Oznámenie 15827 - WYP

Obsah

15827 - WYP
Vestník č. 142/2014 - 23.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Hurbanovo
IČO: 00306452
Komárňanská 91, 94701 Hurbanovo

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EkoAuris, s.r.o., Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Fax: +421 357604191
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.hurbanovo.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
EkoAuris, s.r.o.
IČO: 44526539
Duchnovičovo nám. 1 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EkoAuris, s.r.o., Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
EkoAuris, s.r.o.
IČO: 44526539
Duchnovičovo nám. 1 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EkoAuris, s.r.o., Duchnovičovo nám.1, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
EkoAuris, s.r.o.
IČO: 44526539
Duchnovičovo nám. 1 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EkoAuris, s.r.o., Duchnovičovo nám.1, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obnova historickej pamiatky Kúrie Ordódyovcov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Katastrálne územie mesta Hurbanovo
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Projekt bude realizovaný v súlade s projektovou dokumentáciou a realizačným projektom. Projekt bude realizovaný v rámci stavby: Obnova NKP 2509/1 Kúrie Ordódyovcov, Hurbanovo, k.ú. Bohatá. Stavebné práce budú v nasledujúcom rozsahu:
- Architektonické a stavebné riešenie komplexne;
- Statika a statické zabezpečenie objektu;
- Zdravotechnika vodovod a kanalizácia;
- Zdravotechnika - plynofikácia;
- Vykurovanie a výpočet energetických úspor;
- Elektroinštalácia slaboprúd;
- Požiarna ochrana;
- Vybavenie interiéru;
- Revitalizácia parku;
- Oplotenie obnova;
Stavebné riešenie je navrhované v jednej etape. Popis technického riešenia je uvedený v realizačnom projekte.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45454100-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah je definovaný súťažnými podkladmi a projektovou dokumentáciou.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 965 237,4500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 9
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
h.1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
h.2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
h.2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
h.2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
h.3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1: a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. f)písm. h) čestným vyhlásením.
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.

3.Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. 4.Splnenie podmienok účasti podľa bodu 1 písm. g) preukazuje verejný obstarávateľ.
4.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením vyhotoveným podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

5.Ak má záujemca/uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu/uchádzača.

6.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

7.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom, lehote nie kratšej, ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.

8.V prípade ak bolo uchádzačovi vydané potvrdenie o zápise do zoznamu podnikateľov do 30.6.2013 môže nahradiť doklady podľa bodu 2 písm. a) až e) potvrdením do zoznamu podnikateľov a čestným vyhlásením. Ak bol uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov po 1.7.2013, postupuje verejný obstarávateľ a uchádzač podľa §128 ods. 3 ZVO.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča predložiť výtlačok elektronickej verzie potvrdenia o zápise do zoznamu podnikateľov.
Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru tak, aby bol uchádzač schopný prefinancovať vykonanie všetkých prác.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri hospodárske roky, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti,:
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.

V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.

2.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie záväzného prísľubu banky, alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že v prípade že o to uchádzač požiada, banka mu poskytne úver vo výške minimálne 1 900 000,00 EUR. Prísľub banky nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Platnosť záväzného prísľubu banky musí byť minimálne počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk je uvedená v súťažných podkladoch.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:

Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a skúma jeho finančnú stabilitu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrady faktúry, dĺžku trvania zákazky z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na dodávku predmetu zákazky, ktorý bude hradený bez finančných preddavkov a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.

- podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (stavebné práce na rekonštrukcii/výstavbe pozemných stavieb), najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, ako originály potvrdené príslušným daňovým úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s legislatívou platnou v krajine pôvodu uchádzača, alebo úradne overené fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s legislatívou platnou v krajine pôvodu uchádzača. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o finančnom obrate za dodávky rovnaké alebo podobné ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. len za tie roky, za ktoré je to možné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, spolu vo výške minimálne 10 000 000,00 EUR za dodávky rovnaké alebo podobné ako je predmet zákazky . Čestné vyhlásenie o finančnom obrate bude podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma výšku obratu a finančnú stabilitu uchádzača. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrady faktúry, dĺžku trvania zákazky z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na dodávku predmetu zákazky, ktorý bude hradený bez finančných preddavkov a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.

Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1:§ 28 ods. 1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z. z.,
3.2:§ 28 ods.1 písm. g) bod 1 zákona č. 25/2006 Z. z,
3.3:§ 28 ods. 1 písm. c) dokladom podľa § 29 zákona č. 25/2006 Z. z.
3.4:§ 28 ods. 1 písm. h) dokladom podľa § 30 zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1.
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, pre stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (komplexná rekonštrukcia alebo obnova NKP - stavebné práce na národnej kultúrnej pamiatke zapísanej v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č.29/2 002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona).

V prípade že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byt z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom alebo jeho osobou podľa § 28, ods. 2
zákona len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byt z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 EUR/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tohto oznámenia. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Pre bod 3.1.:
minimálne jedna uskutočnená stavebná práca/referencia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky ktorá sa musí týkať stavebných prác na a národnej kultúrnej pamiatke zapísanej v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky v minimálnej hodnote stavebných prác 1 500 000,00 EUR bez DPH.


3.2
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník 1
Kľúčový odborník 2
Kľúčový odborník 3
Kľúčový odborník 4


spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže:

a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom:
- meno a priezvisko kľúčového odborníka,
- štátna príslušnosť,
- dosiahnuté vzdelanie,
- akademický titul,
- jazykové znalosti,
- súčasná pracovná pozícia,
- kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky,
- prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania,
- vlastnoručný podpis kľúčového odborníka.

b) predložením čestného vyhlásenia kľúčového odborníka, že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jeho realizácie,

c) predložením Referenčného listu kľúčového odborníka, z ktorého obsahu bude vyplývať splnenie podmienok týkajúcich sa jeho odbornej praxe, odborných skúseností a trvaní odbornej praxe na určitej pozícií a prax pri realizácií zadefinovaných zákaziek s určenými minimálnymi požiadavkami (praktická skúsenosť).

Referenčný list kľúčového odborníka musí obsahovať minimálne nasledovné:
- meno a priezvisko príslušného kľúčového odborníka,
- názov zákazky/ projektu/predmetu plnenia, na ktorom sa príslušný odborník podieľal,
- identifikáciu odberateľa,
- lehota plnenia predmetu plnenia zmluvy/projektu, t. j. od - do (mesiac, rok),
- stručný opis predmetu plnenia/projektu tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúseností kľúčového odborníka,
- stručný popis činností, ktoré kľúčový odborník vykonával a pracovnú pozíciu, ktorú zastával
- identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby u ktorej si možno overiť príslušné údaje t.j. konečného odberateľa plnenia/projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého kľúčového odborníka činnosť v konkrétnej pozícií vykonával.

Vzor referenčného listu tvorí prílohu k súťažným podkladom.

Zoznam realizovaných projektov oboch kľúčových odborníkov musí obsahovať minimálne tieto údaje:

-obchodné meno alebo úradný názov a adresa objednávateľa,
-názov stavby, číslo stavby/kód stavby v príslušnom registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č.29/2 002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom
-rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona,
-dátum realizácie stavby od - do,
-zmluvná cena v EUR bez DPH. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 EUR/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tohto oznámenia.
-Pre pozíciu stavbyvedúceho budú referencie preukázané v súlade s § 28 ods. 1 písm. b) v plnom rozsahu.



Minimálne požiadavky na kľúčových odborníkov:

Kľúčový odborník č.1

Stavbyvedúci pre pozemné stavby s minimálne 5 ročnou praxou a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác; stavbyvedúci doloží aj:
-ním podpísané čestné vyhlásenie, že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, že bude uchádzač v tejto zákazke úspešný,
zoznam realizovaných projektov /stavieb v kategórii pozemných stavieb za posledných 5 rokov , pričom min. 1 realizovaný projekt týmto stavbyvedúcim bol zameraný na komplexnú rekonštrukciu alebo obnovu NKP - stavebné práce na národnej kultúrnej pamiatke zapísanej zapísaný v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č.29/2 002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona, kde počas celého obdobia výstavby stavbyvedúci vykonával funkciu stavbyvedúceho pre minimálne 1 stavbu v kategórii pozemných stavieb zapísanej v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok v minimálnej hodnote stavebných prác 1 500 000,00 EUR bez DPH.

Kľúčový odborník č.2

Reštaurátor s minimálne 5 ročnou praxou v oblasti reštaurátorských prác. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti reštaurátora podľa § 5 ods. 1 Zákona NR SR č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov, ktorý je oprávnený vykonávať reštaurátorské práce v zmysle Zákona č. 49/2002 Zb. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov, fotokópia osvedčenia o vykonaní odbornej spôsobilosti reštaurátora alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu pre tieto špecializácie:
-M1 - Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry

Kľúčový odborník č.3

Reštaurátor s minimálne 5 ročnou praxou v oblasti reštaurátorských prác. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti reštaurátora podľa § 5 ods. 1 Zákona NR SR č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov, ktorý je oprávnený vykonávať reštaurátorské práce v zmysle Zákona č. 49/2002 Zb. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov, fotokópia osvedčenia o vykonaní odbornej spôsobilosti reštaurátora alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu pre tieto špecializácie:
-S6 Reštaurovanie kamenných plastík, kamenných architektonických článkov, muriva a naväzujúcich omietok

Kľúčový odborník č.4

Reštaurátor s minimálne 5 ročnou praxou v oblasti reštaurátorských prác. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti reštaurátora podľa § 5 ods. 1 Zákona NR SR č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov, ktorý je oprávnený vykonávať reštaurátorské práce v zmysle Zákona č. 49/2002 Zb. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov, fotokópia osvedčenia o vykonaní odbornej spôsobilosti reštaurátora alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu pre tieto špecializácie:
-S9 Reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry

Verejný obstarávateľ umožňuje kumuláciu jednotlivých kľúčových expertov

3.3
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. c) predložením certifikátu Systému manažérstva kvality organizácie podľa prvkov STN EN ISO 9001 : 2008 v rozsahu a platnosti v zmysle §29 zákona v oblasti predmetu zákazky (realizácia pozemných stavieb a realizácia rekonštrukcií historických a pamiatkovo chránených stavieb). Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ.

3.4
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. h), v rozsahu a platnosti v zmysle §30 zákona o verejnom obstarávaní, uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby - predloženie certifikátu Systému environmentálneho manažérstva ISO 14 001.

Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi z členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.


Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality obstarávaných stavebných prác a environmentálneho manažérstva a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.08.2014 08:30
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 252,9900 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Úhrada za SP bude vykonaná prevodom na účet, č.ú.: 2548690958/0200, Všeobecná úverová banka, a.s., ako variabilný symbol je potrebné uviesť IČO záujemcu, do správy pre prijímateľa uviesť značku tejto výzvy (napr. 12 345-MST). Súčasťou písomnej žiadosti o súťažné podklady musí byť aj doklad (kópia) o úhrade.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.08.2014 08:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.08.2014 09:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o VO
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program, Prioritná os: 3 Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov a infraštruktúra cestovného ruchu, Opatrenie: 3.1 Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov Intervencie do pamäťových a fondových inštitúcií, Kód výzvy: ROP-3.1-2013/01
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Zhotoviteľ je povinný predložiť objednávateľovi záruku za splnenie zmluvy (tzv. Performance Bond alebo výkonová zábezpeka) vydanú vo forme bankovej záruky. Táto bude slúžiť na zabezpečenie splnenia zmluvy, t.j. splnenia všetkých povinností zhotoviteľa zo zmluvy, osobitne na zabezpečenie uskutočnenia prác v súlade so zmluvou, nároku objednávateľa na zmluvné pokuty a náhradu škody akéhokoľvek druhu, ako aj na náhradu preplatkov vrátane úrokov a práv z vád plnenia uplatnených pred prevzatím. Záruka za splnenie zmluvy musí byť poskytnutá minimálne vo výške 10 % z ceny diela bez DPH
2. Cenu za zhotovenie diela uhradí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ vystaví a odošle objednávateľovi do 10 dní po písomnom odovzdaní a prevzatí diela objednávateľom.
3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže
4. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
5. V prípade osobného doručovania sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia telefonicky kontaktnej osobe pre zabezpečenie prítomnosti.
6. v súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní SP budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO vrátane všetkých doplnení, vysvetlení a pod.
7. pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu.
8. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
21.07.2014

Redakčné opravy

16839 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 148/2014
V oznámení 15827-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Hurbanovo, Komárňanská 91, 947 01 Hurbanovo zverejnenom vo VVO č. 142/2014 zo dňa 23.07.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: 3.2 Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník 1 Kľúčový odborník 2 Kľúčový odborník 3 Kľúčový odborník 4 spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - štátna príslušnosť, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - jazykové znalosti, - súčasná pracovná pozícia, - kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky, - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania, - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka. b) predložením čestného vyhlásenia kľúčového odborníka, že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jeho realizácie, c) predložením Referenčného listu kľúčového odborníka, z ktorého obsahu bude vyplývať splnenie podmienok týkajúcich sa jeho odbornej praxe, odborných skúseností a trvaní odbornej praxe na určitej pozícií a prax pri realizácií zadefinovaných zákaziek s určenými minimálnymi požiadavkami (praktická skúsenosť). Referenčný list kľúčového odborníka musí obsahovať minimálne nasledovné: - meno a priezvisko príslušného kľúčového odborníka, - názov zákazky/ projektu/predmetu plnenia, na ktorom sa príslušný odborník podieľal, - identifikáciu odberateľa, - lehota plnenia predmetu plnenia zmluvy/projektu, t. j. od - do (mesiac, rok), - stručný opis predmetu plnenia/projektu tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúseností kľúčového odborníka, - stručný popis činností, ktoré kľúčový odborník vykonával a pracovnú pozíciu, ktorú zastával - identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby u ktorej si možno overiť príslušné údaje t.j. konečného odberateľa plnenia/projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého kľúčového odborníka činnosť v konkrétnej pozícií vykonával. Vzor referenčného listu tvorí prílohu k súťažným podkladom. Zoznam realizovaných projektov oboch kľúčových odborníkov musí obsahovať minimálne tieto údaje: - obchodné meno alebo úradný názov a adresa objednávateľa, - názov stavby, číslo stavby/kód stavby v príslušnom registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č.29/2 002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom - rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona, - dátum realizácie stavby od - do, - zmluvná cena v EUR bez DPH. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 EUR/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tohto oznámenia. - Pre pozíciu stavbyvedúceho budú referencie preukázané v súlade s § 28 ods. 1 písm. b) v plnom rozsahu. Minimálne požiadavky na kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník č.1 Stavbyvedúci pre pozemné stavby s minimálne 5 ročnou praxou a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác; stavbyvedúci doloží aj: - ním podpísané čestné vyhlásenie, že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, že bude uchádzač v tejto zákazke úspešný, zoznam realizovaných projektov /stavieb v kategórii pozemných stavieb za posledných 5 rokov, pričom min. 1 realizovaný projekt týmto stavbyvedúcim bol zameraný na komplexnú rekonštrukciu alebo obnovu NKP - stavebné práce na národnej kultúrnej pamiatke zapísanej zapísaný v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č.29/2 002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona, kde počas celého obdobia výstavby stavbyvedúci vykonával funkciu stavbyvedúceho pre minimálne 1 stavbu v kategórii pozemných stavieb zapísanej v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok v minimálnej hodnote stavebných prác 1 500 000,00 EUR bez DPH. Kľúčový odborník č.2 Reštaurátor s minimálne 5 ročnou praxou v oblasti reštaurátorských prác. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti reštaurátora podľa § 5 ods. 1 Zákona NR SR č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov, ktorý je oprávnený vykonávať reštaurátorské práce v zmysle Zákona č. 49/2002 Zb. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov, fotokópia osvedčenia o vykonaní odbornej spôsobilosti reštaurátora alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu pre tieto špecializácie: - M1 - Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry Kľúčový odborník č.3 Reštaurátor s minimálne 5 ročnou praxou v oblasti reštaurátorských prác. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti reštaurátora podľa § 5 ods. 1 Zákona NR SR č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov, ktorý je oprávnený vykonávať reštaurátorské práce v zmysle Zákona č. 49/2002 Zb. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov, fotokópia osvedčenia o vykonaní odbornej spôsobilosti reštaurátora alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu pre tieto špecializácie: - S6 Reštaurovanie kamenných plastík, kamenných architektonických článkov, muriva a naväzujúcich omietok Kľúčový odborník č.4 Reštaurátor s minimálne 5 ročnou praxou v oblasti reštaurátorských prác. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti reštaurátora podľa § 5 ods. 1 Zákona NR SR č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov, ktorý je oprávnený vykonávať reštaurátorské práce v zmysle Zákona č. 49/2002 Zb. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov, fotokópia osvedčenia o vykonaní odbornej spôsobilosti reštaurátora alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu pre tieto špecializácie: - S9 Reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry Viď: 3.2 Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník 1 spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - štátna príslušnosť, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - jazykové znalosti, - súčasná pracovná pozícia, - kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky, - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania, - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka. b) predložením čestného vyhlásenia kľúčového odborníka, že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jeho realizácie, c) predložením Referenčného listu kľúčového odborníka, z ktorého obsahu bude vyplývať splnenie podmienok týkajúcich sa jeho odbornej praxe, odborných skúseností a trvaní odbornej praxe na určitej pozícií a prax pri realizácií zadefinovaných zákaziek s určenými minimálnymi požiadavkami (praktická skúsenosť). Referenčný list kľúčového odborníka musí obsahovať minimálne nasledovné: - meno a priezvisko príslušného kľúčového odborníka, - názov zákazky/ projektu/predmetu plnenia, na ktorom sa príslušný odborník podieľal, - identifikáciu odberateľa, - lehota plnenia predmetu plnenia zmluvy/projektu, t. j. od - do (mesiac, rok), - stručný opis predmetu plnenia/projektu tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúseností kľúčového odborníka, - stručný popis činností, ktoré kľúčový odborník vykonával a pracovnú pozíciu, ktorú zastával - identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby u ktorej si možno overiť príslušné údaje t.j. konečného odberateľa plnenia/projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého kľúčového odborníka činnosť v konkrétnej pozícií vykonával. Vzor referenčného listu tvorí prílohu k súťažným podkladom. Zoznam realizovaných projektov oboch kľúčových odborníkov musí obsahovať minimálne tieto údaje: - obchodné meno alebo úradný názov a adresa objednávateľa, - názov stavby, číslo stavby/kód stavby v príslušnom registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č.29/2 002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom - rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona, - dátum realizácie stavby od - do, - zmluvná cena v EUR bez DPH. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 EUR/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tohto oznámenia. - Pre pozíciu stavbyvedúceho budú referencie preukázané v súlade s § 28 ods. 1 písm. b) v plnom rozsahu. Minimálne požiadavky na kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník č.1 Stavbyvedúci pre pozemné stavby s minimálne 5 ročnou praxou a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác; stavbyvedúci doloží aj: - ním podpísané čestné vyhlásenie, že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, že bude uchádzač v tejto zákazke úspešný, zoznam realizovaných projektov /stavieb v kategórii pozemných stavieb za posledných 5 rokov , pričom min. 1 realizovaný projekt týmto stavbyvedúcim bol zameraný na komplexnú rekonštrukciu alebo obnovu NKP - stavebné práce na národnej kultúrnej pamiatke zapísanej zapísaný v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č.29/2 002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona, kde počas celého obdobia výstavby stavbyvedúci vykonával funkciu stavbyvedúceho pre minimálne 1 stavbu v kategórii pozemných stavieb zapísanej v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok v minimálnej hodnote stavebných prác 1 500 000,00 EUR bez DPH. III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: 2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie záväzného prísľubu banky, alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že v prípade že o to uchádzač požiada, banka mu poskytne úver vo výške minimálne 1 900 000,00 EUR. Prísľub banky nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Platnosť záväzného prísľubu banky musí byť minimálne počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk je uvedená v súťažných podkladoch. Viď: 2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie záväzného prísľubu banky, alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že v prípade že o to uchádzač požiada, banka mu poskytne úver vo výške minimálne 1 900 000,00 EUR. Prísľub banky nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Platnosť záväzného prísľubu banky musí byť minimálne počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk je uvedená v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj alternatívne doklady v súlade s rozhodnutím Rady č. č. 2692-9000/2014-KR/14.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité