Oznámenie 14487 - WYS

Obsah

14487 - WYS
Vestník č. 135/2014 - 14.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Slovenská konsolidačná, a.s.
IČO: 35776005
Cintorínska 21, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská konsolidačná, a.s., Cintorínska 21, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing.Ivan Sojka, Ing. Adriana Valíčková
Telefón: +421 257289158
Fax: +421 257289400
Email: obstaravanie@slovenska-konsolidacna.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.konsolidacna.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.konsolidacna.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): obchodná akciová spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. f)
Iný (špecifikujte): Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pomocné administratívne práce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Slovenská konsolidačná, a.s., Cintorínska 21, Bratislava
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Verejný obstarávateľ v prípade internej potreby na zabezpečenia nárazových pomocných administratívnych prác využíva externých pracovníkov študentov. Samotné pomocné administratívne práce pozostávajú najmä z práce na PC (program Word, Excel, elektronická registratúra), dokumentačné služby (príprava a označovanie dokumentov čiarovým kódom),skenovacie služby a iné pomocné/prípravné kancelárske služby. Predmetné pomocné služby požaduje mať verejný obstarávateľ zabezpečené externými pracovníkmi - brigádnikmi, t.j. konkrétne študentmi stredných škôl s maturitou a študentmi vysokých škôl na základe zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom podnikateľským subjektom, ktorý bude spĺňať všetky podmienky stanovené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79500000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79521000-2, 79999100-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 48 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 18
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo verejnej súťaži spĺňal osobné postavenie podmienkami uvedenými v § 26 ods. 1 dokladmi podľa § 26 ods. 2 písm. a) až g) a to :
- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
- potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
- potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
- potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
- aktuálnym dokladom o oprávnení dodávať tovar, alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku
- čestným prehlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
-čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona (t.j. zákona o verejnom obstarávaní), ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia
-čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
alebo
aktuálnym potvrdením úradu o zápise v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z požadovaných dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady musí uchádzač postupovať a predložiť doklady podľa § 26 ods.4 a ods.5 zákona o verejnom obstarávaní. V tejto súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov, že v prípade ak počas platnosti ich zápisu v zozname podnikateľov došlo k zmene člena štatutárneho orgánu podnikateľa, pričom tento vo svojej ponuke nepredloží výpis z registra trestov (podľa § 26 ods.2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní) predmetného nového člena štatutárneho orgánu, takto predložené potvrdenie o zápise do zoznamu podnikateľov vedeného úradom nepreukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní.

1.2. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. V prípade účasti skupiny dodávateľov splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky (tovaru), ktorú bude zabezpečovať.

1.3. Doklady v listinnej podobe, ktorými bude uchádzač (resp. členovia skupiny dodávateľov) preukazovať splnenie osobného postavenia, požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise, alebo v ich úradne overených kópiách.

1.4. Doklady preukazujúce splnenie osobného postavenia uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho, t.j. slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je podľa § 19 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní úradný preklad v štátnom, t.j. v slovenskom jazyku.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač svoje finančné a ekonomické postavenie vo verejnej súťaži preukázal podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a to nasledovným spôsobom:
2.1.Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky banková informácia.
Verejným obstarávateľom požadovaná banková informácia musí obsahovať/deklarovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Verejný obstarávateľ preto požaduje, aby vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, u ktorej má uchádzač zriadený/vedený účet konkrétne obsahovalo nasledovné informácie, a to vrátane požadovaného časového obdobia (t.j. od založenia/otvorenia účtu MMRRRR až ku dňu 31.05.2014) v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzača (a to len v prípade, ak uchádzač podniká kratšie ako je požadované obdobie), t.j.:
a)Od kedy (MMRRRR) je uchádzač klientom banky, resp. pobočky zahraničnej banky.
b)Ako si klient plnil a plní finančné záväzky od zriadenia účtu až ku dňu 31.05.2014
c)Či bankový účet klienta bol, resp. nebol za obdobie rokov 2012, 2013 až ku dňu 31.05.2014 predmetom exekúcie
d)Či bol, resp. nebol klient za obdobie rokov 2012, 2013 až ku dňu 31.05.2014 v nepovolenom debete.

2.1.1. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich, a to vždy vo vyššie uvedenom rozsahu. Verejný obstarávateľ v prípade uchádzačom preukazovaného finančného postavenia požaduje, aby banková informácia mala rozsah a obsah na úrovni špecifikovanej v bode 2.1., a aby na túto požiadavku verejného obstarávateľa upozornil bankovú inštitúciu, ktorá bude príslušnú bankovú informáciu vystavovať. V prípade, ak sa banka vyjadrí čo i len čiastočne negatívne (alebo sa nevyjadrí vôbec) od kedy je jej klientom, alebo ako si klient plní finančné záväzky, vrátane existencie nepovoleného debetu a tiež, že bankový účet klienta/uchádzača bol predmetom exekúcie, verejný obstarávateľ upozorňuje, že takto v ponuke predložená banková informácia nepreukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní. .

2.1.2.Verejný obstarávateľ ďalej požaduje, aby uchádzač písomným Čestným vyhlásením potvrdil, že okrem predložených bankových informácii nemá už vedené ďalšie účty v iných bankových inštitúciách. Čestné vyhlásenie bude uchádzačom predložené v originálnom rovnopise, potvrdené štatutárnym orgánom, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača. Ak uchádzač má sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného prehlásenia, musí uchádzač postupovať a predložiť doklad podľa § 26 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní.

2.2. Uchádzač môže v intenciách § 27 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť uchádzač preukáže písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí však spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli/budú zdroje uchádzačovi poskytnuté.

2.3. Preukázanie splnenia finančného a ekonomického postavenia v prípade skupiny dodávateľov preukazuje skupina dodávateľov spoločne.

2.4. Všetky doklady, ktorými bude uchádzač (resp. členovia skupiny dodávateľov) preukazovať splnenie finančného a ekonomického postavenia, požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise, alebo v ich úradne overených kópiách.

2.5. Doklady v listinnej podobe, preukazujúce splnenie finančného a ekonomického postavenia uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho, t.j. slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom, t.j. v slovenskom jazyku.

Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v zákone o verejnom obstarávaní vybral spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a na čas plnil finančné záväzky. Touto požiadavkou si ďalej vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém s financovaním predmetu zákazky zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytne preddavky na plnenie predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v intenciách zákona o verejnom obstarávaní preukázal odbornú spôsobilosť nasledovne:

3.1.Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2011 2013) - § 28 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal technickú a odbornú spôsobilosť taxatívne stanovenými dokladmi podľa ustanovení § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a to predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky (2011,2012,2013) doplnenými potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplnený dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané

3.2.Verejný obstarávateľ ďalej požaduje ako referencie/dôkazy o plnení potvrdzujúcich úspešne poskytnutie služieb rovnakého alebo porovnateľného predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky od 01.01.2011 do 31.12.2013, obsahovali nasledovné požadované údaje:
a)Stručný opis predmetu plnenia, z ktorého bude možné posúdiť či sa predmetná referencia/dôkaz o plnení skutočne týka predmetu obstarávanej zákazky, resp. do akej miery.
b)Cena skutočného hodnotového plnenia bez DPH v posudzovanom období 2011 - 2013
c)Lehota plnenia v posudzovanom období 2011 - 2013
d)Vyjadrenie odberateľa o kvalite poskytnutých služieb
e)Kto bol odberateľom predmetu plnenia (identifikačné údaje, vrátane kontaktných údajov na oprávnenú osobu, t. j. osobu, ktorá je oprávnená - odberateľom poverená takýto úkon vykonať, pre overenie údajov uvedených v predloženej referencii/dôkaze o plnení).

Verejný obstarávateľ ďalej požaduje, aby uchádzač v predkladaných zoznamoch a referenciách/dôkazoch o plnení, v ktorých sú ceny uvedené v inej mene ako EUR tieto údaje boli prepočítané nasledovne: V prípade prepočtu zahraničných mien na EUR je požadované postupovať prepočtom platným kurzom ECB k 31.12. príslušného roka, v ktorom bol predmet zákazky uvedený v referencii zrealizovaný.

3.2.1. Minimálna požadovaná úroveň štandardov.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie minimálne troch referencií potvrdzujúcich úspešne zrealizované zmluvy na poskytnutie služieb pomocných administratívnych prác alebo porovnateľných služieb v posudzovanom trojročnom období, pričom každá v ponuke predložená referencia musí byť v minimálnej hodnote 48 000,- EUR bez DPH.
Verejný obstarávateľ bude uchádzačom akceptovať aj predloženie referencie, resp. referencií potvrdzujúcich úspešne zrealizované zmluvy za poskytnutie služieb rovnakého alebo porovnateľného predmetu zákazky, ktorých celkový súčet bude spolu v minimálnej hodnote 144 000,- EUR bez DPH za posudzované trojročné obdobie.

3.3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa odbornej spôsobilosti spoločne.

3.4. Uchádzač môže v intenciách § 28 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej odbornými kapacitami mieni preukázať svoju odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie odbornej spôsobilosti však musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli/budú kapacity uchádzačovi poskytnuté.

3.5. Všetky doklady, ktorými bude uchádzač v ponuke (resp. členovia skupiny dodávateľov) preukazovať splnenie odbornej spôsobilosti, požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise, alebo v ich úradne overených kópiách.

3.6. Doklady v listinnej podobe, preukazujúce splnenie odbornej spôsobilosti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho, t.j. slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom, t.j. v slovenskom jazyku.

3.7. V súvislosti s prípadným neuvedením požadovaných cien v predkladanom zozname poskytnutých služieb alebo v samostatných referenčných listoch verejný obstarávateľ dáva uchádzačom do pozornosti ustanovenie § 20 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách označených v ponuke ako dôverné, čo uchádzač môže uviesť v predloženom zozname a referenciách. Preto prípadný dôvod uchádzača na neuvedenie požadovaných cien v predkladanom zozname a v referenciách z titulu zmluvnej dôvernosti a obchodného tajomstva nebude zo strany verejného obstarávateľa akceptované.

3.8. Verejný obstarávateľ ďalej podľa § 28 ods.1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby uchádzač v tejto časti ponuky uviedol Podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má pri poskytovaní služieb v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov tohto subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ má záujem vybrať spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže praktickú skúsenosť a odbornosť realizovať poskytnutie požadovaného predmetu zákazky preukázaním referencií minimálne v rozsahu predpokladanej hodnoty zákazky, čo v tomto konkrétnom prípade vytvára primeraný a dostatočný predpoklad na to, že plnenie zmluvy bude realizované takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí jej bezproblémové plnenia, a zároveň bude takýmto spôsobom zabezpečená čo najširšia hospodárska súťaž.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
4/VO/SK/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.08.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.08.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.08.2014 09:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Pri otváraní ponúk sa bude postupovať v intenciách § 100 ods.6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. použije sa § 43 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk sa uskutoční vo dvoch po sebe nasledujúcich etapách. Komisia verejného obstarávateľa najskôr otvorí obal celej ponuky a časti ponuky označenej slovom OSTATNÉ. Verejný obstarávateľ ďalej informuje uchádzačov, že samotný akt otvárania ponúk, ktoré boli predložené v lehote na ich predkladanie pri použití elektronickej aukcie podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní je neverejný, údaje podľa § 41 ods.3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods.5 sa neodosiela.
2. Verejný obstarávateľ v intenciách § 100 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní poskytne vysvetlenie
požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne všetkým
zainteresovaným záujemcom do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ potvrdzuje záujemcom možnosť požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie aj elektronickou formou e-mailom. V tejto súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponuky. Nevyžiadaním súťažných podkladov v dostatočnom predstihu pred lehotou na predkladanie ponúk si ďalej záujemcovia môžu sami znemožniť prípadné využitie inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov.
3. Neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov je Zmluva o poskytovaní pomocných administratívnych prác, ktorá bude s úspešným uchádzačom uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení ako výsledok postupu zadávania podlimitnej zákazky podľa zákona o verejnom obstarávaní.
4. Lehota viazanosti prijatých ponúk končí dňom 31.12.2014.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité