Oznámenie 11407 - WYS

Obsah

11407 - WYS
Vestník č. 117/2014 - 18.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Centrum pre liečbu drogových závislostí
IČO: 37957651
Cesta k nemocnici 55, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Centrum pre liečbu drogových závislostí, Cesta k nemocniic 55, Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Veronika Končoková
Telefón: +421 484335672
Email: koncokova@cpldz-bb.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.cpldz-bb.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie stravovacích služieb - príprava a dovoz
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Centrum pre liečbu drogových závislostí, Cesta k nemocnici 55, 974 01 Banská Bystrica
NUTS kód:
SK
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie stravovacích služieb príprava a dovoz pre pacientov Centra pre liečbu drogových závislostí Banská Bystrica. Stravovanie bude poskytované každý deň, vrátane sobôt, nedieľ a sviatkov, pre predpokladaný počet 30 pacientov za deň.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55320000-9, 55322000-3, 55520000-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Poskytovanie stravy pre predpokladané množstvo 30 pacientov za deň.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 128 553,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 až ods. 5 zákona č.25/2006 Z. z zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť platným zápisom v zozname podnikateľov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie, ktoré bude preukazovať všetky podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 podľa zákona účinného v čase odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie do Publikačného vestníka. Uchádzač môže predložiť platné potvrdenie alebo úradne osvedčenú kópiu platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č.10/2013 z 23.7.2013. Upozorňujeme uchádzačov na to, aby si overili či platné potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov na ÚVO preukazujú splnenie všetkých podmienok účasti osobného postavenia podľa znenia zákona o verejnom obstarávaní účinného od 1.7.2013. V prípade, ak toto potvrdenie bolo vydané podľa znenia zákona účinného pred 30.6.2013, požaduje verejný obstarávateľ predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača v zmysle §26 ods.1 písm. h), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Preukázanie splnenia podmienok účasti je možné aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO: povinnosť takto požadovať preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa verejného obstarávania môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky stanovené v § 26 ods. 1 ZVO a ich preukázanie sa vyžaduje dokladmi podľa § 26 ods.2 ZVO, zápisom do zoznamu podnikateľov vedenom ÚVO resp. čestným vyhlásením.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle
V zmysle § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):- Vyjadrenia banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za posledné tri roky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Banková informácia musí obsahovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazy považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk. (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk)
Všeobecné informácie, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia:
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov členského štátu.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenie môže byť preukázané v súlade s § 32 ods. 11 zákona.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v zákone o verejnom obstarávaní vybral spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a na čas plnil finančné záväzky.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : § 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúce tri roky v nepovolenom debete v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie- (doklady nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky).
Zároveň uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, (podpísané osobou/osobami
oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Českej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov.
Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii.
V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku uchádzač musí predložiť doklady v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na predmet zákazky:
V zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom úspešne zrealizovaných zmlúv za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania. Dôkaz o plnení jednotlivých zákaziek uvedených v zozname potvrdí odberateľ : ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazy považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk).
V zmysle § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za plnenie zmluvy. Uchádzač predloží menovitý zoznam osôb oprávnených vykonávať zdravotnícke povolanie v zmysel Nariadenia vlády SR č. 742/2001 Z. z. o odbornej spôsobilosti na výkon zdravotníckeho povolania v odbore asistent výživy v rozsahu meno a priezvisko, najvyššia získaná odborná kvalifikácia, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie predmetných dokladov z hľadiska zistenia čí uchádzač je schopný plniť požadovaný predmet zákazky. Podmienku účasti verejný obstarávateľ stanovil striktne vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ má za to, že predmetná podmienka účasti je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1/ Predložený zoznam poskytnutých dodávok musí obsahovať minimálne: - obchodné meno alebo názov odberateľa, - sídlo odberateľa, - celkovú cenu bez DPH lehoty dodania . Dôkaz o plnení jednotlivých dodávok (referencia) musí obsahovať nasledovné údaje: - identifikáciu odberateľa (obchodné meno a sídlo) tak, aby bolo zrejmé, čí sa jedná o verejného obstarávateľa alebo inú osobu - identifikáciu poskytovateľa dodávky - predmet zákazky - cena dodávky - termín dodania (uvedený vo forme dátumu) - kontaktnú osobu odberateľa (titul, meno, priezvisko a tel. číslo) - dátum, podpis a pečiatku oprávnenej osoby odberateľa .
Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rozhodnom období (t. z. od 15.07.2011 do 15.07.2014) v minimálnom objeme 100 000,- € bez DPH v súčte (avšak žiadna jednotlivá referencia nesmie byť nižšia ako 30.000,- € bez DPH t.z. minimálny objem poskytnutých služieb na jednu referenciu je 30.000,- € bez DPH.
Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) poskytovaných služieb na 1 poskytnutú službu - referenciu je 30.000,- € bez DPH a súčet takýchto dodávok - referencii v rozhodnom období (t. z. od 15.07.2011 do 15.07.2014) musí byť min. 100 000,- € bez DPH.

V prípade, že bude referencia na inú menu ako euro, prepočet tej inej meny na euro bude vykonaný koeficientom ECB k dátumu uverejnia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v publikačnom vestníku.

2/ Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že má k dispozícii minimálne jednu diétnu sestru oprávnenú vykonávať zdravotnícke povolanie v odbore asistent výživy v zmysle Nariadenia vlády SR č.742/2001 Z. z.

Doklady predkladané pre splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti žiadame predložiť v origináli alebo v úradne osvedčenej fotokópii a musia preukazovať platnosť.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
252/01DA-03
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.07.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.07.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.07.2014 13:00
Miesto : Otváranie obálok s ponukami označené ako Ostatné sa uskutoční na adrese:
Názov: Centrum pre liečbu drogových závislostí Cesta k nemocnici 55, 974 01 Banská Bystrica, prízemie CPLDZ, sekretariát riaditeľa .
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk, označených ako Kritéria vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom.
Otváranie časti ponúk Kritériá bude vykonané v súlade s § 41 ods. 2 a 3 zákona o VO. Presný dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako Kritéria bude v súlade s § 41 ods. 2 a 3 zákona o VO oznámený všetkým uchádzačom , ktorých ponuky neboli vylúčené.
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač ( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1/ Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou, faxom, elektronickou poštou alebo osobne na Centrum pre liečbu drogových závislostí, Cesta k nemocnici 55, 974 01 Banská Bystrica v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresu, telefón, fax a e-mailovú adresu. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady je možné vyzdvihnúť po podaní písomnej žiadosti na adrese Centrum pre liečbu drogových závislostí, Cesta k nemocnici 55, 974 01 Banská Bystrica osobne na prízemí CPLDZ v kancelárii vrchnej sestry Mgr. Veroniky Končokovej v čase 10:00 do 12:00 hod. alebo v inom časovom termíne po telefonickej dohode. Na základe písomnej žiadosti budú zaslané záujemcom poštou, alebo elektronicky. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať prednostne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov
2/ Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne. Dôležité písomnosti, najmä
informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú buď do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). V prípade doručovania emailom, bude verejný obstarávateľ doručovať zásielky (napríklad súťažné podklady, listy, vysvetlenia, odpovede na žiadosti ... ) na záujemcom alebo uchádzačom na nimi uvedenú emailovú adresu. Email odoslaný na adresu záujemcu alebo uchádzača sa považuje za doručený nasledujúci deň po jeho odoslaní zo strany verejného obstarávateľa aj keď sa o ňom záujemca alebo uchádzač nedozvedel.
V prípade iného spôsobu doručovania ako emailom sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami. Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi.
3/ V prípade, ak ponuková cena uchádzača vrátane DPH za celý predmet zákazky bod 6 časti D. Spôsob určenia ceny bude vyššia ako predpokladaná hodnota určená verejným obstarávateľom, môže verejný obstarávateľ považovať takúto ponuku za neprijateľnú a má právo neprijať ju.
4/ Centrum pre liečbu drogových závislostí , Cesta k nemocnici 55, 974 Banská Bystrica, ako verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť s úspešným uchádzačom zmluvu na poskytnutie služby v prípade, ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol predpokladať.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité