Oznámenie 15961 - WYS

Obsah

15961 - WYS
Vestník č. 143/2014 - 24.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mestská časť Bratislava - Ružinov
IČO: 00603155
Mierová 21, 82705 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Miestny úrad Mestskej časti Bratislava - Ružinov, Mierová 21, 827 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Bohumil Flimel
Mobil: +421 915397685
Telefón: +421 248284405
Fax: +421 243335509
Email: ruzinov@ruzinov.sk; bohumil.flimel@ruzinov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ruzinov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Vysadenie náhradnej výsadby drevín v Parku Andreja Hlinku a obnova trávnika v okolí chodníkov v parku
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Park Andreja Hlinku - Mestská časť Bratislava -Ružinov
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vysadenie náhradnej výsadby v Parku Andreja Hlinku v súlade s Rozhodnutím č. 4099/2014/3/RCI zo dňa 10. 3. 2014 a obnova trávnika v okolí komunikácií v parku. Práce spočívajú v:
a)v dodaní a vysadení kríkov (zahustených drevín) v parku a v obnove trávnika v parku a v okolí obvodových a centrálnych komunikácií v parku podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch, v termíne do 5. 9. 2014 (ďalej aj ako "prvá etapa diela");
b)v dodaní a vysadení stromov [listnatých a ihličnatých stromov (drevín)] v parku podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch, v termíne do 30. 10. 2014 (ďalej aj ako "druhá etapa diela");
c)vo vykonávaní odbornej starostlivosti o takto novo vysadené kríky a stromy v parku (ďalej aj ako "zvýšená údržba"), podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch, v období od 30. 10. 2014 do 30. 10. 2017 (ďalej aj ako "tretia etapa diela");
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 77300000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 77211600-8, 77315000-1, 77211500-7, 77211400-6, 77314100-5, 77340000-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1.Je potrebné vykopať jamy, vymeniť pôdu v jamách, dodať a vysadiť listnaté stromy s obvodom kmeňa 21 25 cm so založenou korunkou vo výške 250 cm, ihličnaté stromy s výškou 175 200 cm, s úpravou povrchu po vysadení a ukotvením, dodať a vysadiť kríky s výškou minimálne 40 cm po zastrihnutí, u poliehavých druhov kríkov minimálne s plošným priemetom 125 cm2.
2.Je potrebné realizovať potrebnú zálievku (polievanie) stromov a kríkov po ich vysadení a následne zabezpečovať všetku potrebnú odbornú starostlivosť o všetky novo vysadené stromy a kríky (dreviny) vrátane ich pravidelnej zálievky do 30. 10. 2017. Práce spojené so zvýšenou údržbou sú špecifikované v Prílohe č. 2.
3.Je potrebné vykonať obnovu trávnika, ktorý bol zničený pri obnove obvodovej a centrálnej komunikácie a pri výkopových prácach pre verejné osvetlenie na ploche 2200 m2. Obnova trávnika zahŕňa vyhrabanie a odvoz kameňov, urovnanie terénu, navezenie ornice, jemnú modeláciu terénu a výsev trávnika parkovej miešanky, zapravenie osiva, zavalcovanie a závlahu.
Počty a výmery sú určené v Súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 65 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 38
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2 resp. 4 a 5 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
1. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
3. Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač následne môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
- doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
- predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
4. Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Finančné a ekonomické postavenie sa nepožaduje preukázať
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V súlade s § 100 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti doklady (originály alebo ich úradne osvedčené kópie):
1. podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO - zoznam záhradníckych sluižieb v realizácii a údržbe sadových úprav uskutočnených počas predchádzajúcich troch rokov (20011 - 2013) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní záhradníckych služieb s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok;
a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou
2. podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie záhradníckych prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazy s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie , prax v záhradníctve.
Odôvodnenie primeranosti :
K bodu 1: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného, ako je predmet zákazky.
K bodu 2: Uchádzač musí preukázať, že disponuje kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 1. Uchádzač musí potvrdeniami preukázať, že v uvedenom období zrealizoval minimálne 3 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (sadové úpravy), pričom každá musí byť v minimálnej rozpočtovej hodnote 30 000 EUR s DPH
K bodu 2. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti pre výkon prác na realizácii a údržbe zelene. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj osvedčenia vydávané v iných krajinách. Osvedčenie stačí predložiť ako fotokópiu s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby pre výkon záhradníckych prác Uchádzač predloží profesný životopis vedúceho sadových úprav, z ktorého bude zrejmé, že má skúsenosti s rovnakým alebo podobným predmetom zákazky. Profesný životopis požadujeme predložiť v origináli a podpísaný. Uchádzač môže predložiť ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách EU. Odbornou spôsobilosťou a profesným životopisom uchádzač preukáže odbornosť a profesionálnosť pri výkone požadovaných prác, čím bude dosiahnutá riadna a kvalitná realizácia zákazky
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
CS 20583/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.08.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.08.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.08.2014 11:00
Miesto : Otváranie ponúk je neverejné - použije sa elektronická aukcia! Miesto: Mestská
časť Bratislava Ružinov, Mierová 21, Bratislava, miestnosť B2.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je neverejné, použije sa elektronická aukcia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie
podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom,
určeným verejným obstarávateľom.
2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie, odkiaľ
si ich môžete stiahnúť. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom po stiahnutí SP následne zaslať elektronicky žiadosť
o zaregistrovanie do zoznamu záujemcov na adresu:
bohumil.flimel@ruzinov.sk , s uvedením kontaktných údajov na ktoré bude záujemcovi zaslané prípadné vysvetlenie SP .
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité