Oznámenie 12624 - WYS

Obsah

12624 - WYS
Vestník č. 125/2014 - 30.06.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom
IČO: 00350656
Klčové 34, 91501 Nové Mesto nad Váhom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Martin Daniš
Telefón: +421 904821118
Email: obstaravanie@vosk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/877
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Výdajňa stravy verejného obstarávateľa na adrese Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom, Klčové 34, 915 01 Nové Mesto nad Váhom
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa. Súčasťou služieb hromadného stravovania je príprava a dovoz stravy - obedov do priestorov výdajne stravy verejného obsarávateľa, nachádzajúcej sa na adrese sídla verejného obstarávateľa. Príprava a dovoz stravy sa bude uskutočňovať v pracovných dňoch.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný počet stravníkov je 80 denne, obedy budú dovážané počas trvania zmluvy (48 mesiacov), a to každý pracovný deň.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 185 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu1.1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ZVO údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa ust. § 128 a nasl. ZVO.

1.4. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich uchádzačom nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.5. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí vo svojej cenovej ponuke predložiť doklady a dokumenty, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti z hľadiska technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ZVO. Doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie. Doklady a dokumenty musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav ku dňu predkladania ponuky.

Uchádzač predloží:

2.1. Podľa § 28 ods. (1) písm. a) ZVO zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Pod predchádzajúcimi troma rokmi sa myslia tri roky predchádzajúce dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia.
Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
V zákonom stanovených prípadoch uchádzač postupuje podľa ust. § 155m ods. (11) ZVO.
Potvrdenia vydané v inej mene ako v euro uchádzač prepočíta tak, že sumy uvedené v SKK budú prepočítané konverzným kurzom (30,126 SKK/EUR) a sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli služby poskytnuté.

Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom:
Uchádzač preukáže, že dodal služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej hodnote 150 000,- EUR bez DPH.
Za služby rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú služby hromadného stravovania, čiže príprava a výdaj resp. príprava, dovoz a výdaj stravy.

Dôkazové prostriedky:
1. zoznam poskytnutých služieb
2. potvrdenia o poskytnutí služieb (referencie)

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ chce zabezpečiť, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované z pohľadu technickej a odbornej spôsobilosti v požadovanom rozsahu a kvalite, a preto sa chce ubezpečiť, že uchádzač má skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaná minimálna hodnota poskytnutých služieb je vzhľadom na predpokladanú dobu realizácie zákazky adekvátna. Podmienka účasti súvisí priamo s predmetom zákazy, je primeraná a jej stanovenie má za cieľ výber takého zmluvného partnera, ktorý bude schopný riadne a včas plniť svoje zmluvné záväzky.

2.2. Podľa § 28 ods. (1) písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za za poskytnutie služby.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom:
Uchádzač preukáže, že po celú dobu platnosti zmluvy bude disponovať jednou osobou zodpovednou za poskytovanie predmetných služieb s nasledovným vzdelaním a odbornou praxou:
-minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou v študijnom odbore spoločné stravovanie (alebo ekvivalentnom)
-minimálne 3 roky praxe v oblasti spoločného stravovania (alebo ekvivalentnom) na pozícii vedúceho pracovníka

Dôkazové prostriedky:
1. Životopis osoby s uvedenými údajmi v minimálnom rozsahu:
-meno a priezvisko
-dátum a miesto narodenia
-prehľad dosiahnutého vzdelania (názov inštitúcie, odbor, obdobie štúdia)
-prehľad doterajších pracovných skúseností (názov zamestnávateľa, pracovná pozícia, obdobie vykonávania práce)
-podpis
2. Doklad o dosiahnutom vzdelaní - maturitné vysvedčenie resp. vysokoškolský diplom (stačí fotokópia)
3. Čestné vyhlásenie osoby, že bude k dispozícii na poskytovanie predmetných služieb po celú dobu platnosti zmluvy uzavretej týmto postupom verejného obstarávania.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ chce zabezpečiť, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované z pohľadu technickej a odbornej spôsobilosti v požadovanom rozsahu a kvalite, a preto sa chce ubezpečiť, že uchádzač má k dispozícii kvalifikované ľudské zdroje s adekvátnym vzdelaním a odbornou praxou v oblasti poskytovania služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby garantovali disponovanie minimálne jednou takouto osobou s odborným vzdelaním a minimálne 3 rokmi praxe, čo pokladá za najnižšiu možnú zmysluplnú úroveň predmetnej podmienky účasti, a preto stanovenie takejto minimálnej úrovne považuje za primerané a adekvátne vzhľadom na predmet zákazky. Podmienka účasti súvisí priamo s predmetom zákazy, je primeraná a jej stanovenie má za cieľ výber takého zmluvného partnera, ktorý bude schopný plniť svoje zmluvné záväzky v požadovanej kvalite.

2.3. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, spôsobom podľa § 28 ods. (2) ZVO.

2.4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. (2) ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Viď. vyššie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2014/TSNMnV/32
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.07.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.07.2014 13:00
Miesto : Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom, Klčové 34, 915 01 Nové Mesto nad Váhom
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.
Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie, otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa vytvorenom na
elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie, kde je k nim umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného
obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu verejného obstarávateľa je uvedená v oddieli I. tejto výzvy.
Súťažné podklady možno obdržať aj na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v ktorej bude záujemcom uvedená adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči (formáty .pdf, doc/.docx).
Ponuky sa predkladajú v písomnej listinnej forme osobne alebo poštou či využitím inej doručovacej služby. V prípade, ak záujemca/uchádzač využije revízne postupy, je záujemca/uchádzač povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš.
Súťažné podklady, vysvetlenia, doplnenia, prípadne iné relevantné informácie súvisiace s týmto verejným obstarávaním budú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, pričom sa budú považovať za odoslané/doručené dňom uverejnenia v profile.
V prípadoch iných ako sú uvedené vyššie (a ak inak neustanovuje zákon alebo súťažné podklady), oznamovanie, iné dorozumenie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávateľa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, poštovou
zásielkou,elektronickými prostriedkami (e mail) alebo doručením osobne. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi.
Lehota viazanosti ponúk bola stanovená na 30.09.2014. V prípade potreby, vyplývajúcej najmä z aplikácie revíznych postupov, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk. Predĺženie lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný obstarávateľ formou opravy údajov uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk prostredníctvom Vestníka verejného obstarávania, ako aj vo svojom profile.
Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby splnenie podmienok účasti preukazovali prostredníctvom čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 ZVO.
Komunikačným jazykom pre toto verejné obstarávanie je slovenský jazyk.
Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v
príslušných právnych predpisoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité