Oznámenie 11692 - WYT

Obsah

11692 - WYT
Vestník č. 119/2014 - 20.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
ZELSTAR s.r.o.
IČO: 36557757
Orechová 465 , 94122 Zemné

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Zemné, Orechová 465
Kontaktná osoba: Ing. Alžbeta Recsková Asztalosová
Telefón: +421 908153081
Email: zelstars@stonline.sk; laci@buslaci.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zelstar.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 7 ZVO.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výstavba fóliovníka s vykurovaním a zavlažovaním v Zemnom
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Zemné
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V rámci súťaže bude realizovaná dodávka a montáž fóliovníkovej konštrukcie, vrátane vykurovania, energetickej clony, závesného žľabového systému, závlahového systému, zmiešavacej jednotky a filtrácie, vybudovanie zberného potrubia na zber drenážnej vody, rozšírenia jestvujúcej ovládacej jednotky o nové moduly, elektroinštaláciu dodávaných elektrických zariadení a technológií, dodávku servisného vozíka a ošetrovacích vozíkov, určených na hydroponické pestovanie šalátových uhoriek na závesných žľaboch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44211500-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45223110-0, 45331000-6, 45311000-0, 45316000-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 950 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č.
25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 v rozsahu a platnosti v zmysle cit. zákona.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods.11 cit. zákona t.j. splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na základe písomného vyzvania obstarávateľským subjektom v lehote do desiatich pracovných dní odo dňa
doručenia písomného vyzvania. Doklady požadujeme predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloženie vyjadrenia banky (všetkých bánk) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že
- uchádzač nie je v nepovolenom debete,
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako jeden mesiac ku dňu predkladania ponuky. K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené / podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie/a. Uchádzač môže na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti postupovať aj podľa § 27
ods. 2 resp. 3 cit. zákona. Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods. 11 cit. zákona t.j. splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na základe písomného vyzvania verejným obstarávateľom v lehote do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia písomného vyzvania.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma finančnú stabilitu uchádzačov a uisťuje sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú schopní si plniť finančné záväzky, sú ekonomicky stabilní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje:
podľa § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a
odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením
uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
podľa § 28 ods. 1 písm. l) citovaného zákona - vzorkami, opismi alebo fotografiami materiálov a zariadení, ktoré budú súčasťou predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady aby sa uistil, že predmet zákazky bude zabezpečený skúseným a spôsobilým zmluvným partnerom, čo je predpoklad na bezproblémové plnenie predmetu zákazky a k zisteniu skutočných parametrov ponúkaných materiálov, strojov a zariadení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 1 referenciu o uspokojivom vykonaní zákazky podobného charakteru - skleník alebo fóliovník na hydroponické pestovanie plodovej zeleniny v hodnote min. 1 950 000,- Eur bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena bez DPH
Váha: 85
Časť: 2
Názov: Lehota dodávky
Váha: 15
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.07.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.07.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.07.2014 10:30
Miesto : Zemné, Orechová 465
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka 2007-2013, opatrenie 1.1. Modernizácia fariem
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu: laci@buslaci.sk. Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Zmluva o uskutočnení predmetu zákazky nadobúda účinnosť len v prípade, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí NFP medzi poskytovateľom finančného príspevku a verejným obstarávateľom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité