Oznámenie 15084 - WYT

Obsah

15084 - WYT
Vestník č. 138/2014 - 17.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Slovenské múzeum ochrany prírody a jaskyniarstva
IČO: 36145114
Školská 4, 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenské múzeum ochrany prírody a jaskyniarstva, Školská 4, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kontaktná osoba: Eva Bartošová
Mobil: +421 903484009
Telefón: +421 445477210
Fax: +421 445514381
Email: smopaj@smopaj.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.smopaj.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Slovenské múzeum ochrany prírody a jaskyniarstva, Školská 4, 031 01 Liptovský Mikuláš
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka stravovacích poukážok pre zamestnancov v sídle organizácie v dohodnutej cene, rozsahu a požiadaviek odberateľa, ich doručenie v termíne a na miesto určené odberateľom.
Výška nominálnej hodnoty stravnej poukážky je stanovená na 3,00 EUR a verejný obstarávateľ predpokladá dodať stravné poukážky v počte 17 400 ks za celé zmluvné obdobie pri mesačnom odbere cca 725 ks jednotlivých stravných poukážok formou balíčkov (1 balíček 20 stravných poukážok).
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30199770-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Počet stravných poukážok 17 400 ks za celé zmluvné obdobie.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 52 200,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26. ods. 1 f) zákona o verejnom obstarávaní a podľa §26 ods. 2 resp. ods. 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti podľa §26 ods.1 pís. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie originálov dokladov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokladov. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, môže podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť doklady uvedené v §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania ponuky.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: neuplatňuje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za posledné tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto súťažných podkladoch, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Týmto spôsobom uchádzač preukáže poskytnutie služieb (dodávka poukážok k odberu stravy) minimálne u 3 (troch) odberateľov v minimálnom počte 10.000 kusov stravných poukážok ročne v každom uvedenom roku u každého odberateľa samostatne.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, podľa §28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služieb zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/P/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.08.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.08.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.08.2014 13:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk bude neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité