Oznámenie 15680 - MSS

Obsah

15680 - MSS
Vestník č. 142/2014 - 23.07.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Marián Kocan
Telefón: +421 259266201
Email: marian.kocan@land.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Časť: 1
Úradný názov: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Poštová adresa: Námestie SNP 8
Mesto/Obec: Banská Bystrica
PSČ: 97566
Štát: Slovensko
Časť: 2
Úradný názov: Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00492531
Poštová adresa: Ulič
Mesto/Obec: Ulič
PSČ: 06767
Štát: Slovensko
Časť: 3
Úradný názov: Národný žrebčín Topoľčianky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31447708
Poštová adresa: Parková 13
Mesto/Obec: Topoľčianky
PSČ: 95193
Štát: Slovensko
Časť: 4
Úradný názov: Závodisko, š. p.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31354301
Poštová adresa: Starohájska 29
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 85269
Štát: Slovensko
Časť: 5
Úradný názov: Hydromeliorácie, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35860839
Poštová adresa: Vrakunská 29
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 82563
Štát: Slovensko
Časť: 6
Úradný názov: Agrokomplex-Výstavníctvo Nitra, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36855642
Poštová adresa: Výstavná 4
Mesto/Obec: Nitra
PSČ: 94901
Štát: Slovensko
Časť: 7
Úradný názov: Plemenárske služby Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36856096
Poštová adresa: Starohájska 29
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 85227
Štát: Slovensko
Časť: 8
Úradný názov: Agroinštitút Nitra, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36858749
Poštová adresa: Akademická 4
Mesto/Obec: Nitra
PSČ: 94901
Štát: Slovensko
Časť: 9
Úradný názov: Štátna veterinárna a potravinová správa SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156426
Poštová adresa: Botanická 17
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 84213
Štát: Slovensko
Časť: 10
Úradný názov: Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31873154
Poštová adresa: Biovetská 34
Mesto/Obec: Nitra
PSČ: 94901
Štát: Slovensko
Časť: 11
Úradný názov: Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156582
Poštová adresa: Matúškova 21
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 83316
Štát: Slovensko
Časť: 12
Úradný názov: Plemenárska inšpekcia SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34012338
Poštová adresa: Hlohovecká 5
Mesto/Obec: Lužianky
PSČ: 95141
Štát: Slovensko
Časť: 13
Úradný názov: Pôdohospodárska platobná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30794323
Poštová adresa: Dobrovičova 12
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 81526
Štát: Slovensko
Časť: 14
Úradný názov: Národné lesnícke centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42001315
Poštová adresa: T. G. Masaryka 22
Mesto/Obec: Zvolen
PSČ: 96092
Štát: Slovensko
Časť: 15
Úradný názov: Štátny veterinárny a potravinový ústav
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42355613
Poštová adresa: Jánoškova 1611/58
Mesto/Obec: Dolný Kubín
PSČ: 02601
Štát: Slovensko
Časť: 16
Úradný názov: Inštitút vzdelávania veterinárnych lekárov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00493546
Poštová adresa: Cesta pod Hradovou 13/a
Mesto/Obec: Košice
PSČ: 04177
Štát: Slovensko
Časť: 17
Úradný názov: Štátne lesy Tatranského národného parku
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31966977
Poštová adresa: Tatranská Lomnica
Mesto/Obec: Tatranská Lomnica
PSČ: 05960
Štát: Slovensko
Časť: 18
Úradný názov: Agentúra pre rozvoj vidieka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34075381
Poštová adresa: Akademická 4
Mesto/Obec: Nitra
PSČ: 94901
Štát: Slovensko
Časť: 19
Úradný názov: Múzeum vo Svätom Antone
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35985135
Poštová adresa: Svätý Anton
Mesto/Obec: Svätý Anton
PSČ: 96972
Štát: Slovensko
Časť: 20
Úradný názov: Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42337402
Poštová adresa: Hlohovecká 2
Mesto/Obec: Lužianky
PSČ: 95141
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Komplexná správa registratúrnych záznamov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 26
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 000 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zmluvy je aj záväzok poskytovateľa vykonávať komplexnú správu registratúrnych záznamov v registratúrnom stredisku.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79995100-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79996100-3, 79999100-4, 72512000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 000 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 30 000,- eur.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu SR, a fondov Európskej únie, Operačný program ROP, PRV, PCS SR-ČR, OPBK, OP RH
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:

1.§ 26 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku - uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
7.§ 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
-uchádzač preukazuje čestným vyhlásením
8.§ 26 ods. 1 písm. i) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením
9.§ 26 ods. 1 písm. j) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením

Podnikateľ/uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní a ktorý o zapísanie požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
§ 27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, z ktorého bude vyplývať, že :

-účet uchádzača nebol v predchádzajúcich troch rokoch (2011 - 2013) a taktiež nie je v súčasnosti v nepovolenom debete,
-účet uchádzača nebol v predchádzajúcich troch rokoch (2011 - 2013) a taktiež nie je v súčasnosti predmetom exekúcie,
-uchádzač v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár.

V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich.
Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.


§ 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti

Výška obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku musí byť minimálne vo výške 250 000,- EUR bez DPH v každom z predchádzajúcich troch rokov (2011, 2012, 2013).
Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2011, 2012, 2013, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť v niektorom roku kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti.
Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorým sa menia a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony v znení neskorších predpisov. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Uchádzač predloženými dokladmi preukáže minimálny ročný obrat EUR bez DPH za každý rok jednotlivo. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.

Odôvodnenie : Uchádzač uvedenými podmienkami účasti preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky bez ohľadu na jeho ďalšie záväzky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky, 2011, 2012, 2013, doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; 1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
Minimálna požadovaná úroveň :

Uchádzač musí preukázať, že poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky :

Najmenej 2 komplexné služby súvisiace s outsourcingom registratúry a digitalizáciou v celkovej hodnote minimálne 350 000,- eur bez DPH za každú takúto zákazku v priebehu 1 kalendárneho roka.

Zoznamy zákaziek na poskytnutie služieb a jednotlivé potvrdenia budú obsahovať:
a) názov/obchodné meno a sídlo odberateľa,
b) názov/obchodné meno a sídlo dodávateľa,
c) názov a stručný opis poskytovanej služby,
d) lehotu dodania,
f) celková zmluvná cena v EUR bez DPH,
g) meno a kontakt (tel. číslo, email) na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje,
i) potvrdenie odberateľa.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku.

Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k zložitosti, rozsahu a objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude schopný poskytovať službu v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. Uchádzač musí preukázať, že je spoľahlivý, technicky spôsobilý a má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Zoznamom poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný rozsah, dôležitosť, komplexnosť a finančný objem požadovanej služby.


3.2 § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby

Minimálna požadovaná úroveň :

Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť poskytovať požadované služby potvrdením, že má k dispozícii kapacity expertov definovaných nižšie, ktorí spĺňajú predpísané požiadavky.
Splnenie týchto požiadaviek uchádzač preukáže:

a) predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom:
- meno a priezvisko experta
- štátna príslušnosť
- dosiahnuté vzdelanie
- akademický titul
- súčasná pracovná pozícia
- kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky
- prehľad praxe vzťahujúcej sa k predmetu zákazky
- vlastnoručný podpis experta

b) predložením dokladu (originálu alebo úradne osvedčenej kópie) o najvyššom dosiahnutom vzdelaní experta alebo iného dokladu požadovaného nižšie,

c) predložením podpísaného (príslušným expertom) čestného vyhlásenia, že expert bude dostupný a pripravený podieľať sa na realizácii zákazky,

d) predložením podpísaného (uchádzačom) čestného vyhlásenia, že expert bude využitý pri realizácii zákazky,

e) v prípade, že uchádzač nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením zmluvy uzavretej medzi uchádzačom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy uchádzačom, ak sa stane úspešným uchádzačom,
f) predložením informácií o zmluvách/projektoch, na realizácii ktorých sa príslušný expert podieľal, ktoré preukazujú jeho odbornú spôsobilosť a prax (skúsenosť). Každý popis skúsenosti musí obsahovať:
- meno a priezvisko experta
- názov a stručný popis projektu/predmetu plnenia, na ktorom sa expert podieľal tak, aby bolo možné na základe tohto popisu overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie skúseností jednotlivých expertov
- stručný opis pozície, ktorú expert na projekte zastával
- objednávateľa projektu
- čas plnenia zmluvy (od do, mesiac, rok)
- kontaktné údaje (meno, telefón, email) osoby, u ktorej je možné overiť príslušné údaje (konečného odberateľa projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého expert vykonával príslušnú činnosť)

Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na expertov 1 až 4.

Expert 1 Vedúci archivár
a) ukončené vysokoškolské vzdelanie minimálne 2 stupňa v odbore archívnictvo
b) najmenej 5 rokov praxe v odbore archívnictvo/správa registratúry
c) minimálne 5 skúseností z projektov týkajúcich sa outsourcingu správy registratúry, vedúca pozícia minimálne na 3 z týchto projektov

Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami ku komplexnosti, rozsahu a objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude disponovať dostatočnými odbornými a ľudskými kapacitami na riadne plnenie predmetu zmluvy. Minimálne požiadavky sú stanovené tak, aby zaručovali, že uchádzač disponuje dostatočne skúsenými expertmi zodpovednými za jednotlivé aktivity, ktoré sú pravidelnými zložkami plnenia v projektoch podobnej povahy. Pri zákazke tohto typu, zložitosti a rozsahu je nevyhnutné, aby ju koncepčne a metodicky riadila osoba s odbornosťou v odbore archívnictvo a dostatočnými praktickými skúsenosťami z obdobných projektov.

Expert 2 Odborník na správu registratúry
a) osvedčenie Ministerstva vnútra Slovenskej republiky pre správu registratúry
b) najmenej 3 roky praxe v oblasti správy registratúry
c) minimálne 5 skúseností z projektov týkajúcich sa outsourcingu správy registratúry

Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami ku komplexnosti, rozsahu a objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude disponovať dostatočnými odbornými a ľudskými kapacitami na riadne plnenie predmetu zmluvy. Minimálne požiadavky sú stanovené tak, aby zaručovali, že uchádzač disponuje dostatočne skúsenými expertmi zodpovednými za jednotlivé aktivity, ktoré sú pravidelnými zložkami plnenia v projektoch podobnej povahy. Pri zákazke tohto typu, zložitosti a rozsahu je nevyhnutné, aby ju na operatívnej úrovni manažovala osoba s odbornosťou v oblasti správy registratúry a dostatočnými praktickými skúsenosťami z obdobných projektov.

Expert 3 Odborník na ochranu osobných údajov
a) potvrdenie o odbornom vyškolení v zmysle §19 ods. 3 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov alebo potvrdenie o vykonaní skúšky na výkon funkcie zodpovednej osoby podľa § 24 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
b) najmenej 12 mesiacov praxe ako zodpovedná osoba podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov alebo podľa zákona č. 122/2013 o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
c) minimálne 1 skúsenosť z projektov týkajúcich sa outsourcingu správy registratúry

Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami ku komplexnosti, rozsahu a objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude disponovať dostatočnými odbornými a ľudskými kapacitami na riadne plnenie predmetu zmluvy. Minimálne požiadavky sú stanovené tak, aby zaručovali, že uchádzač disponuje dostatočne skúsenými expertmi zodpovednými za jednotlivé aktivity, ktoré sú pravidelnými zložkami plnenia v projektoch podobnej povahy. Pri zákazke tohto typu, zložitosti, rozsahu a citlivosti vo vzťahu k spracúvaným osobným údajom je nevyhnutné, aby bolo dôsledne zabezpečené plnenie súvisiacich povinností, ktoré musí riadiť osoba s odbornosťou v oblasti ochrany osobných údajov a určitou praktickou skúsenosťou z obdobných projektov.

Expert 4 Manažér projektu
a)Certifikát ISO 10.006 Systém manažérstva kvality. Návod na manažérstvo kvality v projektoch
b)najmenej 5 rokov praxe v odbore archívnictvo/správa registratúry
c)minimálne 5 skúseností z projektov týkajúcich sa outsourcingu registratúry, vedúca pozícia minimálne na 3 z týchto projektov.
Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami ku komplexnosti, rozsahu a objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude disponovať dostatočnými odbornými a ľudskými kapacitami na riadne plnenie predmetu zmluvy. Minimálne požiadavky sú stanovené tak, aby zaručovali, že uchádzač disponuje dostatočne skúsenými expertmi zodpovednými za jednotlivé aktivity, ktoré sú pravidelnými zložkami plnenia v projektoch podobnej povahy. Pri zákazke tohto typu, zložitosti a rozsahu je nevyhnutné, aby jej celkové plnenie riadila osoba s dostatočne preukázateľnou manažérskou odbornosťou a a zodpovedajúcimi praktickými skúsenosťami z obdobných projektov.

Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušných certifikátov.


3.3 § 28 ods. 1 písm. k) podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo

Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti : Uvedená podmienka účasti je požadovaná v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.

3.4 Za účelom zabezpečenia kvality verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátov kvality vydaných nezávislou inštitúciou, ktorými sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie týchto certifikátov:

a)Certifikát Manažérstva kvality STN EN ISO 9001:2009 / EN ISO 9001:2008, alebo ekvivalentný dokument
b)Certifikát ISO 27001:2006 pre fyzickú aj elektronickú informačnú bezpečnosť, alebo ekvivalentný dokument
c)Potvrdenie Štátneho archívu o splnení požiadaviek na uloženie registratúrnych záznamov, alebo ekvivalentný dokument vydávaný príslušným orgánom iného členského štátu
d)Certifikát vydaný Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky podľa vyhlášky č. 525/2011 Z.z. o požiadavkách na elektronické systémy na správu registratúry vo vzťahu k použitému softvéru na správu registratúry, alebo ekvivalentný dokument vydávaný príslušným orgánom iného členského štátu.

Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami ku komplexnosti, rozsahu a objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač pri plnení predmetu zmluvy zabezpečí potrebnú kvalitu a príslušné normy. Minimálne požiadavky sú stanovené tak, aby zaručovali, že uchádzač garantuje riadne plnenie predmetu zmluvy podľa príslušných právnych predpisov a požiadaviek najlepšej praxe v danej oblasti.

Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušných certifikátov. Pri plnení zmluvy však bude verejný obstarávateľ požadovať zabezpečenie potvrdení a certifikátov potrebných podľa slovenského právneho poriadku.

Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 3.1 možno ich nahradiť ekvivalentnými dokladmi podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 114-200789
z: 17.06.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.09.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.09.2014 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.09.2014 11:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program ROP, PRV, PCS SR-ČR, OPBK, OP RH
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156621
Dobrovičova 12 , 81266 Bratislava

Slovensko
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité