Oznámenie 13188 - WYS

Obsah

13188 - WYS
Vestník č. 128/2014 - 03.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Základná škola Sama Cambela
IČO: 35677856
Školská 14 , 97613 Slovenská Ľupča

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Základná škola Sama Cambela, Školská 14, Slovenská Ľupča
Kontaktná osoba: Mgr. René Kováčik
Telefón: +421 482400077
Email: zsslovlupca@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zsslovlupca.edu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 00000

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk, zákazka č. 55.03
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Základná škola
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie stravovania pre žiakov a zamestnancov ZŠ
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Základná škola Sama Cambela, Školská 14, Slovenská Ľupča
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie stravovania a stravovacích služieb v rozsahu prevádzkovania kuchyne a podávania obedov pre žiakov a dospelých stravníkov ZŠ počas dní školského vyučovania pri dodržaní platných noriem a zásad na zostavovanie
jedálnych lístkov v zariadeniach školského stravovania, v súlade s Vyhláškou č. 330/2009 Z.z. o zariadení školského
stravovania, vrátane jej príloh, s ust. § 139 až 142 zák.č. 245/2008 Z.z. o výchove a vzdelávaní v platnom znení (školský zákon) a v súlade so zásadami pre zostavovanie jedálnych lístkov v zariadeniach školského stravovania, odsúhlasených UVZ SR HDM/8236/17004/2007.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55523100-3, 55524000-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množsvo obedov je 54270 ks pre žiakov 1. stupňa a 56990 ks pre žiakov 2. stupňa a zamestnancov ZŠ počas trvania zmluvy.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 179 758,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže v zmysle § 26 ods. 2, resp. 4 až 5 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne,
A.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukáže predložením platných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, že:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného
daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
f) je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorý predkladá uchádzač ponuku - dokladom o oprávnení dodávať tovar,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní - čestným vyhlásením.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - čestným vyhlásením,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - čestným vyhlásením.
B.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i), j) a písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia
týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia
podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona] alebo tým, že doplní doklady prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa: § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - predložením zoznamu poskytnutých služieb (rovnakého alebo podobného predmetu, ako je predmet tejto zákazky) za predchádzajúce tri roky doplneného potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia (vydá verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ),
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným
dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodenie: uchádzač v ponuke predloží požadované doklady ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie za predchádzajúce tri roky o dodávke stravy celkom v minimálnej úhrnnej hodnote (za všetky tri roky spolu) 160.000,- eur bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
300/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.07.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.07.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.07.2014 14:30
Miesto : Základná škola Sama Cambela, Školská 14, Slovenská Ľupča
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Zákazka sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému
Elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) - zákazka č. 55.03.
2. Pre účasť v zákazke, prístup k súťažným podkladom (súťažné podklady sa nevydávajú v listinnej podobe) a prípadné vysvetľovanie súťažných podmienok je nutná registrácia cez systém EVO (www.evo.gov.sk).
3. Postup registrácie je uvedený priamo na portáli EVO v časti Ako sa zaregistrovať. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa
spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručkách EVO pre Záujemcu/Uchádzača, ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny.
4. Je potrebné zo strany záujemcu/uchádzača zabezpečiť doručovanie notifikačných e-mailov generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako škodlivé a boli správne doručené.
5. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady (zaregistrovať sa cez systém EVO) s časovým predstihom, ktorý im umožní prípadne využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podmienok. Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie sa považuje žiadosť doručená systémom EVO najneskôr do 14.7.2014 do 14:00.
7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.
8. Miesto, presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ust. § 41 ods. 2 a 3
zákona o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
9. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti (Oddiel III. tejto výzvy) možno
preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá
verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa ku dňu predkladania ponúk podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v Oddiely III. tejto výzvy a je schopný túto skutočnosť preukázať. V aktuálnom prípade však musí kedykoľvek v priebehu súťaže na výzvu verejného obstarávateľa do desiatich pracovných dní od prevzatia výzvy verejnému obstarávateľovi doručiť a konkrétnymi dokladmi preukázať pravdivosť tvrdení v čestnom vyhlásení v dobe jeho vystavenia.
10. Uchádzači sú povinní predložiť ponuku v listinnej podobe ako aj v elektronickej podobe podľa pokynov v SP na
adresu verejného obstarávateľa.
11. Doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v súlade s § 19 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité