Oznámenie 11291 - MSS

Obsah

11291 - MSS
Vestník č. 117/2014 - 18.06.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Mesto Trebišov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00331996
M. R. Štefánika 862, 07525 Trebišov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): CVO, s.r.o., Medený Hámor 7, P. O. BOX 58, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Roman Mikušinec
Mobil: +421 908934680
Telefón: +421 908934680
Fax: +421 566726668
Email: roman.mikusinec@cvo.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Úradný názov: Technické služby mesta Trebišov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00188433
Poštová adresa: Stavebná 2, 07501 Trebišov
Mesto/Obec: Trebišov
PSČ: 07501
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Spätný lízing techniky
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 6
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Technické služby mesta Trebišov, Stavebná 2, 07501 Trebišov
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečiť uzatvorenie lízingovej zmluvy formou spätného lízingu na vozidlá a komunálnu techniku za podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66114000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť spätný lízing na 5 ks špecializovaných vozidiel a techniky.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 487 212,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov organizácie pre ktorú verejný obstarávateľ obstaráva, t.j. rozpočet spoločnosti Technické služby mesta Trebišov, Stavebná 2, 07501 Trebišov. Splatnosť faktúr bude minimálne 14 dní.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako ZVO) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, resp. dokladmi podľa § 26 ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona]. Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ a obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona. V prípade podnikateľov, ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ má právo požiadať úrad o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu úrad vo vzťahu k uchádzačovi alebo záujemcovi bezodplatne poskytne.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 odst. 6 zákona o verejnom obstarávaní preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z obsahu § 26 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky požiadavky na osobné postavenie podľa § 26.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 odst. 1 písm. a.) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Potvrdené potvrdenie sa požaduje za obdobie predchádzajúcich troch rokov až ku dňu vystavenia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu podania ponuky. K potvrdeniu musí uchádzač predložiť čestné vyhlásenie, že má otvorené účty iba v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie a vyhlásenie musí byť podpísané osobou/osobami oprávnenými vystupovať v jeho mene. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
§ 27 odst. 1 písm. d.) - prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v sume minimálne 100 000,00 Eur / hospodársky rok. Uchádzač preukáže prehľad o celkovom obrate predložením Výkazu ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva) za posudzované obdobie, t.j. za roky 2011, 2012, 2013. Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 odst. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje finančnú stabilitu pre zabezpečenie predmetu zadávania verejnej zákazky a schopnosť uchádzača bezproblémovo si plniť svoje finančné záväzky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
28 odst. 1 písm. a.) zoznam uskutočnených zákaziek podobného alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky spätne ku dňu lehoty na predkladanie ponúk (od 07/2011 do 07/2014) doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov s tým, aby sumár dodávok/zmlúv za posudzované obdobie činil priemerne minimálne 100 000,- € bez DPH;
1.ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Verejný obstarávateľ považuje za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky ako napríklad: leasing vozidiel, leasing techniky, strojov a zariadení, finančný leasing, splátkový predaj tovaru a pod.
Referencie uchádzač vyjadrí v EUR. Ak má uchádzač potvrdené referencie v inej mene ako EUR prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti musí byť z dokladu jasné, o aké tovary sa jednalo. V prípade, ak budú v doklade uvedené zároveň aj iné tovary, ktoré nie sú zhodné alebo podobné predmetu zákazky, musí byť z neho zrejmé, v akých cenách boli dodané tovary rovnaké alebo podobné predmetu zákazky. Referencie musia byť predložené ako originály alebo overené kópie.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 odst. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ si takto overí stabilitu, skúsenosti a schopnosť uchádzača na trhu s predmetom zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho objemu zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne a zároveň či je spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky. Splnenie tejto požiadavky umožňuje verejnému obstarávateľovi preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Na vyhodnotenie predložených ponúk použije verejný obstarávateľ elektronickú aukciu (ďalej e-aukcia) v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní. E-aukcia začína po vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov predložených v písomnej forme a po určení poradia uchádzačov komisiou podľa kritérií hodnotenia v prvom kole taktiež predložených v písomnej forme v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a týchto súťažných podkladov. Účasť v elektronickej aukcii je dobrovoľná. Verejný obstarávateľ zaregistruje uchádzačov, ktorí predložili súťažné ponuky v deň predloženia súťažných ponúk a pošle uchádzačom zabezpečené prihlasovacie údaje najneskôr v deň predkladania súťažných ponúk. Uchádzač sa môže do systému prihlasovať okamžite po obdržaní prihlasovacích údajov a to neobmedzene. V prípade, že sa uchádzačovi nepodarí prihlásiť, resp. v prípade akejkoľvek závady uchádzač kontaktuje pracovníkov centra podpory na adrese ea@cvo.sk alebo na tel.: +421 908934680 ako aj pracovníkov verejného obstarávateľa. Podmienkou účasti v elektronickej aukcii je registrácia uchádzača do systému Elektronickej aukcie. Systém Elektronickej aukcie využíva na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi o verejnú zákazku počítačovú sieť Internet a jej technologické prostriedky. To znamená, že na jeho spustenie je potrebné mať na pracovnej stanici s prístupom na Internet nainštalovaný internetový prehliadač. Potrebné technické vybavenie:
1. rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600,
2. internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, alebo MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie,
3. internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom,
4. povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies,
5. nainštalovaný Adobe Acrobat Reader pre otváranie dokumentov (verzia 9 a vyššie).

Začatie e-aukcie je dva pracovné dni po odoslaní výzvy elektronickou poštou na účasť v elektronickej aukcii o 09,00 hod. V určenom čase Vám bude umožnený prístup do aukčnej siene, t.j. uchádzač môže svoje ponuky predkladať až po aktivácii elektronickej aukcie (začatí elektronickej aukcie). Verejný obstarávateľ zabezpečí vloženie úvodných súťažných ponúk (návrhov na plnenie kritérií), ktoré boli uchádzačmi predložené v rámci otvárania a hodnotenia predložených súťažných ponúk, časť Kritériá. Nasledujúce nové ceny zapisuje uchádzač do polí pre zadávanie novej ponuky pre konkrétnu položku. Nová ponuka sa zapisuje len pri tej položke, ktorú chce uchádzač zmeniť.
V uvedenom dni a čase budete môcť sledovať návrhy na plnenie kritérií najlepšej ponuky od uchádzača, ktorý splnil podmienky účasti a zároveň meniť svoj návrh na kritériá. Uchádzač má možnosť znížiť ním vloženú súťažnú ponuku, bez toho aby bol nútený znížiť súťažnú ponuku pod hodnotu aktuálne najnižšej súťažnej ponuky. Minimálny krok je stanovený vo výške 50 € z poslednej zadanej súťažnej ponuky konkrétneho uchádzača. Ak ste tento rozdiel vo svojej ponuke nezohľadnili, systém Vás na to upozorní, že nebol dodržaný tento rozdiel a Vaša nová ponuka nebude registrovaná. Uchádzač však môže naďalej predkladať svoje nové ponuky v súlade s podmienkami uvedenými v oznámení o verejnom obstarávaní a týmito súťažnými podkladmi. Veľkosť maximálneho kroku nie je obmedzená.
Lehota ukončenia e-aukcie: Aukcia sa skončí v čase stanovenom verejným obstarávateľom. Všetky ponuky, ktoré prídu na server po tomto čase (platí serverový čas) sa vyhodnotia ako nevyhovujúce pravidlám aukcie a nebudú akceptované. Aukcia bude ukončená v čase stanovenom pre ukončenie aukcie Koniec aukcie, ak v časovom limite Neaktivita v min. nedôjde u ktoréhokoľvek z uchádzačov k zaevidovaniu novej ponuky nižšej (pri predajnej aukcii vyššej) od jeho poslednej ponuky. Čas stanovený na ukončenie aukcie a označený ako Koniec aukcie je stanovený na 10:00 SEČ. Neaktivita v min je časový limit pre neaktivitu účastníkov aukcie počas ktorého, ak nedôjde u ktoréhokoľvek z uchádzačov k zaevidovaniu novej ponuky, nižšej od jeho poslednej, aukcia bude ukončená. Tento časový limit sa po prvýkrát začne odpočítavať už v závere riadneho času aukcie. Limit pre neaktivitu je nastavený v dĺžke 2 minúty a tak časový limit začne plynúť 2 minúty pred riadnym ukončením aukcie. Ak došlo k predĺženiu, Čas do konca aukcie je odpočítavaný vždy od toho momentu, v ktorom došlo k predĺženiu. Aukcia je predĺžená o čas určený údajom Neaktivita v min. Systém zaregistruje poslednú zmenu ponuky najneskôr v poslednej sekunde pred uplynutím času určeného ako koniec e-aukcie a e-aukcia sa riadi časom uvedeným v systéme Elektronickej aukcie.
E-aukcia sa vyhodnocuje automaticky bez zásahu verejného obstarávateľa a uchádzač, ktorý bol do e-aukcie zapojený, bude o výsledku informovaný e-mailom. Úspešný uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi v lehote do 3 pracovných dní po ukončení aukcie upravený návrh zmluvy spolu s prílohami - v súlade s ukončenou e-aukciou. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s výsledkami e-aukcie o čom budú uchádzači písomne informovaní formou oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
CVO-020-2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.08.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.08.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.08.2014 13:00
Miesto: Kancelária firmy CVO, s.r.o., Medený Hámor 7, 974 01 B.Bystrica
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité