Oznámenie 15817 - WYT

Obsah

15817 - WYT
Vestník č. 142/2014 - 23.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
TIS, v.o.s.
IČO: 31685005
Levočská 36B/1613, 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ANYTIME s.r.o., Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: anytimesro@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: anytimesro@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: anytimesro@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
ANYTIME s.r.o., Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: anytimesro@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
Iný (špecifikujte): Iný
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Technológia chladenia pre sklady zeleniny
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Levočská 36B/1613, Stará Ľubovňa
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie technológie chladenia pre sklady zeleniny v počte 2 ks (pre 2 sklady) vrátane dopravy, inštalácie a montáže.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42113130-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Technológia chladenia pre sklady zeleniny v počte 2 ks (pre 2 sklady). Podrobné údaje o rozsahu zákazky a technické parametre sú uvedené v súťažných podkladoch. Rozdelenie zákazky sa neumožňuje.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 35 870,4000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienok účasti je možné i predložením dokladu podľa § 128 ods. 1 o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Osoba podľa § 7 bude splnenie podmienok vyhodnocovať spôsobom podľa § 128 ods. 3. Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: §27 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : §27 ods. 1 písm. a) - osoba podľa § 7 požaduje dokladovať potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete a v prípade, že uchádzač alebo záujemca má účty vo viacerých bankách vyžaduje potvrdenie zo všetkých bánk. Uchádzač alebo záujemca musí predložiť aj čestné prehlásenie, že predložil potvrdenia od všetkých bánk v ktorých má vedené účty.
Odôvodnenie

Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného uchádzača, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská: Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.08.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.08.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.08.2014 10:00
Miesto : Karpatská 3256/15, č. dv. 510, 058 01 Poprad
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je pri použití elektronickej aukcie podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2007-2013
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa umiestneného v spodnej časti výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné aby nedochádzalo k nedorozumeniam uviesť názov zákazky, číslo vestníka VO v ktorom bola uverejnená a kód zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF za účelom jej účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
21.07.2014

Redakčné opravy

15980 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 143/2014
V oznámení 15817-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa TIS, v.o.s., Levočská 36B/1613, 064 01 Stará Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 142/2014 zo dňa 23.07.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH Namiesto: Hodnota: 35 870,4000 EUR Viď: Hodnota: 42 952,0000 EUR

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité