Oznámenie 14127 - WYT

Obsah

14127 - WYT
Vestník č. 133/2014 - 10.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
KANVOD spol. s r.o.
IČO: 36526231
Hviezdoslavova 10 , 95301 Zlaté Moravce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): KANVOD spol. s r.o., Hviezdoslavova 10, 953 01 Zlaté Moravce
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Kobes
Telefón: +421 376422554
Email: zm@kanvod.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kanvod.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 940386846
Email: info@ledas.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 940386846
Email: info@ledas.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
LEDAS, s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 940386846
Email: info@ledas.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa §7, spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup inovatívnych technológií - KANVOD, spol. s r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Stredisko spol. KANVOD spol. s r.o., SNP 51, 953 01 Zlaté Moravce
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výber dodávateľa/dodávateľov na dodanie techniky pre pneuservis, konkrétne na zabezpečenie:
Diagnostiky motorov PKW (1 ks), Diagnostiky motorov LKW (1 ks); Meranie a nastavovanie geometrie náprav ( 1 ks); Pneuservis pre osobné vozidlá ( 1 ks); Pneuservis pre nákladné vozidlá (1 ks); Servisný prístroj na klimatizácie (1 ks); Kompresorovňa (1 ks); Výdaj nového oleja a zber starého oleja ( 1 ks); Dovybavenie dielní ; Mobilný pneuservis pre nákladné vozidlá ( 1 ks). Podrobnejší opis je v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 33141625-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39230000-3, 42512000-8, 42124000-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Výber dodávateľa/dodávateľov na dodanie techniky pre pneuservis, konkrétne na zabezpečenie:
Diagnostiky motorov PKW (1 ks), Diagnostiky motorov LKW (1 ks); Meranie a nastavovanie geometrie náprav ( 1 ks); Pneuservis pre osobné vozidlá ( 1 ks); Pneuservis pre nákladné vozidlá (1 ks); Servisný prístroj na klimatizácie (1 ks); Kompresorovňa (1 ks); Výdaj nového oleja a zber starého oleja ( 1 ks); Dovybavenie dielní ; Mobilný pneuservis pre nákladné vozidlá ( 1 ks). Podrobnejší opis je v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 380 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, ods. 4 a ods. 5 (pričom doklad o oprávnení dodáva tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku), resp. podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. h), Osoba podľa § 7 ZoVO požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods.1 písm. h). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa §26 ods. 1 písm. i) a písm. j), Osoba podľa § 7 ZoVO požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i) a písm. j). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vychádzajú z podmienok daných v zmysle § 26 Zákona. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 Zákona uchádzač preukáže podľa príslušných ustanovení Zákona.
Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1
§ 28 ods. 1 písm.a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
3.2
§ 28 ods. 1 písm. l) bod č. 1. zákona o verejnom obstarávaní osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní
požaduje preukázanie ponúkaného tovaru vzorkami, opismi alebo fotografiami.
3.3
§ 29 zákona o verejnom obstarávaní predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje
splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Osoba podľa § 7 ZoVO uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Osoba podľa § 7 ZoVO musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu
3.4
§ 30 uchádzač preukáže splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia predložením platného certifikátu kvality 14001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým s potvrdzuje splnenie noriem enviromentálného manažérstva a to v oblasti: stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie enviromentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
3.5
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač Osobe podľa § 7 ZoVO preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti § 28 ods. 1 písm l) je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky.
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje Osoba podľa § 7 ZoVO preukázať dodanie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v stanovenom minimálnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešným dodaním rovnakých alebo
podobných zákaziek, čo vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho plynulé a bezproblémové dodanie zákazky v zmluvne dohodnutom termíne a kvalite.Splnením podmienky účasti podľa § 29, § 30 uchádzač preukáže zabezpečenie najvyššej kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona, pričom Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje zoznam a preukázanie dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich troch rokov. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje preukázať dodanie tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (dodanie vybavenia pneuservisu pre osobnú a nákladnú dopravu) na základe min. jedného referenčného listu v objeme 230 000 EUR bez DPH a min. na základe jedného referenčného listu v celkovom objeme min. 150.000,- EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich troch rokov. Obdobie predchádzajúcich troch rokov sa na účely tejto zákazky považuje tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy.
3.2
v zmysle § 28 ods. 1 písm. l) č. 1 zákona pre dodávané tovary, z ktorých budú zrejmé základné technické parametre. Požaduje sa predloženie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa okrem predloženia v pôvodnom jazyku aj predloženie prekladu v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka.
3.3
Uchádzač predkladá úradne osvedčené kópie certifikátov kvality ISO 9001 a 14001
3.4
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
201438
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.07.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava) na základe žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní v pracovných dňoch od 08:30 hod. do 12:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte vedenom v Tatrabanke, a.s. č. IBAN SK481 100 00 000 029 2 284 8 066. Pri prevode alebo vložení finančných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu a špecifický symbol 201438. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou)
a mal by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného
príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné
podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.07.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.07.2014 10:00
Miesto : LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Časť ponúk označených ako "Ostatné" ako aj časť označených ako "Kritériá "ponúk budú otvárané bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, kód výzvy: KaHR-111DM-1301
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese Osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Žiadosť o súťažné podklady bude e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na CD) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Nákup inovatívnych technológií - KANVOD, spol. s r.o._PONUKA - NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá Osobe podľa § 7 ZoVO úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným Osobou podľa § 7 ZoVO. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť schválením procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 8. Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie, že: "strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Osoba podľa § 7 ZoVO žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 10. Osoba podľa § 7 ZoVO si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 11. Kupujúci neposkytne žiaden preddavok.12.Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané je do 31.12.2014. 13. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 5% z ponúknutej ceny (vrátane DPH) podrobnejšie v súťažných podkladoch. 14. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.15. kupujúci bude požadovať od úspešného uchádzača aby v prípade poruchy na zariadeniach bola porucha odstránená na mieste do 24 hodín od jej nahlásenia. Pravidelné školenia pracovníkov v školiacich strediskách Kupujúceho minimálne 1 x za rok.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité