Oznámenie 12032 - WYP

Obsah

12032 - WYP
Vestník č. 121/2014 - 24.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
IČO: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): OZ Čierny Balog
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Prečuch
Mobil: +421 918333484
Telefón: +421 484344531
Fax: +421 486191326
Email: juraj.precuch@lesy.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia budovy Lesníckeho skanzenu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: KÚ Čierny Balog - parcela č. 1520/2
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Z dôvodu zlepšenia štandardu pracovných priestorov pre pracovníkov Lesníckeho Skanzenu sa budú vykonávať stavebné práce: znižovanie stropov v kancelárskych priestoroch na svetlú výšku 2,6 m - sadrokartónové dosky osadené na kovovú nosnú konštrukciu, v skladových a výrobných priestoroch ( stolárska dielňa ) ostáva výška stropov nezmenená. V budove sa budú zriaďovať nové hygienické priestory pre THP a R pracovníkov. Pôvodné podlahy budú zosilnené 50 mm hrubým poterom vystužený sieťovinou KARI pod ktorým budú položené tepelnoizolačné dosky z expandovaného polystyrénu hr. 50 mm. Nášľapné podlahové vrstvy budú v hygienických zariadeniach keramická dlažba, drevená palubovka v kanceláriách, v dielni a skladoch cementový poter. Nové vnútorné deliace priečky sú navrhnuté z tehál Porotherm hrúbky 80 a 115 mm budú lepené na vápennocementovú maltu MVC 2,0 MPa. Vnútorné steny budú omietnuté omietkou BAUMIT, v hygienických priestoroch keramický obklad do výšky 2 m.
Kúrenie: Vykurovací systém bude s núteným teplovodným obehom čerpadlami DRUNFOS, je navrhnutý kotol na tuhé palivo PROTHERM BOBOR s vykurovacím výkonom 23 kW. a vykurovacie telesá ( doskové radiátory ) s ručnou termostatickou hlavicou na prívodnom potrubí. Na spiatočnom potrubí budú osadené regulačné šroubenia z dôvodu hydraulického vyregulovania. Rozvod je navrhnutý oceľovým potrubím. Medzi kotlovým okruhom a okruhmi vykurovacích telies a zásobníka TUV je vradená akumulačná nádrž s objemom 750 l. Príprava TÚV je riešená zásobníkovým ohrievačom PROTHERM B200S v objeme 200 l. Odvod spalín bude zabezpečovať murovaný komín priemeru 200 mm. A bude ukončený min. 650 mm. nad hrebeňom strechy.
Elektrická časť. Elektrický rozvod je tvorený káblami CYKY zasekanými v murive, rieši svetelný obvod (norma STN EN 12 646 1 ), zásuvkový obvod je určený na pripojenie drobných jednofázových spotrebičov. Z podružného rozvádzača bude vedený aj trojfázový rozvod pre stolársku dielňu z ktorého bude možné napájať stolárske stroje do 16 A. Osvetlenie bude riešené žiarivkovými svietidlami. Meranie spotreby elektriny bude zabezpečené dvojtarifným
trojfázovým elektromerom PM1 umiestneným v pôvodnej rozvodnej skrini.
Zdravotechnika. Dodávka pitnej studenej vody je zabezpečená existujúcou vodovodnou prípojkou. Rozvod vody bude oceľovými pozinkovanými rúrami aj plastovým potrubím, ktoré bude opatrené tepelnou izoláciou . Príprava pitnej ohriatej vody bude riešená elektrickým ohrievačom obsahu 200 l. Kanalizačné potrubie bude z hrdlovým PVC
potrubím o priemere 110 a 70 mm.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45210000-2
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 99 272,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. a) až j) zákona. Uchádzač predloží všetky doklady v zmysle § 26 ods. 2 písm. a) až g), resp.ods. 4 a 5 zákona. Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúce sa finančného alebo ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a). Doklady musia byť originály alebo ich úradne overené kópie. Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Záujemca/Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má záujemca vedený účet o schopnosti záujemcu plniť si finančné záväzky. V predmetnom vyjadrení banka/banky, pobočka zahraničnej banky, potvrdí/ potvrdia, že Záujemca/Uchádzač za predchádzajúce tri roky až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti:
- nebol v nepovolenom debete,
- jeho účet nebol predmetom exekúcie,
- v prípade splácania úveru/úverov, si plní záväzky, vyplývajúce z úverových vzťahov.
Predložené vyjadrenie banky/ vyjadrenia bánk nesmie/nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie z banky/bánk a verejný obstarávateľ ho neuzná. Zároveň s vyjadrením/vyjadreniami banky/bánk záujemca predloží ČESTNÉ VYHLÁSENIE podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu opatrené dátumom a pečiatkou záujemcu, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6:
Vyjadrenie banky je potrebné na preukázanie ekonomickej stability záujemcu/uchádzača a zároveň potvrdzuje jeho schopnosť začať s realizáciou stavebných prác a tým prefinancovať časť zákazky vlastnými prostriedkami, nakoľko verejný obstarávateľ zálohové platby ani platbu vopred neumožňuje.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 28 ods.1, písm. b). Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Preukazuje zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (rok 2009 - 2013) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný
obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich
uskutočnení. Jedná sa o stavebné práce rovnakého charakteru ako je predmet obstarávania na minimálne troch ukončených stavbách s hodnotou vyššou ako 60 000 € bez DPH. V prípade, že v rámci referenčnej stavby boli zrealizované aj stavebné celky zahŕňajúce práce iného charakteru ako je predmet obstarávania, tak z predložených dokladov musí byť zrejmé splnenie podmienky prác rovnakého charakteru vo vyššie uvedenej hodnote.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam
stavebných prác z dôvodu preukazovania schopnosti uchádzača spoľahlivo realizovať predmet zákazky.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2014-PL-0057
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.07.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.07.2014 10:30
Miesto : Miesto : LESY SR, š.p., OZ Čierny Balog, Hlavná 245/72, 976 52 Čierny Balog - zasadacia miestnosť (prízemie)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač sa na otváraní ponúk preukáže preukazom totožnosti a dokladom o oprávnení podnikať (výpis z OR alebo ŽR, ...). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, plnou mocou na zastupovanie a dokladom o oprávnení podnikať zastupovaného subjektu. Miesto a termín otvárania časti ponúk označených ako "Kritériá" bude oznámený v súlade s § 41, odsek (3) zákona.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných
podkladov, v ktorej je určená kontaktná osoba zodpovedná za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, s uvedením adresy, tel. č. a e-mailového kontaktu na túto osobu. Žiadosť musí ďalej obsahovať identifikáciu žiadateľa a presný názov predmetu zákazky. Písomnú žiadosť o vydanie súťažných podkladov je možné doručiť nasledujúcimi formami:
1. e-mailom (odporúčame) - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel (v tomto prípade je potrebné so žiadosťou doložiť aj poverenie).
2. osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8.00 do 12.00 h.
Súčasťou cenovej ponuky je podrobný rozpočet stavby. V súlade s § 34, odsek 10 zákona v prípade, že uchádzač
plánuje pri realizácii stavebných prác využiť aj kapacity subdodávateľov, tak v nacenenom výkaze výmer budú časti realizované formou subdodávky vylíšené farebne a v dolnej časti bude uvedený aj ich súčet. Zároveň uchádzač doloží aj identifikačné údaje subdodávateľov (obchodné meno, sídlo, IČO) a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy. V prípade viacerých subdodávateľov bude pri ich identifikačných údajoch uvedené aj akou farbou sú vylíšené položky v predloženom nacenenom výkaze výmer.Prípadná zmena subdodávateľov oproti zoznamu uvedenému v rámci súťažnej ponuky je možná až po jej písomnom schválení objednávateľom. Žiadosť o zmenu musí obsahovať zdôvodnenie zmeny subdodávateľa, v rozpočte vyznačené položky, ktoré bude realizovať a taktiež potvrdenie o oprávnenosti nového subdodávateľa uskutočňovať predmetné stavebné práce. Zmenou subdodávateľov nemôže dôjsť ku percentuálnemu navýšeniu podielu subdodávok.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité