Oznámenie 11537 - WYT

Obsah

11537 - WYT
Vestník č. 118/2014 - 19.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Správa kultúrnych a športových zariadení mesta Trnava
IČO: 00598135
Hlavná 17, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hlavná 17, Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Kapustová
Telefón: +421 333236434
Fax: +421 335936241
Email: katarina.kapustova@skasz.trnava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Príspevková organizácia zriadená mestom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Mobilné basketbalové koše - Mestská športová hala v Trnave
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Mestská športová hala, Rybníková 15, Trnava
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie dvoch kompletne vybavených profesionálnych mobilných basketbalových košov, ktoré musia spĺňať požiadavky pre najvyššiu kategóriu súťaží - úroveň 1.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37452210-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky sú mechanicky dvíhané a jednou osobou ovládateľné profesionálne mobilné basketbalové konštrukcie, umiestnené na kolieskach nepoškodzujúcich povrch palubovky, ramenom dĺžky minimálne 3200 mm, s nastaviteľnou výškou koša od 2600 mm do 3050 mm. Zariadenia musia spĺňať požiadavky stanovené Exekutívou FIBA pre technické zariadenia pre basketbal. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 25 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač z hľadiska osobného postavenia preukáže splnenie podmienok účasti predložením dokladov podľa §26 ods.2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného úradom pre verejné obstarávanie preukazuje v zmysle §128 ods. 1 až 3 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti podľa §26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, preto požadované doklady nahradí predložením neoverenej fotokópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov.
Je potrebné, aby uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. ak požiadal o zapísanie do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) preukázal, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), prípadne aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje, preto je povinný predložiť čestné prehlásenie podľa § 26 ods. 2, písm. g), prípadne aj písm. f) tohto zákona.
Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje zákon o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú a odbornú spôsobilosť preukáže uchádzač :
1. podľa § 28 ods. 1, písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie nemá uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Zoznam dodávok musí obsahovať zákazky podobného charakteru ako požadovaný predmet zákazky, t.z., dodanie kompletných basketbalových koncových zariadení. Pre každé zariadenie uvedie uchádzač konkrétny typ a stručný opis.
Verejný obstarávateľ zároveň požaduje, aby súčasťou predloženého zoznamu bola na samostatnom liste minimálne jedna referencia za dodanie profesionálnych mobilných basketbalových koncových zariadení pre 1. alebo 2. úroveň súťaží podľa FIBA.
2. podľa § 29 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní - predložením certifikátu FIBA , ktorým preukáže, že navrhovaný typ basketbalovej mobilnej konštrukcie je schválený Medzinárodnou basketbalovou federáciou pre 1. úroveň súťaží.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzač môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spolupôsobnosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienku účasti podľa § 26 ods.1, písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie: Splnením podmienok účasti uchádzač preukáže skúsenosti a schopnosť zabezpečiť dodanie tovaru v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
UTSO/58/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.07.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.07.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.07.2014 10:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú záujemcom poskytované na základe písomnej žiadosti elektronickou poštou alebo poštovou zásielkou, prípadne si ich môže uchádzač vyzdvihnúť osobne u kontaktnej osoby na adrese verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 8.00 hod do 14.00 hod. po predchádzajúcom telefonickom dohovore. V žiadosti záujemca uvedie svoje identifikačné údaje, meno kontaktnej osoby, telefonický kontakt, e-mailovú a poštovú adresu, a spôsob prevzatia, resp. doručenia súťažných podkladov. Žiadosť môže byť doručená elektronicky, poštovou zásielkou alebo osobne.
2. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v zmysle §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Predpokladom predloženia čestného vyhlásenia uchádzačom alebo záujemcom je reálna existencia dokladov a dokumentov, ktorými sa splnenie podmienok účasti preukazuje.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité