Oznámenie 11883 - MST

Obsah

11883 - MST
Vestník č. 121/2014 - 24.06.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Nemocnica Poprad a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36513458
Banícka 803/28, 05845 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nemocnica Poprad a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Kontaktná osoba: Marián Pavelčák
Telefón: +421 527125216
Fax: +421 527125555
Email: marian.pavelcak@nemocnicapp.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodávka a nájom medicinálnych a technických plynov a kvapalného kyslíka
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Nemocnica Poprad a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
druh druh obalu spotreba
kyslík medicinálny kvapalný kg 239 098
kyslík medicinálny ( 10l fľaše ) 10 l (1,6 m3), 209
kyslík medicinálny I V- integrovaný ventil ( 10l fľaše )10 l (2,2 m3, )596
kyslík medicinálny ( 2l fľaše )2 l (0,3 m3), 624
kyslík medicinálny I V- integrovaný ventil ( 2l fľaše )2 l (0,4 m3), 599
kyslík medicinálny 50 l (10,8 m3), 16
kyslík technický 50 l (10,8 m3), 8
acetylén 40 l / 8 kg, 6
oxyd uhličitý CO2 medicinálny40 l / 30 kg, 12
oxyd dusný N2O NIONTIX 40 l / 30 kg, 60
oxyd dusný N2O10 l 7,5 kg, 10
stlačený vzduch medicinálny5 l (1,0 m3), 0
stlačený vzduch 40 l (6,0 m3), 10
entonox (zmes medicinálnych plynov na okamžité použitie, pozostávajúca z 50% oxidu dusného a 50% kyslíka)5 l ( 1,4 m3 ) 0
entonox (zmes medicinálnych plynov na okamžité použitie, pozostávajúca z 50% oxidu dusného a 50% kyslíka)10 l ( 2,8 m3 ), 14
veľkosť zásobníka ( primárny zdroj - existujúci )10 m3, 24 mes.
veľkosť zásobníka ( sekundárny zdroj - existujúci8 m3, 24 mes.
počet fliaš v prenájme
preprava fľaša ks90 ks/ mes, 2 160
cestný poplatok ( mítne/fľaša ks)90 ks/ mes, 2 160
ADR fľaša ks90 ks/ mes, 2 160
ADR cisterna
cestný poplatok ( mítne/cisterna / kg)10 000 kg / mes, 240000 kg
nájom fľaše / deň ( počas celej dĺžky trvania zmluvy)164 ks/deň, 119 720
nájom/acetylén / deň ( počas celej dĺžky trvania zmluvy)2ks / deň, 1 460
nájom fľaše s integrovaným red.ventilom / deň ( počas celej dĺžky trvania zmluvy)64 ks / deň, 46 720,00
učtovanie dodatkového nájmu verejný obstarávateľ nepríjme
Prenájom zásobníka 10 m31ks, 24 mes.
Prenájom zásobníka 8 m31 ks, 24 mes.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24110000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 130 000,0000 Do: 166 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V zmysle § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle výkladového stanoviska č. 10/2013:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na
preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j.čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie:

V zmysle § 27 ods.1 písm. a) - kladné vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky o
schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Predloženým vyjadrením musí uchádzač preukazať svoju
aktuálnu a skutočnú finančnú situáciu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Vyjadrenie musí byť v origináli alebo úradne overená fotokópia.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ vyžaduje aby uchádzač bol finančne spôsobilý na dodanie predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Nevyžaduje sa.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. na
predloženie nových cien upravených smerom nadol. Poradie uchádzačov sa zostaví
automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení
ponúk. Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania
výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NL/1/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.08.2014 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.08.2014 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.08.2014 13:00
Miesto: Otváranie obálok s ponukami časť "Ostatné" bude neverejné. Otváranie ponúk časti označené ako Kritériá prebehne v súlade s § 41 ods. 2 a ods. 3 zákona č. 25/2 006 Z.z. Otvárania obálok časti "Kritériá" bude zdôvodu použitia elektronickej aukcie neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: Jún 2016.
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač alebo záujemca preukázať podľa § 32 ods. 11 čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 2. Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ust. § 41 ods. 2) a 3) oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. 3. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady poštou, e-mailom na adresu uvedenú v bode 1) oznámenia, alebo osobne. 5. Upozorňujeme, že ak uchádzač predloží svoju ponuku bez prevzatia súťažných podkladov vystavuje sa riziku, že ním predložená ponuka nemusí obsahovať všetky náležitosti z hľadiska splnenia požiadaviek obstarávateľa (aj dodatočných prostredníctvom inštitútu vysvetľovania) na predmet zákazky, čo môže mať za následok jej vylúčenie.
6. Termín podania žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov je do 23.07.2014 .
7.V prípade ak úspešný uchádzač bude na plnenie zmluvy využívať aj iných dodávateľov (subdodávateľov), uvedie v ponuke podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať danému dodávateľovi, ako aj uviesť ich identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo, IČO). Uchádzač ďalej uvedie predmet subdodávok a predloží čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z.z o verejnom obstarávaní.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité