Oznámenie 13089 - MST

Obsah

13089 - MST
Vestník č. 128/2014 - 03.07.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Materiálovotechnologická fakulta so sídlom v Trnave, Paulínska 16, 917 24 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Peter Halada
Telefón: +421 918646057
Fax: +421 257294326
Email: peter.halada@stuba.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Technológie pre Vedecké Pracovisko Automatizácie a Informatizácie Výrobných Procesov a Systémov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Novobudovaný objekt Materiálovotechnologickej fakulty STU so sídlom v Trnave na ul. J. Bottu
Kód NUTS
SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania sú technológie pre Vedecké Pracovisko Automatizácie a Informatizácie Výrobných Procesov a Systémov s Laboratóriami: Laboratórium riadiacich systémov - LRS_CPP, LRS_PRS, LRS_STP Laboratórium iCIM (inteligentné CIM) - LiCIM_LOGIC, LiCIM_DSC, Laboratórium integrácie informačných a riadiacich systémov - LIIRS_BI
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42990000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Je uvedené v SP
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 3 200 000,0000 EUR
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 8
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 90 000,00 € (slovom deväťdesiat tisíc eur), podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov Štrukturálnych fondov EU, štátneho rozpočtu a vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch
1.1.1 až 1.1.6 alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1.1 výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým uchádzač preukáže, že
1.1.1.1 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.1.1.2 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.2 potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol na uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.3 potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, o tom, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.4 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace o tom, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5 doklad o oprávnení dodávať tovar,
1.1.6 Čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a nie je osobou,
1) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b) právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3) ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.1.7) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.1.8) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o 25/2006 verejnom obstarávaní, požadované v bodoch 1.1.1 až 1.1.6, nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
V súlade s § 128 ods. (1) zákona č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Výkladovým stanovisko č. 10/2 013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní vydaným Úradom pred verejné obstarávanie :
a) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
b) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
1.3 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1.1 až 1.1.6, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.4 V súlade s §32 ods.11 ZoVO splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti sú taxatívne stanovené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým, môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač podľa § 27 ods. 1 písm. a) predloží:
Vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet/vedené účty nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, ktoré musí obsahovať informáciu:
-o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky,
-o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár
-že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke alebo bankách ako tej, resp. tých, od ktorej, resp. ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie, resp. potvrdenia, alebo ekvivalentný doklad, resp. doklady. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah uchádzač je povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.

Odôvodnenie: Požadované doklady podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky uchádzač predloží ako dôkaz ekonomickej stability a schopnosti bezproblémového plnenia predmetu zákazky v rozsahu primeranom k predpokladanej hodnote zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 28 ods. 1 písm. a), písm. g) a písm. k) zákona, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti.
§ 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona dokladom je potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 zákona v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenia uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

§ 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.

§ 28 ods. 1 písm. k) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. a) predloží:
Zoznam projektov/zmlúv, ktoré zrealizoval za predchádzajúce 3 roky ku dňu zverejnenia oznámenia vo vestníku Publikačného úradu (ďalej len "rozhodné obdobie") a ktorých predmet je rovnaký alebo obdobný ako predmet tejto zákazky doplnený potvrdeniami o kvalite realizovanej zákazky.
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení / potvrdenia potvrdí tento verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
- ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení / potvrdenia potvrdí odberateľ a ak to nie je možné, dôkazom o plnení bude vyhlásenie uchádzača o poskytnutí služby a zmluva alebo doklad o jej poskytnutí /dodaní.
Minimálny požadovaný zoznam referencií projektov/zmlúv:
a) minimálne jedna zmluva (projekt), kde bola dodávka a implementácia aplikačného softvéru ERP systému.
V referencii sa požadujú uviesť ceny, lehoty dodania a odberatelia, stručný popis implementovaného riešenia.
Predmetom tejto referencie zahŕňajúcej dodávku a implementáciu ERP systémov musia byť tieto podnikové oblasti:
riadenie a plánovanie výroby, TPV, integrácia na MES, materiálová logistika, nákup, predaj, finančné moduly, BI manažérske informácie, integrácia na dokument management ECM,
b) minimálne jedna zmluva (projekt), kde bola dodávka výrobných a výskumných pracovísk.
V referencii sa požadujú uviesť ceny, lehoty dodania a odberatelia, stručný popis implementovaného riešenia.
Predmetom tejto referencie zahŕňajúcej dodávku výrobných a výskumných pracovísk musí byť dodávka výskumných pracovísk výrobných systémov v oblastiach:
logického a sekvenčného riadenia s nasledujúcimi modelmi a komponentami - systém pre logické a sekvenčné riadenie, systém meničov frekvencie a asynchrónnych motorov, systém pre optické rozpoznávanie a optickú kontrolu rozmerovej a tvarovej presnosti, systém pre pohyb autonómneho vozíka v priestore, systém riadenia robotov,
c) minimálne jedna zmluva (projekt), kde bola dodávka štandardného softvérového nástroja na získavanie znalostí.
Predmetom tejto referencie zahŕňajúcej dodávku výskumných pracovísk distribuovaných systémov riadenia výrobných a technologických procesov musí byť dodávka s nasledujúcimi modelmi a komponentami:
modulárny výrobný systém, CNC výrobný systém, podporná výbava laboratória,
d) minimálne jedna zmluva (projekt), kde bola dodávka štandardného softwarového nástroja na simuláciu výrobných a obslužných procesov a logistických systémov s možnosťou ich optimalizácie.
V referencii sa požadujú uviesť ceny, lehoty dodania a odberatelia, stručný popis implementovaného riešenia.
Predmetom tejto referencie zahŕňajúcej dodávku výskumných pracovísk komplexných procesov s nasledujúcimi modelmi a komponentami musí byť dodávka:
hybridného výrobného systému, modelu spojených nádob, podpornej výbavy laboratória,
e) minimálne jedna zmluva (projekt), kde bola dodávka štandardného softvérového nástroja na simuláciu technologických procesov.
V referencii sa požadujú uviesť ceny, lehoty dodania a odberatelia, stručný popis implementovaného riešenia.
Predmetom tejto referencie zahŕňajúcej dodávku výskumných pracovísk pre simuláciu technologických procesov s nasledujúcimi komponentami, softvérovým vybavením a modelmi musia byť modely slúžiace na:
riešenie úloh na základe high-level programovacieho jazyka pomocou interaktívneho prostredia, Multidoménovú simuláciu a modelovo-orientovaný návrh v oblasti dynamických a embedded systémov, Využitie bežne požívaných algoritmov pri riešení štandardných ako aj rozsiahlych optimalizačných úloh, Vyhľadávanie globálnych riešení pri problémoch obsahujúcich viacnásobné extrémy, Návrh, implementáciu, vizualizáciu a simuláciu neurónových sietí, Riešenie a manipuláciu so symbolickými matematickými výrazmi a vykonávanie výpočtov variabilnej presnosti, Tvorbu stavových diagramov a diagramov toku dát na základe elementov jazyka, Modelovanie a simuláciu fyzikálnych systémov zahŕňajúcich mechanické, elektrické, hydraulické a ďalšie fyzikálne domény, Simuláciu trojdimenzionálnych mechanických systémov.

Uchádzač predloží pre potreby preukázania hodnoty projektov/zmlúv podľa písm. a) e) jednotlivé projekty/zmluvy alebo eventuálne jednu zmluvu s obsahom a rozsahom plnenia podľa písm. a) e) v kumulatívnej hodnote projektov/zmlúv v celkovej výške minimálne 1 500.000,- EUR bez DPH.

Na vyčíslenie uvedených cien zrealizovaných projektov/zmlúv sa pri prepočte z inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Na prepočet meny z SKK na EUR sa použije konverzný kurz 1 EUR = 30,1260 SKK.

Odôvodnenie §28 ods.1 písm.a): Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky. Požadovaním popisu riešenia v rámci zrealizovaných projektov/zmlúv (referencií z projektov) skúma odborné schopnosti uchádzača realizovať riešenie rozsahom rovnaké alebo podobné ako je predmet tejto zákazky. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Hlavným zámerom verejného obstarávateľa je definovaním podmienok účasti vo verejnom obstarávaní eliminovať v maximálne možnej miere vecné a technické riziká pri plnení zmluvy na strane uchádzačov.

Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. g) predloží:
Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé údaje o odbornej praxi kľúčových expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením profesijných životopisov.
Z každého uchádzačom predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné skutočnosti:
meno a priezvisko príslušného kľúčového experta,
prehľad zamestnania/odbornej praxe príslušného kľúčového experta
(zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie poskytovaných služieb, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával),
praktické skúsenosti príslušného kľúčového experta (názov referencie/projektu, odberateľ, popis referencie/projektu, pozícia na projekte, obdobie rok od - do, meno a meno aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a/alebo email odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
dátum a podpis príslušného kľúčového experta.

a)Uchádzač musí predložiť životopis 1 (jedného) kľúčového experta - projektového manažéra/vedúceho projektu, ktorý bude za projekt zodpovedný a zdokumentovať jeho manažérsku prax s riadením projektov podobného rozsahu.
Požaduje sa:
minimálne 3-ročná odborná prax v oblasti riadenia projektov z predmetnej oblasti; túto podmienku účasti uchádzača u kľúčového experta preukáže profesijným životopisom,
minimálne jedna profesionálna praktická skúsenosť s realizáciou projektov/zmlúv v pozícii projektového manažéra v predmetnej oblasti, s aplikovaním metodiky riadenia IPMA, PRINCE2, túto podmienku účasti uchádzača u kľúčového experta preukáže profesijným životopisom,
platný certifikát projektového manažmentu IPMA úrovne A/B alebo PRINCE 2 úrovne Practitioner alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku účasti uchádzača u kľúčového experta preukáže prostredníctvom originálu alebo úradne overenej kópie platného certifikátu.

Odôvodnenie § 28 ods. 1 písm. g):
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom expertov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zákazky. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii expertov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zákazky a ktorí majú praktické skúsenosti s realizáciou dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a majú platné certifikáty alebo rovnocenné doklady preukazujúce ich odbornú spôsobilosť na vykonávanie činností, ktoré sú predmetom zákazky.

Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. k) predloží:
Zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude uchádzač zabezpečovať podiel plnenia predmetu zákazky zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, v rozsahu:
- meno a priezvisko,
- obchodné meno alebo názov,
- adresa pobytu alebo sídlo,
- identifikačné číslo alebo dátum narodenia (ak nebolo pridelené identifikačné číslo),
- podiel subdodávky v %,
Uchádzač vyplní tlačivo Zoznam subdodávateľov podľa formulára uvedeného v Prílohe č. 3
v týchto súťažných podkladoch.
Podľa § 34 ods. 10 v prípade zmeny subdodávateľa/subdodávateľov počas plnenia zmluvy na poskytnutie služby nový subdodávateľ/ subdodávatelia musia spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1. Zmena subdodávateľa/subdodávateľov je možná iba dodatkom ku zmluve.

Odôvodnenie § 28 ods. 1 písm. k):
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v požadovanej kvalite a bez zbytočného navýšenia ceny v súvislosti s dodávkou subdodávateľov. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri úprave, vývoji a nasadzovaní dodaného predmetu zákazky a kvalitu a spoľahlivosť dodaného predmetu zákazky.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky o účasť, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o
verejnom obstarávaní na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v
elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Jediným aukčným kritériom pre elektronickú aukciu je cena za predmet zákazky.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 049-081101
z: 11.03.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.08.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.08.2014 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.08.2014 11:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Výskum a vývoj
Kód ITMS 26220220179
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.06.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité