Oznámenie 14312 - WYS

Obsah

14312 - WYS
Vestník č. 134/2014 - 11.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
EUROPEAN FRUIT GROUP, spol. s r.o.
IČO: 36753670
Šustekova 51 , 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEAM AGRO, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Kristína Bresťáková
Telefón: +421 907677116
Email: teamagro.vo@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
TEAM AGRO, s.r.o.
IČO: 44828659
Komárňanská cesta 21 , 94001 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEAM AGRO, s,r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Kristína Bresťáková
Telefón: +421 907677116
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
TEAM AGRO, s.r.o.
IČO: 44828659
Komárňanská cesta 21 , 94001 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEAM AGRO, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Kristína Bresťáková
Telefón: +421 907677116
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): s.r.o.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modernizácia fariem EUROPEAN FRUIT GROUP, spol. s r.o.-výsadba
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Skalica
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
nákup a výsadba sadu- výsadba, ošetrovanie, ochranné siete- bližší popis v súťažných podkladoch
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 77211600-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
uvedené v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 307 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 9
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 a) zákona o verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
09072014_EFG_VYSADBA
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.07.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.07.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.07.2014 11:30
Miesto : TEAM AGRO, s.r.o.
Komárňanská cesta 21
940 01 Nové Zámky
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk - časť ""Kritériá"":
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri).
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci, resp. splnomocnenia uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2007-2013, 1.1 Modernizácia fariem
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
áujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese
uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2.Na žiadosti zaslané e-mailom obstarávateľ nebude
odpovedať.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné
obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne
oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a
osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Zhotoviteľ je povinný do 15 dní po vyzvaní objednávateľom zložiť na účet Objednávateľa finančnú zábezpeku (zádržné) na plnenie diela vo výške 100 000 € ako inštitút zádržného na poskytnutie služby predmetu zmluvy, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Uvedené zádržné bude Kupujúci môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité