Oznámenie 15229 - WYT

Obsah

15229 - WYT
Vestník č. 139/2014 - 18.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
S.F.Bouw, s. r. o.
IČO: 43929125
Námestie slobody 43 , 08301 Sabinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Námestie slobody 43, 083 01 Sabinov
Kontaktná osoba: Maroš Jusko
Mobil: +421 905161809
Telefón: +421 905161809
Email: sfbouw@stofanik.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sfbouw.sk/
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/15930
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Podnikateľ.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka a montáž odrazového drviča s triedičom.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Sabinov
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom výberu je dodávka a montáž nového odrazového drviča s triedičom na drvenie a triedenie ťaženého kameniva s výkonom min. 150 t/h.
Bližšia charakteristika je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43414000-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Odrazový drvič s triedičom 1 ks.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 438 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 26 ods. 1 Zákona o VO. Uchádzač alebo záujemca musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobné postavenia v zmysle § 26 ods. 2 Zákona o VO.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla (§ 26 ods. 4 Zákona o VO). Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu (§ 26 ods. 5 Zákona o VO).
Uchádzač, ktorým je skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie (v ďalšom texte len Úrad)
preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o VO v znení účinnom od 1.7.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o VO v znení účinnom do 30.6.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému Úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj
podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) Zákona o VO, ak ani tento údaj potvrdenie
neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o VO v znení účinnom do 30.6.2013 preukazuje predložením čestných vyhlásení.
Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 Zákona o VO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk podľa § 44 ods. 1 Zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov vyžaduje verejný obstarávateľ v súlade s predmetným ustanovením Zákona o VO, ktoré musí uchádzač splniť, ak sa chce procesu verejného obstarávania zúčastniť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.08.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.08.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.08.2014 13:00
Miesto : Námestie slobody 43, 083 01 Sabinov
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok s ponukami časť "Ostatné" je neverejné.
Otváranie obálok s ponukami časť "Kritériá" bude verejné len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
Uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené bude termín a miesto oznámené v súlade s súťažnými podkladmi.
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou uchádzačom, aby ho na otváraní obálok zastupovala.Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Splnomocnený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Komisia na otváraní ponúk časť "Kritériá" zverejní obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania každého uchádzača a jeho návrh na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú. Každú otvorenú obálku s ponukou komisia označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola ponuka doručená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom, alebo českom jazyku, podpísanej oprávnenou osobou uchádzača. Pri zaslaní žiadosti o súťažné podklady e-mailom záujemca súčasne doručí predmetnú žiadosť poštou. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy. Ak je záujemcom skupina dodávateľov, je potrebné uviesť vedúceho skupiny dodávateľov oprávneného konať za ostatných členov skupiny.
Spôsoby poskytnutia súťažných podkladov:
1.1. zaslanie poštovou zásielkou,
1.2. zaslanie elektronicky e-mailom
1.3. prevzatím z profilu verejného obstarávateľa vedeného na stránke ÚVO. O tejto skutočnosti bude záujemca, poštou alebo mailom informovať kontaktnú osobu uvedenú v bode I.1. V informácii uvedie identifikačné údaje záujemcu (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy, dátum a čas prevzatia súťažných podkladov.
1.4. osobné prevzatie na adrese: S.F.Bouw, s. r. o., Námestie slobody 43, 083 01 Sabinov, Slovenská republika, v pracovných dňoch, v čase od 09:00 do 12:00 hod., na základe telefonického dohodnutia času prevzatia u kontaktnej osoby uvedenej bode I.1. Po dohode s kontaktnou osobou je možné prevziať súťažné podklady aj v inom čase, najneskôr však do lehoty uvedenej v bode IV.2.3.
2. Dátum a čas otvárania ponúk uvedený v bode IV.2.4. sa vzťahuje na otváranie ponúk a častí ponúk označených ako "Ostatné".
3. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vysvetľovanie pripúšťa aj elektronickou formou prostredníctvom emailovej adresy: sfbouw@stofanik.sk, pričom záujemca alebo uchádzač je povinný potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie e-mailovej pošty verejného obstarávateľa. Predmetné potvrdenie elektronickej pošty je považované za preukázanie doručenia.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité