Oznámenie 13538 - MST

Obsah

13538 - MST
Vestník č. 131/2014 - 08.07.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, Bratislava - Staré Mesto
Kontaktná osoba: Ing. Alena Polakovičová
Telefón: +421 250944184
Fax: +421 250944046
Email: alena.polakovicova@minv.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
Verejný poriadok a bezpečnosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nákup obuvi pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského a záchranného zboru
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ústredný sklad Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, Slovenská Ľupča
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 14 490 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka obuvi pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského a záchranného zboru, ktoré sú doplnkom služobnej rovnošaty do výkonu služby aj na výcvik príslušníkov Policajného zboru a Hasičského a záchranného zboru, vrátane súvisiacich služieb, najmä doprava na miesto dodania, záručná a pozáručná oprava obuvi.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18813000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18820000-3, 18830000-6, 18832000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 14 490 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Topánky, poltopánky, treková a športová obuv pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského a záchranného zboru
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka topánok, poltopánok, trekovej a športovej obuvi pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského a záchranného zboru Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, vrátane súvisiacich služieb, najmä doprava na miesto dodania, záručná a pozáručná oprava obuvi.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18813000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18830000-6, 18820000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo :
1. Poltopánky čierne 40 000
2. Topánky čierne zimné 24 000
3. Obuv treková 38 000
4. Obuv treková zimná 28 000
5. Obuv športová bežecká 46 000
Hodnota 9 850 000,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Zásahová obuv pre príslušníkov Policajného zboru
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka zásahovej obuvi pre príslušníkov Policajného zboru, vrátane súvisiacich služieb, najmä doprava na miesto dodania, záručná a pozáručná oprava obuvi.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18832000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo :
1. Obuv zásahová vysoká 20 000
2. Obuv zásahová polovysoká 28 000
3. Obuv zásahová nízka 24 000
Hodnota 4 640 000,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Vyžaduje sa zábezpeka podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
- Pre časť 1 vo výške 150 000,00 EUR (slovom: jednostopäťdesiattisíc EUR).
- Pre časť 2 vo výške 70 000,00 EUR (slovom: sedemdesiattisíc EUR).
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania budú uvedené v návrhu zmluvných podmienok/rámcovej dohody.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu rámcovej dohody a kúpnej zmluvy/kúpnych zmlúv a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia kúpnej zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uvedené platí spoločne pre všetky časti predmetu zákazky.
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody/kúpnej zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uvedené platí spoločne pre všetky časti predmetu zákazky.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona a tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky
zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie, ktoré nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie min.od 01.01.2012 do 31.05.2014, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača , že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzačaq, t.j. že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivý partner.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa: § 28 ods. 1 písm. a) zákona
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody/kúpnej zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej
centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 a § 28 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona pre časť 1 predmetu zákazky - Topánky, poltopánky, treková a športová obuv pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského zboru.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneného potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia podľa § 9a ods. 2 zákona, resp. v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona;
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Zoznamom dodávok tovaru musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je požadovaný predmet zákazky, uvedený v prílohe č. 1 predmetných úťažných podkladov pre časť 1 tejto verejnej súťaže, pod pojmom podobný charakter sa rozumie (obuv, ktorá spĺňa účel použitia uvedený v prílohe č. 1 predmetných súťažných podkladov), pričom ich celkový objem spolu za rozhodné obdobie bol minimálne 7 000 000,- EUR bez DPH, z ktorých min. 3 jednotlivé dodávky boli realizované v objeme najmenej 30 000 EUR bez DPH.
Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúce 3 (tri) roky sa považujú posledné 3 (tri) priebežné roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tejto časti verejnej súťaže.


Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona pre časť 2 predmetu zákazky - Zásahová obuv pre príslušníkov Policajného zboru.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneného potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia podľa § 9a ods. 2 zákona, resp. v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona;
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Zoznamom dodávok tovaru musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je požadovaný predmet zákazky, uvedený v prílohe č. 1 predmetných úťažných podkladov pre časť 2 tejto verejnej súťaže, pod pojmom podobný charakter sa rozumie (obuv, ktorá spĺňa účel použitia uvedený v prílohe č. 1 predmetných súťažných podkladov), pričom ich celkový objem spolu za rozhodné obdobie bol minimálne 3 500 000,- EUR bez DPH, z ktorých min. 3 jednotlivé dodávky boli realizované v objeme najmenej 30 000 EUR bez DPH.
Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúce 3 (tri) roky sa považujú posledné 3 (tri) priebežné roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tejto časti verejnej súťaže.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona pre každú príslušnú časť predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať v požadovanom množstve.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z
uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.2 tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Uvedené platí pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
Zúčastniť sa elektronickej aukcie môžu len uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote a na miesto stanovené verejným obstarávateľom a ktorých ponuky spĺňajú podmienky určené verejným obstarávateľom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch a ktorých verejný obstarávateľ vyzval na účasť v elektronickej aukcii prostredníctvom doručenej výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako 2 pracovné dni odo dna odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
V zmysle § 43 ods. 3 zákona pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona neverejné, údaje
podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela. Verejný obstarávateľ zašle výzvu na účasť v elektronickej aukcii uchádzačovi elektronickými prostriedkami na emailovú adresu uvedenú v ponuke. Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch a bližšie informácie o procese elektronickej aukcie budú uvedené aj vo výzve na účasť a v pravidlách on-line elektronického výberového konania.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 052-086367
z: 14.03.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.08.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.08.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.04.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.08.2014 09:00
Miesto: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v
súlade so zákonom. Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné a časti ponúk označených ako Kritériá sa uskutoční na adrese podľa bodu I.1. tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v zasadacej miestnosti č. 420.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti (v ktorej uvedie meno, sídlo záujemcu a
kontaktné údaje) v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.3.3.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2.Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné predložiť v tom istom jazyku, ako sa požaduje predloženie ponuky.
3.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
4.Informácia k bodom II.1.4) a II.3) tohto oznámenia: Platnosť rámcovej dohody je stanovená na obdobie 48 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania max. finančného limitu (max. ceny celkom), ktorý bude uvedený v bode 3.4 návrhu rámcovej dohody príslušnej časti predmetu zákazky
5.Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcich podmienok:
Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr do 05.08.2014.
6. Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody (platí pre každú časť samostatne), ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť na adresu verejného obstarávateľa, uvedenú v bode 1 týchto súťažných podkladov:
1.pre časť 1 - Topánky, poltopánky, treková a športová obuv pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského a záchranného zboru nasledujúce overovacie príklady plnenia vzorky:
1 pár poltopánky čierne veľkosti 28,
1 pár topánky čierne zimné veľkosti 28
1 pár obuv treková veľkosti 24 a 28,
1 pár obuv treková zimná veľkosti 28
1 pár obuv športová bežecká veľkosti 24 a 28.

Ku každému modelu obuvi (vzorke) úspešný uchádzač tiež predloží:
1 ks formát A5 základný vrchový materiál,
1 ks formát A5 kombinačný vrchový materiál, ak je použitý,
1 ks formát A5 podšívkový materiál,
1 ks podošva veľkosti 8.
Verejný obstarávateľ tiež požaduje, aby každá predkladaná vzorka bola označená notifikovanou osobou, ktorá má oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov v zmysle platnej právnej legislatívy EÚ a SR (ďalej len notifikovaná osoba) z dôvodu zabezpečenia identity vzorky s predkladanými výsledkami skúšok uvedených v záverečnom protokole a certifikátmi. Každá predkladaná vzorka musí byť označená notifikovanou osobou priamo na vzorke s vyznačením čísla certifikátu (nie na obale). Zároveň verejný obstarávateľ požaduje aby označenie notifikovanou osobou na každej vzorke bolo pripevnené tak, že ho nie je/nebude možné bez porušenia zameniť.
Ku každej vzorke podľa tohto bodu súťažných podkladov úspešný uchádzač je tiež povinný predložiť:
vyhlásenie zhody,
certifikát typu,
záverečný protokol,
v prípade, že v záverečnom protokole nie sú uvedené namerané hodnoty podľa prílohy č. 1 .Opis predmetu zákazky, technické parametre týchto súťažných podkladov, aj príslušné protokoly o vykonaní skúšok preukázateľne sa vzťahujúce k predkladanej vzorke.
Posúdenie zhody je nutné vykonať v zmysle zákona č. 264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v rozsahu základných a vybraných požiadaviek stanovených v EN ISO 20344 ako aj ďalších noriem uvedených v týchto súťažných podkladoch.

2. pre časť 2: Zásahová obuv pre príslušníkov Policajného zboru - nasledujúce overovacie príklady plnenia vzorky:
1 pár obuv zásahová vysoká veľkosti 8,
1 pár obuv zásahová polovysoká veľkosti 4 a 8,
1 pár obuv zásahová nízka veľkosti 8,
Ku každému modelu obuvi (vzorke) úspešný uchádzač tiež predloží:
1 ks formát A5 základný vrchový materiál,
1 ks formát A5 kombinačný vrchový materiál, ak je použitý,
1 ks formát A5 podšívkový materiál,
1 ks podošva veľkosti 8.
Verejný obstarávateľ tiež požaduje, aby každá predkladaná vzorka bola označená notifikovanou osobou, ktorá má oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov v zmysle platnej právnej legislatívy EÚ a SR (ďalej len notifikovaná osoba) z dôvodu zabezpečenia identity vzorky s predkladanými výsledkami skúšok uvedených v záverečnom protokole a certifikátmi. Každá predkladaná vzorka musí byť označená notifikovanou osobou priamo na vzorke s vyznačením čísla certifikátu (nie na obale). Zároveň verejný obstarávateľ požaduje aby označenie notifikovanou osobou na každej vzorke bolo pripevnené tak, že ho nie je/nebude možné bez porušenia zameniť.
Ku každej vzorke podľa tohto bodu súťažných podkladov úspešný uchádzač je tiež povinný predložiť:
vyhlásenie zhody,
certifikát typu,
záverečný protokol,
v prípade, že v záverečnom protokole nie sú uvedené namerané hodnoty podľa prílohy č. 1 .Opis predmetu zákazky, technické parametre týchto súťažných podkladov, aj príslušné protokoly o vykonaní skúšok preukázateľne sa vzťahujúce k predkladanej vzorke.
Posúdenie zhody je nutné vykonať v zmysle zákona č. 264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v rozsahu základných a vybraných požiadaviek stanovených v EN ISO 20344 ako aj ďalších noriem uvedených v týchto súťažných podkladoch.

V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody (platí pre každú časť predmetu zákazky samostatne) v lehote podľa bodu 36.5 súťažných podkladov nepredloží verejným obstarávateľom požadované vzorky, vyhlásenia zhody, certifikáty a doplňujúce podklady podľa tohto bodu súťažných podkladov, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa bodu 36.5 súťažných podkladov a zákona.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.07.2014

Redakčné opravy

17337 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 151/2014
V oznámení 13538-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, 812 72 Bratislava - Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 131/2014 zo dňa 08.07.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE bod 6. Namiesto: pre časť 1 Topánky, poltopánky, treková a športová obuv pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkov Hasičského a záchranného zboru nasledujúce overovacie príklady plnenia vzorky: 1 pár poltopánky čierne veľkosti 28, 1 pár topánky čierne zimné veľkosti 28, 1 pár obuv treková veľkosti 24 a 28, 1 pár obuv treková zimná veľkosti 28, 1 pár obuv športová bežecká veľkosti 24 a 28. Viď: pre časť 1 Topánky, poltopánky, treková a športová obuv pre príslušníkov Policajného zboru a príslušníkovHasičského a záchranného zboru nasledujúce overovacie príklady plnenia vzorky: 1 pár poltopánky čierne veľkosti 28, 1 pár topánky čierne zimné veľkosti 28, 1 pár obuv treková veľkosti 24 alebo 25 a 28, 1 pár obuv treková zimná veľkosti 28, 1 pár obuv športová bežecká veľkosti 24 a 28.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité