Oznámenie 12197 - WYS

Obsah

12197 - WYS
Vestník č. 122/2014 - 25.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Public plus, spol. s r.o.
IČO: 31406408
Pluhová 41 , 83103 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pluhová 41, 831 03 Bratislava
Kontaktná osoba: Zuzana Kmiťová
Mobil: +421 908498582
Telefón: +421 908498582
Fax: +421 255566289
Email: zuzka.kmitova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.publicplus.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ALL PROF Slovakia, s.r.o.
IČO: 35792353
Odborárske nám. 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odborárske nám. 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Marta Vácziová
Mobil: +421 905885419
Telefón: +421 255566287
Email: vacziova@allprofslovakia.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ALL PROF Slovakia, s.r.o.
IČO: 35792353
Odborárske nám. 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odborárske nám. 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Marta Vácziová
Mobil: +421 905885419
Telefón: +421 255566287
Email: vacziova@allprofslovakia.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
ALL PROF Slovakia, s.r.o.
IČO: 35792353
Odborárske nám.3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odborárske nám 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Marta Vácziová
Mobil: +421 905885419
Telefón: +421 255566287
Email: vacziova@allprofslovakia.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Podnikateľský subjekt
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Tvorba nového webového portálu a inovovanie IKT
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: Úspešný uchádzač bude predmet zákazky realizovať v jeho vlastných priestoroch a výsledky činnosti predmetu zákazky budú odovzdané osobe podľa § 7 zákona na adrese Public plus, spol. s r.o., Pluhová 41, 831 03 Bratislava.
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnúť používateľovi internetu široké spektrum jednoducho vyhľadateľných informácií na jednom mieste, kde budú vytvoreným portálom k dispozícii komplexné, jednoduchým spôsobom filtrovateľné informácie. Predmet zákazky sa bude realizovať prostredníctvom troch hlavných aktivít:
1. skvalitnenie a zefektívnenie podnikovej siete (inštalácia 2 kusov pracovných staníc, inštalácia softvéru do týchto staníc a inštalácia novej sieťovej infraštruktúry a prepojenie pracovných staníc).
2. nákup hardvéru, softvéru a sieťových prvkov (Ultrabook, All in One PC, laserová tlačiareň, wifi router, DLP projektor, zásuvka, kabeláž).
3. vytvorenie webového portálu, ktorý bude združovať údaje zo spoločensko-vedných oblastí, akými sú šport, kultúra, história, štatistika, ekonómia a business, politika, veda, obchod a veľa ďalších. Portál bude umožňovať vyhľadávanie v týchto skupinách požadovaného číselného údaju s príslušnou mernou jednotkou, ak by ju registrovaný užívateľ do systému zadal. Nájdené údaje sa budú ďalej filtrovať a zoraďovať podľa obľúbenosti, času vloženia, jednotky a iných kritérií ako sú napr. cena. Zároveň tento portál bude umožňovať používateľovi zdieľať vlastné údaje na portáli s ostatnými používateľmi a hodnotiť ich. Takýto systém prezentácie určitých vecí a služieb taktiež zvýrazní komunikáciu medzi užívateľmi portálu, umožní získavanie nových kontaktov a zákazníkov. Umožní taktiež zvýšenie akejkoľvek aktivity vrátane obchodnej, spoločenskej, športovej atď.
Je potrebné vytvoriť socialnu sieť, portál, na ktorý sa užívateľ bude registrovať, aby mohol postovať "čísla". Registrovaný užívateľ postuje: číslo, mernú jednotku, obrázok, krátky text, external link a označí, do ktorej kategórie číslo patrí. Posty bude možné komentovať. K portálu budú vytvorené aj mobilné aplikácie pre systémy iOS, Win8 a Android.
Podrobný popis a špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72000000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72310000-1, 72212224-5, 51611100-9, 30213100-6, 30213300-8, 30232110-8, 38652120-7, 30237200-1, 72254000-0, 72400000-4, 72421000-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Vytvorenie webového portálu, ktorý bude združovať údaje zo spoločensko-vedných oblastí, akými sú šport, kultúra, história, štatistika, ekonómia a business, politika, veda, obchod a veľa ďalších.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 78 500,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 9
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona.
2. Uchádzač zapísaný do Zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže preukázať splnenie týchto podmienok účasti prostredníctvom elektronického výpisu zo Zoznamu podnikateľov, dostupného na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (nie je potrebné predkladať žiadny doklad).
3. Uchádzač môže preukázať splnenie týchto podmienok účasti taktiež predložením všetkých dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona.
4. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúcich sa osobného postavenia, musí každý člen skupiny dodávateľov.
5. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať aj v súlade s § 26 ods. 4 alebo ods. 5 zákona.
6. Všetky doklady a dokumenty predložené uchádzačmi na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené ako originály, alebo ich úradne overené fotokópie, ak nie je stanovené inak.
7. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona môže uchádzač v zmysle § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením stanovené osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača sú určené Zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods.1 písm. a) a d) zákona predložením originálov alebo úradne overených kópií dokladov, ktorými sú:
1. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
2. čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke, ako v tej/v tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie.
3. prehľad o celkovom obrate za predchádzajúce tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013) podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, v ktorom uchádzač preukáže objem dosiahnutého obratu v minimálnej výške 200.000,00 EUR bez DPH za uvedené tri hospodárske roky spolu. Uvedený prehľad podloží výkazom ziskov a strát, resp. výkazom príjmov a výdavkov (ich ekvivalent) za hore uvedené tri hospodárske roky potvrdené miestne príslušným daňovým úradom v zmysle zákona č. 511/1992 Z. z. o správe daní a popatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 zákona preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov, ktorá sa zúčastňuje verejného obstarávania, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 tohto zákona.
Splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona môže uchádzač v zmysle § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením stanovené osobou podľa § 7 zákona ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, splnením požadovaných podmienok účasti uchádzač preukáže, že z hľadiska svojej ekonomickej a finančnej situácie je schopný riadne splniť predmetnú zmluvu.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a) a g) zákona predložením originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, ktorými sú:
1.zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013) s potvrdením kvality poskytnutých služieb s uvedením ceny bez DPH, lehoty poskytnutých služieb a odberateľov;
ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Zoznam musí obsahovať nasledovné údaje: obchodné meno, adresa sídla odberateľa, meno a priezvisko, telefónne číslo a emailovú adresu kontaktnej osoby odberateľa, predmet zmluvy so stručným opisom plnenia, výška plnenia bez DPH, lehota realizácie plnenia, meno, priezvisko a podpis (pečiatka) oprávnenej osoby odberateľa.
Z uvedeného zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač preukáže vzťah k podobnému predmetu zákazky minimálne jednou referenciou vo výške 70.000,00 EUR bez DPH.
2. profesný životopis odborných garantov zodpovedných za plnenie predmetu zákazky spolu s dokladmi preukazujúcimi ich spôsobilosť.
Uchádzač preukáže, že disponuje riadiacimi zamestnancami (tzv. odborní garanti uchádzača), ktorí majú potrebnú odbornú prax, odborné spôsobilosti, kvalifikáciu a vzdelanie na poskytnutie služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením dokladov o vzdelaní, odbornej kvalifikácii, dosiahnutých odborných spôsobilostiach a predložením životopisu odborných garantov zodpovedných za poskytnutie služieb, z ktorého obsahu bude jednoznačne vyplývať splnenie nasledovných podmienok:
- 1 osoba ako odborný garant vývojového riešenia
Uchádzač predloží profesijný životopis odborného garanta, ktorý bude zodpovedný za plnenie predmetu zákazky a bude uchádzačovi k dispozícii počas celej doby plnenia predmetu zákazky, z ktorého musí byť zrejmé splnenie podmienok účasti zadaných osobou podľa § 7 zákona v nasledovných odsekoch, čo odborný garant preukáže údajmi v životopise a inými dokladmi a dokumentmi vyžadovanými osobou podľa § 7 zákona, pričom tieto kapacity odborného garanta bude uchádzač využívať na plnenie predmetu zákazky: web edition vývojových nastrojov: HTML, PHP, Alfresco,HTML5, CSS3, framework Angular JS, Sencha, NETTE
Odborný garant predloží originál alebo overenú kópiu dokladu preukazujúceho dosiahnuté VŠ vzdelanie II. stupňa v IT špecializácii alebo certifikáty (originály alebo overené kópie) akreditované Ministerstvom školstva, vedy výskumu a športu SR, ktorými preukáže ovládanie vývojových nástrojov: Delphi XE 5 Architekt, HTML, CSS3, JAVA, PHP, javascript. Osoba podľa § 7 zákona uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Osoba podľa § 7 zákona prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré budú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Súhlas so spracovaním osobných údajov odborného garanta, s uvedením dátumu a podpisu príslušného odborného garanta
- 1 osoba ako odborný garant databázového riešenia
Uchádzač predloží profesijný životopis odborného garanta, ktorý bude zodpovedný za plnenie predmetu zákazky a bude uchádzačovi k dispozícii počas celej doby plnenia predmetu zákazky, z ktorého musí byť zrejmé splnenie podmienok účasti zadaných osobou podľa § 7 zákona v nasledovných odsekoch, čo odborný garant preukáže údajmi v životopise a inými dokladmi a dokumentmi vyžadovanými osobou podľa § 7 zákona, pričom tieto kapacity odborného garanta bude uchádzač využívať na plnenie predmetu zákazky: skúsenosti so správou serverov a databáz: Windows a Linux servery, RESTful server, databázy MySQL, Microsoft SQL, MSSQL, skúsenosti s reportovacími nástrojmi SQL reporting services, data-analys a reporting Pentaho.
Odborný garant predloží originál alebo overenú kópiu dokladu preukazujúceho dosiahnuté VŠ vzdelanie II. stupňa v IT špecializácii alebo certifikáty (originály alebo overené kópie) akreditované Ministerstvom školstva, vedy výskumu a športu SR, ktorými preukáže ovládanie správy serverov a databáz a reportovacích nástrojov: MySQL, Microsoft SQL server, Windows a Linux server. Osoba podľa § 7 zákona uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Osoba podľa § 7 zákona prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré budú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Súhlas so spracovaním osobných údajov odborného garanta, s uvedením dátumu a podpisu príslušného odborného garanta.
- 1 osoba ako odborný garant pre bezpečnosť riešenia.
Uchádzač predloží profesijný životopis odborného garanta, ktorý bude zodpovedný za bezpečnostné riešenie predmetu zakázky a bude uchádzačovi k dispozícii počas celej doby plnenia predmetu zakázky, z ktorého musí byť zrejmé splnenie podmienok účasti zadaných osobou podľa § 7 zákona v nasledovných odsekoch, čo odborný garant preukáže údajmi v životopise a inými dokladmi a dokumentmi vyžadovanými osobou podľa § 7 zákona, pričom tieto kapacity odborného garanta bude uchádzač využívať na plnenie predmetu zakázky: SOAP architekt, OWASP10 officer, CISCO officer.
Odborný garant predloží originál alebo overenú kópiu dokladu preukazujúceho dosiahnuté VŠ vzdelanie II. stupňa v IT špecializácii alebo certifikáty (originály alebo overené kópie) akreditované Ministerstvom školstva, vedy výskumu a športu SR, ktorými preukáže ovládanie bezpečnostných riešení SOAP architekt, OWASP10 officer, CISCO officer. Osoba podľa § 7 zákona uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Osoba podľa § 7 zákona prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré budú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie bezpečnosti riešenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Súhlas so spracovaním osobných údajov odborného garanta, s uvedením dátumu a podpisu príslušného odborného garanta.
Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 zákona preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov, ktorá sa zúčastňuje verejného obstarávania, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 tohto zákona.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač v zmysle § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením stanovené osobou podľa § 7 zákona ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Splnením požadovaných podmienok uchádzač preukáže, že disponuje odbornými kapacitami a skúsenosťami a je schopný realizovať predmet zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.07.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.07.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.07.2014 11:00
Miesto : ALL PROF Slovakia s.r.o., Odborárske nám 3, 811 07 Bratislava, 5. posch., miestnosť č. 521.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" vykoná komisia dňa 14.7.2014 o 11.00 hod. a bude neverejné, bez zástupcov uchádzačov.
Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" bude verejné a komisia ho vykoná v súlade s § 41 ods. 3 zákona len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní. Osoba podľa § 7 zákona umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Bratislavský kraj, prioritná os 2. Vedomostná ekonomika, oopatrenie 2.2 Informatizácia spoločnosti
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov zašle záujemca písomne poštou alebo e-mailom oskenovanú, podpísanú oprávnenou osobou na adresu uvedenú v oddieli I. Príloha A.II tejto výzvy. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu, vrátane poštovej doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje poskytnutie súťažných podkladov, názov predmetu zákazky, meno a podpis zodpovedného pracovníka (kontaktnej osoby), vrátane tel. č. a emailovej adresy a spôsob prevzatia súťažných podkladov (zaslanie poštou, zaslanie elektronicky na e-mailovú adresu alebo osobné prevzatie). V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť emailom, požaduje sa potvrdenie žiadosti prostredníctvom pošty do troch dní odo dňa zaslania žiadosti e-mailom.Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, zaslané poštovou zásielkou alebo elektronicky. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch vo vopred telefonicky dohodnutom termíne s kontaktnou osobou, uvedenou v oddieli I. Príloha A.II tejto výzvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
23.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité