12.06.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Formulár: Príloha č. 5 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ŽSR - Centrum logistiky a obstarávania, Klemensova 8, 813 61 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Daňová
Telefón: +421 220295214
Fax: +421 220297131
Email: danova.eva@zsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Na poskytnutie podrobnejších informácií použite prílohu A
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné podklady a doplňujúce podklady (vrátane podkladov na dynamický nákupný systém) možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) HLAVNÁ ČINNOSŤ ALEBO ČINNOSTI OBSTARÁVATEĽA
Služby železničnej dopravy
I.3) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke obstarávateľom
Stravovacie a nápojové poukážky
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
c) Služby
Kategória služby č. 17
Kategórie služieb sú uvedené v prílohe C2
Hlavné miesto poskytovania služieb: Pracoviská ŽSR na území Slovenskej republiky.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov ŽSR formou stravovacích poukážok v zariadeniach, ktoré sú oprávnené poskytovať stravovacie služby a zároveň akceptujú stravovacie poukážky a zabezpečenie pitného režimu zamestnancov ŽSR formou nápojových poukážok ako ochranného a preventívneho opatrenia pri záťaži teplom a chladom.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55500000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55520000-1, 55330000-2, 55300000-3, 30199770-8, 55400000-4, 30199750-2
II.1.7) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Informácie o častiach
Počet častí
2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom obstarávania sú stravovacie a nápojové poukážky.
predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 37 950 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3 Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTY NA USKUTOČNENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 42
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
Názov pridelený zákazke obstarávateľom: Stravovacie poukážky
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov ŽSR formou stravovacích poukážok v zariadeniach, ktoré sú oprávnené poskytovať stravovacie služby a zároveň akceptujú stravovacie poukážky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55500000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55520000-1, 55300000-3, 55330000-2, 30199770-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom obstarávania sú stravovacie poukážky.
Predpokladané náklady bez DPH
Hodnota 37 000 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Trvanie
Hodnota: 42
Časť: 2
Názov pridelený zákazke obstarávateľom: Nápojové poukážky
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie pitného režimu zamestnancov ŽSR formou nápojových poukážok ako ochranného a preventívneho opatrenia pri záťaži teplom a chladom.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55400000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30199750-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom obstarávania sú nápojové poukážky.
Predpokladané náklady bez DPH
Hodnota 950 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Trvanie
Hodnota: 42
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov obstarávateľa.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijnych alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich v
zmysle § 26 ods. 2 alebo ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo
ich úradne overených kópií.

Uchádzač môže nahradiť doklady potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") o zápise
uchádzača alebo člena skupiny dodávateľov do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom
obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 1.) § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznamom poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri kalendárne roky (2011, 2012 a 2013) s uvedením :
názvu alebo obchodného meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
názov/stručný opis predmetu plnenia,
zmluvnú cenu v EUR bez DPH
obdobie realizácie plnenia jednotlivých zmlúv
meno, funkcia, tel. č., e-mail, u ktorej je možné overiť tieto údaje.

Pre Časť 1 Stravovacie poukážky obstarávateľ vyžaduje, aby celkový finančný objem všetkých
predložených dodávok poskytnutia služieb bol vyšší ako 18 000 000,00 EUR bez DPH.

Pre Časť 2 Nápojové poukážky obstarávateľ vyžaduje, aby celkový finančný objem všetkých
Predložených dodávok poskytnutia služieb bol vyšší ako 165 000,00 EUR bez DPH.

V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na obidve časti predloží zoznam úspešne splnených zmlúv podľa požiadaviek obstarávateľa samostatne pre časť 1 a časť 2.

Plnenie dodávok na poskytnutie služieb musí byť potvrdené zmluvným partnerom (odberateľom), ak odberateľom:
bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ
bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.


2.) § 28 ods. 2 písm. l, bod 1. zákona o verejnom obstarávaní:

2.1. Pre časť 1 Stravovacie poukážky obstarávateľ vyžaduje predložiť vzor stravovacej poukážky s
rozpisom a vyznačením ochranných prvkov, ktorými sú poukážky chránené proti zneužitiu a falšovaniu.

2.2. Pre časť 2 Nápojové poukážky obstarávateľ vyžaduje predložiť vzor nápojovej poukážky s rozpisom a
vyznačením ochranných prvkov, ktorými sú poukážky chránené proti zneužitiu a falšovaniu.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v bodoch 1.) a 2.) vo vzťahu k predmetu zákazky:
Podmienky účasti v bodoch 1.) a 2.) sú primerané k predmetu zákazky a poskytnú obstarávateľovi informácie, že uchádzač má praktické skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky.

Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač predložiť doklad, z ktorého obsahu vyplýva, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkach
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených v špecifikáciách alebo vo výzve na predkladanie ponúk alebo na účasť v rokovaní
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii
Elektronická aukcia sa bude realizovať v systéme evoservis.sk. Bližšie informácie o elektronickej aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
5/2014
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie týkajúce sa tejto zákazky
Pravidelné informatívne oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 029-047372
z
11.02.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.07.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.07.2014 10:00
IV.3.5) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.3.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
IV.3.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2014 10:00
Miesto: Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady obstarávateľa k vypracovaniu ponuky si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti doručenej poštovou zásielkou alebo osobne na adrese obstarávateľa u kontaktnej osoby v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. Záujemcom odporúčame, aby zasielali žiadosti aj elektronickou formou. V žiadosti je potrebné uviesť meno a e-mail kontaktnej osoby.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
Kontaktná osoba:
Mobil:
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, v ktorom možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
Kontaktná osoba:
Mobil:
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.5 Dátum odoslania tohto oznámenia
09.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité