Oznámenie 14863 - WYT

Obsah

14863 - WYT
Vestník č. 137/2014 - 16.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto, Slovensko
Kontaktná osoba: RNDr. Katarína Havrilová
Mobil: +421 917824769
Telefón: +421 552341157
Fax: +421 556786959
Email: katarina.havrilova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov/-/psprava/zakazky/1036
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Čerstvé ovocie a zelenina
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Študentské domovy a jedálne Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Medická 6, 040 11 Košice.
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je zabezpečovanie dodávok čerstvého ovocia a zeleniny na základe samostatných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15300000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 03221000-6, 03221110-0, 03212100-1, 03222110-7, 03222300-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Čerstvé ovocie: ananás 900 ks, banány 2700 kg, broskyne 1500 kg, citróny 1500 kg, čučoriedky 125 g kartón 60 kg, granátové jablká 120 ks, grep biely 2400 kg, grep červený 900 kg, grep zelený 2400 kg, hrozno biele 150 kg, hrozno ružové 150 kg, hurmikaky 420 ks, hruška žltá 2400 kg, jablká červené 2400 kg, jablká zelené 2400 kg, jahody 150 ks 250 gramových kartónov, kivi 600 kg, kokos 60 ks, limetky 300 kg, mandarínky 2400 kg, melón červený 900 kg, melón žltý 900 kg, mango 360 ks, nashi hrušky 900 ks, nektárinky 2100 kg, pomaranče 6000 kg, slivky 750 kg;
Čerstvá zelenina: baklažán kaliber 500 g 900 ks, brokolica kaliber 300 g 2100 ks, čakanka červená 30 kg, čakanka biela 30 kg, cesnak 1200 kg, cibuľa biela vľlná 3300 kg, cibuľa žltá 4500 kg, cibuľa červená 3300 kg, cvikla celá voľná 300 kg, cuketa voľná 1500 kg, fazuľa čerstvá 900 kg, fazuľka čerstvá zelená voľná 300 kg, feferóny voľné 300 kg, gaštany voľné 30 kg, hliva ustricová voľná 300 kg, hrášok zelený , čerstvý, voľný 300 kg, chren praný, koreň 150 kg, kaleráb voľný 1500 kg, kapusta čínska, čerstvá, v celku kaliber 1 až 1,5kg 600 kg, kapusta červená, hlávková kaliber 11/12 1500 kg, kapusta biela hlávková 1 až 1,5kg 2400 kg, kapusta kyslá 1kg balenie 1500kg, kapusta kyslá -13 kg vedro 4500 kg, karfiol 2400 ks, kel hlávkový 900 kg, mrkva 7500 kg, paprika biela 1500 kg, paprika červená 1500 kg, paprika žltá 1500 kg, paprika zelená 1500 kg, paradajky 3600 kg, paradajky sherry 600 kg, petržlenová vňať čerstvá 60 kg, petržlen koreň 2100 kg, pór 1200 kg, reďkovka červená 600 zv., reďkovka biela voľná 450 kg, reďkovka čierna 450 kg, šalát lollo rosso čerstvý 450 ks, šalát lollo biondo čerstvý 600 ks, šalát ľadový čerstvý 1200 ks, šalát hlávkový čerstvý 1200 ks, šampiňóny voľné 1200 kg, tekvica voľná 600 kg, uhorky šalátové čerstvé 4500 kg, zeler koreň 4500 kg, zemiaky červené varný typ B 75000kg, zemiaky žlté varný typ B 75 000 kg, zázvor koreň 30 kg, rukola (balená po 125 g) 48 ks, kôpor (balený po 150g na kartón) 148 ks, rozmarín (balený po 30 g na kartón) 96 ks, bazalka (balená po 100 g na kartón) 24 ks, mäta (balená po 100 g na kartón) 24 ks, timián (balený po 30 g na kartón) 48 ks, pažítka (balená po 30 g na kartón) 48 ks.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 180 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Ak nemá uchádzač sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 úradu zo dňa 23.07.2013: uchádzač môže predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uvedené na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a): vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ( ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách ), ktorej(-ých) je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje:
- o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky,
- v prípade splácania úveru, potvrdenie o dodržiavaní splátkového kalendára,
- že uchádzač v súčasnosti nie je v nepovolenom debete,
- že v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.
Odôvodnenie primeranosti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Dokladom preukazujúcim túto skutočnosť, môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania kúpnej zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. 2.4Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie ust. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
V prípade, že došlo k transformácii verejného obstarávateľa s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení.
Podľa § 28 ods. 1 písm. d): ak ide o tovar, ktorými sú výrobky, ktoré sa majú dodať: -ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude posudzovať všetky dôkazy o plnení / referencie za požadované obdobie vystavené verejným obstarávateľom, obstarávateľom alebo inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Požadovaným hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov (2011, 2012, 2013) s dôkazmi o plnení/referenciami v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek v minimálnej hodnote 70 000,00 EUR s DPH, (alebo ekvivalent v inej mene) rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ za dôkazy o plnení rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky bude považovať dôkazy o plnení týkajúce sa čerstvej zeleniny a ovocia.
V prípade, ak dôkazy o plnení budú obsahovať aj iné dodávky tovarov ako je predmet zákazky, uchádzač je povinný v dôkaze o plnení tieto dodávky finančne vyčísliť z celkovej dodávky samostatne.
V prípade, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní a nebola mu vystavená referencia podľa § 9a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je možné preukázať aj potvrdeným dôkazom o plnení. Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje:
a) meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,
b) názov odberateľa - verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ,
c) stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody,
d) miesto, cenu a lehoty plnenia podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody,
e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok,
f) meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie, podpis a odtlačok pečiatky odberateľa.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcich skutočností. Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si chce získať informáciu, či má uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodávkou tovaru a s tým súvisiacimi službami vzťahujúcich sa na predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požiadavka je nediskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača dodávať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia.
K podmienke podľa § 28 ods. 1 písm. d): Uchádzač predloží: - platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, že prevádzka uchádzača vyhovuje podmienkam a legislatíve platnej v EÚ.
Uchádzač požadovaný doklad predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočnosti, že predmetom verejného obstarávania je dodanie potravín rastlinného pôvodu, ktoré musia spĺňať prísne hygienické požiadavky na manipuláciu, skladovanie a dopravu požadovaného predmetu zákazky.
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
3.4Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú kapacity uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod.. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania kúpnej zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne v zmysle § 31 ods. 3, resp. ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-78/VO-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.08.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.08.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.08.2014 10:30
Miesto : Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v
Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice, malá zasadacia miestnosť, 1.poschodie. Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk "KRITÉRIA", v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "KRITÉRIA". Otváranie ponúk bude neverejné podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pretože v ďalšom postupe bude použitá elektronická aukcia.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe aj na portáli https://www.ezakazky.sk/upjs/. Uchádzač, ktorý doručí písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne do termínu uvedenom v bode IV.2.2) tohto oznámenia, zaregistruje sa na vyššie uvedenom portáli pre túto zákazku, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe.
Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať len na uvedenom portáli prostredníctvom už uvedeného elektronického prístupu. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne.
V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácie môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote.
Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka ( t.j. do slovenského jazyka ), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na požadovaný predmet. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
14.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité