Oznámenie 13053 - WYS

Obsah

13053 - WYS
Vestník č. 127/2014 - 02.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
KARLOFF, s.r.o.
IČO: 36247367
M. R. Štefánika 18 , 91943 Cífer

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Erik Semaňák
Telefón: +421 524681461
Email: erik.semanak@karloff.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Premier Consulting, spol. s r.o.
IČO: 35860235
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Százová
Mobil: +421 918373314
Telefón: +421 357713585
Fax: +421 357714250
Email: katarina.szazova@premier-consulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.premier-consulting.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Premier Consulting, spol. s r.o.
IČO: 35860235
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Százová
Mobil: +421 918373314
Telefón: +421 357713585
Fax: +421 357714250
Email: katarina.szazova@premier-consulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.premier-consulting.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Premier Consulting, spol. s r.o.
IČO: 35860235
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Százová
Mobil: +421 918373314
Telefón: +421 357713585
Fax: +421 357714250
Email: katarina.szazova@premier-consulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.premier-consulting.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): PO - spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obstaranie služieb zabezpečenia účasti spoločnosti KARLOFF, s.r.o. na medzinárodných výstavách
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Kežmarok
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie služieb zabezpečenia účasti spoločnosti KARLOFF, s.r.o. na medzinárodných výstavách, s cieľom rozvoja medzinárodnej spolupráce prostredníctvom prieniku na nové trhy nadviazaním kontaktov s novými zahraničnými partnermi, ako aj s cieľom prezentácie spoločnosti a jej výrobkov na špecializovaných medzinárodných výstavách. Podrobná špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov.
Predmet zákazky sa delí na časti:
1. časť: Návrh a výroba stánku a Preprava stánku do miesta konania výstavy, postavenie stánku
2. časť: Propagačné materiály
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8, 39154100-7, 79970000-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
podľa zadania - rozpočet, ktorý je súčasťou súťažných podkladov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 73 558,4000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 18
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

Zdôvodnenie: uvedené podmienky sú stanovené zákonom o verejnom obstarávaní.

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Požadované doklady môžu byť nahradené potvrdením o zápise do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
30062014_OP KaHR
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.07.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.07.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.07.2014 15:00
Miesto : Premier Consulting, spol. s r.o., Hadovská cesta 870, 945 01, Komárno, Slovenská republika, 3.nadz.podlažie,
zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri).
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.

Otváranie ponúk časť "Ostatné" je v súlade s §41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Účasť na otváraní ponúk časť "Kritériá" bude umožnená oprávneným osobám.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, Podopatrenie 1.1.3 - Podpora účasti slovenských výrobcov na veľtrhoch, výstavách, obchodných misiách, Názov projektu: KARLOFF, s.r.o. - účasť na medzinárodných výstavách
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Termín realizácie predmetu zmluvy je maximálne do 10 dní od doručenia písomnej objednávky Objednávateľa Zhotoviteľovi, podľa termínu realizácie (ďalej len harmonogram) konkrétnej Výstavy uvedeného v Prílohe č. 1 - Rozpočet. Objednávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu (časti) zmluvy.

Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

Predmet zákazky sa člení na časti:
časť 1 - Návrh a výroba stánku a Preprava stánku do miesta konania výstavy, postavenie stánku
časť 2 - Propagačné materiály
Uchádzač predloží vyplnený návrh zmluvy spolu s vyplnenou tou časťou Prílohy č. 1 - Rozpočet, na ktorú predkladá ponuku. Ak uchádzač v návrhu zmluvy v niektorej z častí Prílohy č. 1 - Rozpočet nedoplní cenu alebo danú časť prílohy č. 1 nepredloží vôbec, má sa za to, že ponuku na danú časť nepredkladá. Prílohu č. 1 - Rozpočet uchádzač predkladá 1x v tlačenej verzii a 1x v elektronickej verzii vo formáte .xls na CD.

O súťažné podklady je možné požiadať aj elektronickou poštou. V žiadosti o súťažné podklady uveďte poštovú adresu
pre doručenie súťažných podkladov. Obstarávateľ súťažné podklady zasiela poštou.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
30.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité