Oznámenie 10907 - WYP

Obsah

10907 - WYP
Vestník č. 114/2014 - 13.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Trhová 3, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad v Trnave
Kontaktná osoba: Mgr.Renata Gregušová; Ing. Dušan Béreš
Telefón: +421 333236133 / 333236134
Fax: +421 333236400
Email: renata.gregusova@trnava.sk; dusan.beres@trnava.sk; miroslav.lalik@trnava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.trnava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia MK Hviezdoslavova ulica, Trnava
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Trnava, Hviezdoslavova ulica
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
2.1Predmetom zákazky je realizácia stavby Rekonštrukcia MK Hviezdoslavova ulica, Trnava. Rozsah predmetu zákazky je riešený v projektovej dokumentácii pre stavebné povolenie a realizáciu stavby Rekonštrukcia MK Hviezdoslavova ulica, Trnava (03.2014), spracovanou firmou Atelier DOKA, Horné Bašty 1, Trnava, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Stavba zahŕňa tieto objekty:
SO 01a komunikácie a spevnené plochy
SO 01b architektúra a lokalitný program
SO 02 odvodnenie komunikácie
SO 03 verejné osvetlenie,iluminácia,vianočná výzdoba,
SO 04 slaboprúdové vonkajšie rozvody
SO 05 mobiliár
SO 06 zeleň v ostrovoch,výsadba stromov,
Súčasťou predmetu zákazky budú aj nevyhnutné zemné práce, potrebné pre vykonanie archeologického výskumu.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233120-6
Doplnkový slovník: IA13-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233260-9, 45316110-9, 45232400-6, 45231400-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Komunikácie a spevnené plochy
Hviezdoslavova ulica bude riešená ako obslužná kategórie D1 a C4,5.
Pre spracovanie projektovej dokumentácie bola vybratá varianta stredovej komunikácie s pozdĺžnym parkovaním,obojstranným chodníkom a obojsmernou cyklodráhou.
Súčasťou riešenia bude nevyhnutná časť križovatky s Hollého ulicou a križovatky s Pekarskou ulicou.
Výškové usporiadanie bude bezobrubníkové s odvodnením ulice pozdĺžnym obojstranným odvodňovacím žľabom s odvodňovacími uličnými vpusťami.
Na strane rozhrania parkoviska a chodníkov bude zvýšený obrubník 80 mm.
Pri obnove povrchov ulice budú odstránené všetky podkladné konštrukcie priestorov a budú nahradené novými konštrukciami.
Búracie práce budú počítané podľa návrhu projektanta spriemerovane podľa podkladov vykonaného prieskumu podložia a podkladných vrstiev.
Prieskum bol vykonaný stavebnou firmou na základe objednávky mesta Trnava.
Prieskumné sondy v počte podľa návrhu projektanta komunikácií a spevnených plôch.
Chodníky budú riešené z betonovej dlažby 250/500/80 mm bielo lávovej grafitovej farby ,kladené kolmo na fasády súboru historických budov.
Cyklodráha bude zo žuly 240/500/80 mm.
Pozdĺžne parkovisko bude z čadičovej dlažby zo skládky mesta zo Šrobárovej ulice 250/300/100 mm,270/500/100 mm a podobných rozmerov kladená pozdĺžne.
Deliace pásy ohraničujúce miesta parkoviska budú z bielej žuly 200/500/100 mm.
Stredová komunikácia z dlažobných štiepaných kociek syenit s hornou hranou rezanou tryskanou 100/100/80 mm tmavosivej farby kladené do vejárov s vypuklým oblúkom smerom k východu. Obrubníky budú žulové sivé 150/250/1000 mm z hornej strany rezané v oblúkoch 150/250/500 mm. Obrubníky v častiach dočasného ukončenia Hollého ulice a Halenárskej ulice budú cestné betónové 150/250/1000. Odvodňovací žľab bude z dlažobných kociek syenitových 150/150/150 mm štiepaných zo zdrojov mesta Trnava. Pešie prechody budú z betónových dlažieb bielych 250/500/80 mm v častiach prechodov budú dlažobné kocky kladené na strih.
Varovné a signalizáčné dlažby pre nevidiacich a slabozrakých budú vo farbe antracitovej z betónovej dlažby.
Vonkajšie osvetlenie ,iluminácia, vianočná výzdoba
Súčasné osvetlenie bude demontované a nahradené novými svietidlami typového radu historizujúcich kópií, platných pre historické priestory kategórie A pamiatkovej rezervácie Trnava.
Podzemné rozvody sú nové.
Vianočná výzdoba bude riešená v štyroch polohách tak, ako i v súčasnosti.
K nosičom bude privedený nový prívod podzemnými NN káblami. Vertikálne bude
prívod zasekaný do fasád objektov skryte za strešnými zvodmi.
Slaboprúdové vonkajšie rozvody
Slaboprúdové vonkajšie rozvody budú riešenie novými rozvodmi TT IT s novými podzemnými šachtami a pripokládkami chráničiek podľa požiadaviek správcov ostatných záujemcov v území. V projekte je stanovený spôsob pripoloženia.
Odvodnenie komunikácie, kanalizácia, vodovod, plyn.
Bude riešené novými typovými cestnými vpusťami umiestnenými v odvodňovacom kanáli vedenom obojstranne pozdĺž Hviezdoslavovej ulice. Cestné vpuste budú zaústené do verejnej kanalizácie
Zeleň ostrovov a výsadba stromov.
V priestore sa počíta s úpravou tvarov, spádovania a ohraničenia zelených ostrovov. Ostrovy budú ohraničené betónovými obrubníkmi zvýšenými oproti okolitým spevneným plochám o 50 mm. Ohraničenie bude realizované z betónových obrubníkov zo stredne opracovaného granitu 100x140x500 mm.
Výsadba stromov bude realizovaná v rámci zelených ostrovov na severnej strane ulice v počte piatich kusov.
Mobiliár a drobná architektúra
Mestský mobiliár Hviezdoslavovej ulice bude typizovaný, vyrábaný na základe historických predlôh schválených pre použitie v historickom jadre mesta v priestoroch kategórie A podľa schváleného územného plánu centrálnej mestskej zóny mesta Trnava.
Práce, požadované verejným obstarávateľom, v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou týchto súťažných podkladov a podmienok, musia byť realizované v súlade so špecifickými podmienkami zákona č. 50/76 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení zákona č. 237/2000 Z. z.. Na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci sa vzťahujú špecifické ustanovenia zákona č. 124/2006 Z. z., v znení neskorších predpisov a zmien doplnené zákonom č. 158/2001 Z. z., ďalej je nutné sa riadiť nariadením vlády č. 392/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov, nariadením vlády SR č. 396/2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko. Nutné je dodržať i vyhlášku MŽP č. 453/2000 Z. z., č. 532/2002 Z. z., zákon č. 7/2010 Z. z. a ustanovenia zákona č. 254/1998 Z. z..
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 495 807,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 26 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať uskutočňovať stavebné práce, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nedokladuje,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo členom ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhradu mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia čestným vyhlásením.
*Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať uskutočňovať stavebné práce
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
*Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže požadované doklady nahradiť predložením platného Potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona. /predložený ako fotokópia/.
V prípade, ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. ak požiadal o zapísanie do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal Potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe), je potrebné aby preukázal, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), prípadne aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj Potvrdenie neobsahuje, t. j. môže predložiť čestné prehlásenie podľa § 26 ods. 2, písm. g), prípadne aj písm. f) tohto zákona.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Za závažné porušenie odborných povinností sa považujú okolnosti v zmysle ods. 5 a posudzujú sa podľa ods. 6. a 7. § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o VO v znení neskorších predpisov.
Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje zákon o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z.:
* doklady zmysle ustanovenia § 27 ods.1 písm. a) , t. j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky (pobočky zahraničnej banky) o poskytnutí úveru klientovi.
Vo vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač ako klient tejto banky:
a)si plní svoje záväzky,
b)nie je v nepovolenom debete,
c)bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
*Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá potvrdenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby (§ 27 ods. 2), bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie: verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač reálne disponoval požadovanými finančnými prostriedkami vzhľadom k hodnote zákazky a tým neohrozil plnenie zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na poskytnutie prác, t. j. doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní.
*v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (1.6.2009 - 1.6.2014) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Verejný obstarávateľ okrem zoznamu prác (kde budú zákazky podobného charakteru) zároveň požaduje predložiť potvrdené minimálne dve referencie realizácia novej alebo rekonštrukcia komunikácie, cesty, verejného priestranstva s min. nákladmi každej investície 300 000,- eur bez DPH, s potvrdením obstarávateľov o uspokojivom vykonaní prác a obsahom v zmysle § 28 ods.1, písm. b).
Pod stavebnými prácami rovnakého charakteru sa rozumejú stavby v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky. Zoznam ako i potvrdené referencie (zákazky) musia obsahovať: a) druh realizovaných prác, b) zmluvnú cenu zákazky v eur bez DPH, c) miesto uskutočnenia prác, d) lehotu uskutočnenia prác, e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, f) meno, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia (stavba) realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro,
*v zmysle § 28 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, pričom súčastne požadujeme predložiť i doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (s odborným zameraním dopravné/inžinierske stavby) vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle Stavebného zákona č.50/1976 Zb. a zákona č.138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku pečiatky a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte, predložený uchádzačom so sídlom mimo územia SR, preukazujúci požadovanú skutočnosť. Stavbyvedúci uchádzača musí mať min. 3 roky praxe vo funkcii stavbyvedúceho.
V zmysle uvedeného uchádzač predloží štruktúrovanú informáciu obsahujúcu:
1. funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na stavbe;
2. vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy;
3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum;
4. prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky), prax vo funkcii stavbyvedúceho (roky),
5. zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie/ funkcia, kontakt (tel., e-mail).,
Verejný obstarávateľ zároveň požaduje:
1) čestné prehlásenie stavbyvedúceho,
- že ako stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, respektíve že bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi,
- že má prax vo funkcii stavbyvedúceho minimálne tri roky
*v zmysle § 28 ods. 1 písm. i) - vyhlásenie o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky (2011,2012,2013),
*v zmysle § 28 ods. 1 písm. j) - údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie podmienok podľa § 28, ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť, technickú a strojovú vybavenosť, podmienky a organizačné zabezpečenie splnenia úrovne kvality pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena diela za dielo v EUR s DPH
Váha: 80
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby v dňoch
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
OIV/30415-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.07.2014 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.07.2014 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.07.2014 13:30
Miesto : na Hlavnej ulici v Trnave č. 1, Radnici, v zasadačke primátora.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok s ponukami, časti Ostatné je neverejné.
Na otváraní obálok s ponukami, časti Kritériá sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami časti Kritériá preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu zo súťažných ponúk, ak budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa a ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž vyhlásená. V prípade ak nevyhovie žiadna s ponúk, súťaž bude zrušená.
Žiadosť o účasť, respektíve žiadosť o súťažné podklady si záujemca vyžiada zaslaním písomnej žiadosti poštou na adresu Mestský úrad v Trnave, Trhova č. 3, 917 71 Trnava alebo osobne na podateľňu Mestského úradu v Trnave. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne kontaktnou osobou alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady prevezme v pracovných dňoch v čase 08.30 hod. - 11.30 hod. a 12.30 hod. - 15.30 hod., v piatok vždy do 14.00 hod. po vopred telefonicky dohodnutom termíne s kontaktnou osobou (uvedenej v bode I. 1). Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korešpodenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením súťaže, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla a spôsob prevzatia resp. doručenia súťažných podkladov (poštou alebo osobne). V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť emailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie)žiadosti prostredníctvom pošty do troch dní odo dňa zaslania žiadosti emailom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité