Oznámenie 13537 - MST

Obsah

13537 - MST
Vestník č. 131/2014 - 08.07.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35960736
Štúrova 147, 94965 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štúrova č.147
Kontaktná osoba: Peter Valent
Telefón: +421 376512750
Fax: +421 376582941
Email: peter.valent@rsucnr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9344
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa a údržba ciest
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Prírodné drvené kamenivo frakcie 4-8 mm, 2-5 mm, 2-4 mm s dovozom.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Stredisko Nitra

CM Nitra Štúrova č. 147, 949 65 Nitra
CM Vráble Štúrova č. 100 952 01 Vráble
CM Zlaté MoravceTehelná č. 45/2 953 01 Zlaté Moravce

Stredisko Levice

CM Levice Nádražný rad 27 934 80 Levice
CM ŠahyLesná 1, 936 01 Šahy
CM ŽeliezovceSchubertova 44, 937 01 Želiezovce

Stredisko Nové Zámky

CM Nové Zámky Bešeňovská cesta 2 940 92 Nové Zámky
CM Šurany Železničná ul. 46, 942 01 Šurany
CM Gbelce Agátová ul. Č. 30, 943 42 Gbelce
CM Štúrovo Železničný rad č. 35, 943 01 Štúrovo
CM ŠaľaNivy 1, 927 05 Šaľa

Stredisko Komárno

CM KomárnoBašta IV Okružná cesta 945 01 Komárno
CM Hurbanovo Komárňanská 209, 947 01 Hurbanovo
CM Zemianska Olča Jókaiho 18, 946 14 Zemianska Olča

Stredisko Topoľčany

CM Topoľčany Pod Kalváriou 2003 955 87 Topoľčany
Kód NUTS
SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obstarávateľ požaduje dodanie prírodného drveného kameniva frakcia 4/8 mm, 2/5 mm a 2/4 mm s dovozom do jednotlivých cestmajsterských prevádzok RSÚC Nitra a.s.
Nie je možné dodávať predrvený štrkopiesok, ale len drvené kamenivo z lomového kameňa. Žiadame aj upresnenie, z akého lomu bude tovar dodávaný a to pre každé stredisko.
Prírodné drvené kamenivo musí spĺňať požiadavky podľa Katalógového listu kameniva vydaného SSC Bratislava pod označením KLK 1/2012.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212300-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 5
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo kameniva frakcia 4/8 mm je 7 200 ton.
Celkové množstvo kameniva frakcia 2/5 mm je 17 475 ton.
Celkové množstvo kameniva frakcia 2/4 mm je 10 200 ton.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 400 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 19
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Prírodné drvené kamenivo frakcie 4/8 mm a 2/5 mm s dovozom pre stredisko Nitra.
1) STRUČNÝ OPIS
Obstarávateľ požaduje dodanie prírodného drveného kameniva frakcia 4-8 mm a 2-5 mm s dovozom do jednotlivých cestmajsterských prevádzok RSÚC Nitra a.s., stredisko Nitra.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212300-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
CM Nitra - 2 000 ton kameniva frakcia 4/8 mm, 6 200 ton kameniva frakcia 2/5 mm,
CM Vráble - 3 600 ton kameniva frakcia 2/5 mm,
CM Zlaté Moravce - 2 500 ton kameniva frakcia 4/8 mm, 600 ton kameniva frakcia 2/5 mm.

Stredisko Nitra celkom :
Kamenivo frakcia 4/8 mm 4 500 ton.
Kamenivo frakcia 2/5 mm 10 400 ton.
Hodnota 165 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 19
Časť: 2
NÁZOV
Prírodné drvené kamenivo frakcia 2/5 mm s dovozom pre stredisko Levice.
1) STRUČNÝ OPIS
Obstarávateľ požaduje dodanie prírodného drveného kameniva frakcia 2/5 mm s dovozom do jednotlivých
cestmajsterských prevádzok RSÚC Nitra a.s., stredisko Levice.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212300-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
CM Levice - 3 200 ton kameniva frakcia 2/5 mm
CM Šahy - 1 200 ton kameniva frakcia 2/5 mm
CM Želiezovce - 1 500 ton kameniva frakcia 2/5 mm

Stredisko Levice celkom :
Kamenivo frakcia 2/5 mm 5 900 ton.
Hodnota 70 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 19
Časť: 3
NÁZOV
Prírodné drvené kamenivo frakcia 4/8 mm a 2/4 mm s dovozom pre stredisko Nové Zámky.
1) STRUČNÝ OPIS
Obstarávateľ požaduje dodanie prírodného drveného kameniva frakcia 4/8 mm a 2/4 mm s dovozom do jednotlivých cestmajsterských prevádzok RSÚC Nitra a.s. stredisko, Nové Zámky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212300-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
CM Nové Zámky - 100 ton kameniva frakcia 4/8 mm, 1 400 ton kameniva frakcia 2/4 mm
CM Šurany - 100 ton kameniva frakcia 4/8 mm, 1 600 ton kameniva frakcia 2/4 mm
CM Gbelce - 1 350 ton kameniva frakcia 2/4 mm
CM Štúrovo - 1 500 ton kameniva frakcia 2/4 mm
CM Šaľa - 1 250 ton kameniva frakcia 2/4 mm

Stredisko Nové Zámky celkom :
Kamenivo frakcia 4/8 mm 200 ton
Kamenivo frakcia 2/4 mm 7 100 ton
Hodnota 85 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 19
Časť: 4
NÁZOV
Prírodné drvené kamenivo frakcia 2/5 mm s dovozom pre stredisko Komárno.
1) STRUČNÝ OPIS
Obstarávateľ požaduje dodanie prírodného drveného kameniva frakcia 2/5 mm s dovozom do jednotlivých
cestmajsterských prevádzok RSÚC Nitra a.s. stredisko Komárno.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212300-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
CM Komárno - 250 ton kameniva frakcia 2/5 mm,
CM Hurbanovo - 300 ton kameniva frakcia 2/5 mm,
CM Zemianska Olča - 625 ton kameniva frakcia 2/5 mm,

Stredisko Komárno celkom :
Kamenivo frakcia 2/5 mm 1 175 ton.
Hodnota 15 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 19
Časť: 5
NÁZOV
Prírodné drvené kamenivo frakcie 4/8 mm a 2/4 mm s dovozom pre stredisko Topoľčany.
1) STRUČNÝ OPIS
Obstarávateľ požaduje dodanie prírodného drveného kameniva frakcia 4/8 mm a 2/4 mm s dovozom do jednotlivých cestmajsterských prevádzok RSÚC Nitra a.s. stredisko Topoľčany.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212300-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
CM Topoľčany - 2 500 ton kameniva frakcia 4/8 mm, 3 100 ton kameniva frakcia 2/4 mm

Stredisko Topoľčany celkom :
Kamenivo frakcia 4/8 mm 2 500 ton
Kamenivo frakcia 2/4 mm 3 100 ton
Hodnota 65 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 19
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nepožaduje zloženie zábezpeky.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zákazky. Úhrada faktúry sa bude realizovať v zmysle podmienok uvedených v kúpnej zmluve. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu do predloženia ponuky. V
prípade, ak ponuku do verejnej súťaže predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Skupina môže vytvoriť subjekt s právnou subjektivitou podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, ale aj napríklad vytvorenie európskej spoločnosti podľa zákona č. 562/2004 Z. z. o európskej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ale postačujúce je aj združenie bez právnej subjektivity na základe zmluvy o združení podľa § 829 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií.
Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, o situácii uchádzača alebo záujemcu z hľadiska finančného a ekonomického, ktorým môže byť aj prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru Potvrdenie musí byť aktuálne a musí odrážať skutkový stav v čase v ktorom sa uchádzač zúčastňuje na verejnej súťaži. ( nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky)
Odôvodnenie primeranosti: verejný obstarávateľ požaduje preukázanie solventnosti uchádzača vo vzťahu k splneniu predmetu zákazky a cieľom nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň štandardu : podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov - kladné vyjadrenie banky o schopnosti plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. zoznamom dodávok tovaru zhodný s predmetom zákazky za predchádzajúce tri roky ( 2011, 2012, 2013 ) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom.
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, ( zoznam zapracovať do prehľadnej tabuľky, dodávky musia byť potvrdené ) Uchádzač preukáže dodávku minimálne 7 000 ton prírodného drveného kameniva frakcie 4-8 mm a minimálne 10 000 ton prírodného drveného kameniva frakcie 2-5 mm a 2-4 mm za predchádzajúce tri roky ( 2011, 2012, 2013 ) spolu.

Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na charakter a predpokladanú hodnotu zákazky, je potrebné, aby uchádzač na základe svojej technickej spôsobilosti preukázal v danej oblasti plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladaný objem zákazky.

Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. zák. č. 25/2006 Z. z - Platné certifikáty požadovaných tovarov alebo vyhlásenia o zhode a doplňujúce doklady k nim, vydania autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami EU alebo akreditovaným certifikačným orgánom, ktoré majú oprávnenie ( § 11 zákona č. 264/1999 Z. z.) na posudzovanie zhody výrobkov alebo preukazovanie zhody .

( originály alebo overené fotokópie )

Odôvodnenie primeranosti: zdokladovanie nezávadnosti ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ. Tieto informácie uchádzač predloží uchádzač vo svojej ponuke. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine.

Podľa § 29 zák. c. 25/2006 Z. z. - dokladom, že uchádzač je vlastníkom systému riadenia kvality (ISO 9001), verejný obstarávateľ bude akceptovať ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, ako aj iné predložené dôkazy (napr. opisom systému riadenia kvality), ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti: dokladovanie a zabezpečenie nezávadnosti výrobného procesu ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ. Tieto informácie uchádzač predloží vo svojej ponuke. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č.25/2006 Z. z. na predloženie nových cien
pre kritérium "Cena za dodanie predmetu zákazky vrátane dopravy bez DPH", upravených smerom nadol. Do e-aucie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, ktoré sa vyhodnotia po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese http://www.aukciaas.sk. Podmienky elektronickej aukcie sú opísané v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa a na portáli kde sa uskutoční e-aukcia.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS 01_NR_2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 119-211523
z: 25.06.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.08.2014 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.08.2014 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.11.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.08.2014 08:00
Miesto: Miesto: Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
Obec : Nitra
Ulica: Štúrova č.147
PSČ: 949 65
Miestnosť : Zasadačka spoločnosti na prízemí č. dverí 11
Podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: Jún 2016.
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady sa vydávajú na základe písomnej žiadosti. Pri vyžiadaní faxom, prípadne elektronickou poštou treba doručiť žiadosť do 3 dní aj poštou v originálnom vyhotovení. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov treba priniesť žiadosť na podateľňu RSÚC Nitra a.s., Štúrova č.147 949 65 Nitra v pracovných dňoch v čase od 7.30 do 13.00 hod.
2. Pracovná doba verejného obstarávateľa je od 7.00 do 15.00 hod.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku v prípade, ak ponúkaná cena presiahne finančný limit vyhradený na nákup predmetu zákazky, alebo ponúknuté ceny budú neúmerne vysoké.
4. Adresy cestmajsterstiev a stredísk sú v súťažných podkladoch.
5.Uchádzač svoju ponuku predloží 1x v origináli v listinnej podobe a v elektronickej podobe vrátane príloh a certifikátov ( formát PDF, JPG a pod. ) na CD/DVD v jednom uzavretom obale.
6. Otváranie časti ponúk Ostatné sa uskutoční dňa uvedeného v bode IV.3.7. Otváranie časti ponúk Ostatné je
neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.Na otváraní ponúk časti Kritéria nebude umožnená účasť uchádzačov v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité