Oznámenie 16148 - MST

Obsah

16148 - MST
Vestník č. 145/2014 - 28.07.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Metodicko-pedagogické centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164348
Ševčenkova 11, 85005 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Metodicko-pedagogické cenjtrum, Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Peter Ivan
Mobil: +421 917367686
Telefón: +421 248209411
Fax: +421 243335946
Email: sekretariat.gr@mpc-edu.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 915872042
Telefón: +421 474830864
Email: zarkon@slovanet.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Ing. Martina Kukučková
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 915872042
Telefón: +421 474830864
Email: zarkon@slovanet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Hygienické a socializačné potreby
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miesto dodania: na adresu verejného obstarávateľa a podľa zoznamu zazmluvnených ZŠ a MŠ (Príloha č. 5 Súťažných podkladov)
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup tovarov: sada čistiacich prostriedkov, prací prášok, prací gél tekutý, zubná detská pasta, zubná detská kefka, detské mydlo, tekuté detské mydlo s dávkovačom, antibakteriálne mydlo, detský šampón, šampón proti všiam, sprej proti všiam a hnidám a hrebeň, detský sprchový gél, detský hrebeň, hygienické vreckovky, toaletný papier, papierové servítky biele, detský uterák, detská osuška, detské posteľné prádlo (vankúš, paplón a plachta), detský paplón a vankúš, detské papuče, detské gumové čižmy, športová obuv, detský set rukavice, čiapka a šál uni, detský pršiplášť, detské bavlnené pyžamo pre dievčatá a chlapcov, otepľováky, tepláková športová súprava, tričko s krátkym rukávom, teplákové súpravy, odevy chrániace pred počasím, zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti, pančuchové nohavice, hygienické utierky, čistiace prostriedky na toalety, osviežovač vzduchu, metly a kefy a iné výrobky na upratovanie, dezinfekčné prostriedky, utierky a handry na čistenie, rukavice na upratovanie, odpadkové vrecká vreci. Presný opis tovarov vrátane počtu kusov je uvedený v Prílohe č. 2 Súťažných podkladov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 33760000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 33711610-6, 33711620-9, 33711710-7, 33711720-0, 33711900-6, 39831000-6, 39830000-9, 39512000-4, 39143110-0, 39514100-9, 18318300-4, 18221300-7, 18422000-3, 18424000-7, 18443340-1, 18812200-6, 18814000-8, 18820000-3, 18330000-1, 18412100-1, 18220000-7, 33000000-0, 18316000-7, 39831600-2, 39811100-1, 39224000-8, 39224300-1, 39525800-6, 18424300-0, 19640000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Viď Príloha č. 2 Súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 780 311,5900 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 25 000, 00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov pridelených na realizáciu projektu v rámci Operačného programu Vzdelávanie, spolufinancovaného z prostriedkov Európskeho sociálneho fondu a z prostriedkov štátneho rozpočtu SR. Finančné plnenie zmluvy sa bude realizovať v EUR, pričom lehota splatnosti faktúr bude 30 dní.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ bude požadovať od skupiny dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Z dokumentácie preukazujúcej vznik určitej právnej formy musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu zmluvy, ktorou určitá právna forma vznikne, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov (určitej právnej formy) medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr ku dňu uzatvárania zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako predávajúci sa zaviazal strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má verejný obstarávateľ uzavretú s poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov bude vyhodnocované v súlade s § 26 ods. 2, 4 a 5 alebo § 128 zákona.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok (§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona).
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ a obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku preukazuje uchádzač vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky, ktorým je dodanie tovarov.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona, čo vyplýva aj z § 32 ods. 1 zákona. Toto ustanovenie je taxatívne a preto ho musel verejný obstarávateľ v plnom rozsahu aplikovať.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač predloží nasledovné doklady:
Požadovaný doklad č. 1:
Uchádzač predloží potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overenú fotokópiu, nie staršiu ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Potvrdenie bude obsahovať údaje o tom, že :
-uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
-uchádzač ku dňu vystavenia nie je v nepovolenom debete a
-jeho bežný účet nie je ku dňu vystavenia potvrdenia predmetom exekúcie.
V prípade, ak uchádzač má účty vo viacerých bankách, predloží požadované vyjadrenie banky za každú banku.Verejný obstarávateľ neuzná bankový výpis na preukázanie podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona.
Požadovaný doklad č. 2:
Uchádzač predloží aj čestné prehlásenie, že nemá záväzky v iných bankách ako v tých, za ktoré predložil potvrdenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova finančná situácia. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a primerane k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.).
Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona uchádzač predloží nasledovné doklady:
Požadovaný doklad č. 1:
Uchádzač predloží za účelom preukázania celkového obratu výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013) podľa platných právnych predpisov, overených príslušným správcom dane podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla uchádzača. Verejný obstarávateľ bude akceptovať doklady, ktoré už boli v minulosti osvedčené správcom dane a takto osvedčené doklady budú predložené ako obyčajná fotokópia podpísaná uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a opatrená pečiatkou (ak sa používa). Uchádzač nemusí predložiť účtovné závierky za príslušné roky, ak sú verejne prístupné vo verejnej časti registra účtovných závierok www.registeruz.sk alebo ekvivalent v krajine sídla uchádzačov mimo územia SR. V týchto prípadoch uchádzač uvedie v ponuke informáciu, kde si môže verejný obstarávateľ príslušné výkazy/doklady stiahnuť a vytlačiť. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj účtovné závierky vytlačené uchádzačom z uvedeného registra/registrov - tieto budú popísané oprávnenou osobou uchádzača a opatrené pečiatkou (ak sa používa). Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do dokladu ručne perom. Prevod na EUR v prípade zahraničných uchádzačov bude platným kurzom zverejneným ECB v deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok.
Požadovaný doklad č. 2:
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, vo forme čestného prehlásenia, zoznam bude podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d): Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova finančná situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné, primerané k predmetu zákazky a hodnotou v súlade s odporúčaním Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K podmienke účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie celkového obratu za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti spolu vo výške 800 000,00 EUR bez DPH.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Požadovaný doklad č. 1
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013). Odporúča sa, aby zoznam dodávok tovaru obsahoval minimálne nasledovné údaje: obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa, predmet dodávky, celkovú zmluvnú cenu bez DPH, DPH a celkovú cenu vrátane DPH v EUR. Zoznam bude podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Uchádzač uvedie celkový počet dodávok tovaru a celkový súčet cien týchto dodávok. V prípade, ak uchádzač uvádza dodávku, ktorej dodanie presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. začala pred rokom 2011 alebo nebola skončená do konca roku 2013, uchádzač v zozname uvedie zvlášť cenu iba za tú časť dodávky, ktorá bola realizovaná v požadovanom období a len túto sumu započíta do celkového súčtu cien všetkých dodávok. V prípade, ak uchádzač uvádza dodávku, ktorá obsahuje celkový údaj o hodnote zákazky, ktorú realizoval v združení s ďalšou spoločnosťou/spoločnosťami, uchádzač je povinný predložiť aj údaj preukazujúci vyčíslenie podielu z celkovej hodnoty zákazky, ktorý realizoval samotný uchádzač ako člen tohto združenia.
Požadovaný doklad č. 2
Potvrdenia o kvalite dodania tovaru (referencie) za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Odporúča sa, aby potvrdenia o kvalite dodania obsahovali minimálne nasledovné údaje: obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa, predmet dodávky, celkovú zmluvnú cenu bez DPH, DPH a celkovú cenu vrátane DPH v EUR, meno a priezvisko a číslo telefónu kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uchádzačove informácie a slovné zhodnotenie kvality dodania tovaru. Pri prepočte zahraničnej meny na EUR sa použije kurz ECB platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. V prípade, že predložený referenčný list podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona obsahuje len celkový údaj o hodnote dodaného tovaru, ktorý bol uchádzačom dodaný v združení s ďalšou spoločnosťou/spoločnosťami, uchádzač je povinný predložiť aj doklad preukazujúci vyčíslenie podielu z celkovej hodnoty zákazky, ktorý realizoval samotný uchádzač ako člen tohto združenia.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a): Zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s dodávaním tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto zákazky, čím získa verejný obstarávateľ záruku, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky, čo verejný obstarávateľ považuje za primerané a podporujúce hospodársku súťaž.
Podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať,
1.vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2.vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody
stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
Požadovaný doklad č.1
Uchádzač predloží vzorky, opis alebo fotografie tovarov tvoriacich predmet zákazky podľa Súťažných podkladov, časť B. 2 Opis predmetu zákazky. Doklady sa predložia ako obyčajné fotokópie.
Požadovaný doklad č. 2
Uchádzač predloží vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie pre tovary tvoriace predmet zákazky podľa Súťažných podkladov, časť B.2 Opis predmetu zákazky. Doklady sa predložia ako obyčajné fotokópie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. l): Účelom požiadavky je najmä preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky a či disponuje tovarom, ktorý je predmetom zákazky a súčasne ponúkaný tovar spĺňa požiadavky na skutočné vlastnosti určeného výrobku zodpovedajú ustanoveným technickým požiadavkám na výrobok.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1: Verejný obstarávateľ požaduje, aby finančný objem predložených dodávok rovnakého alebo podobného charakteru bol spolu za uvedené obdobie (2011, 2012 a 2013) v hodnote minimálne 400 000,00 EUR bez DPH. Za tovary rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje dodávka čistiacich prostriedkov, prostriedkov osobnej hygieny a zdravotného materiálu, textilu, odevov, obuvi.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie obsahuje Aukčný poriadok - Príloha č. 8 Súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
GR-517/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 138-247221
z: 22.07.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.09.2014 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.09.2014 15:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk.
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.09.2014 10:00
Miesto: Metodicko-pedagogické centrum, Ševčenkova 11, P.O.BOX 58, 850 05 Bratislava 55. Podľa § 41 ods. 1 bude na tomto otváraní obálok s ponukami otvorená časť ponuky označená ako Ostatné. Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Podľa § 41 ods. 3 bude otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", bude aspoň päť pracovných dní. Nakoľko sa použije elektronická aukcia, otváranie častí ponúk "Kritériá" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady záujemca zašle na kontaktnú adresu: Ing. Martina Kukučková ZAR-KON, Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš písomne poštou alebo emailom (zarkon@slovanet.sk). Preferuje sa elektronická komunikácia.
2. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO) čo sa žiada), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť a jeho telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi elektronicky zaslané súťažné podklady. Súťažné podklady sa poskytnú výhradne elektronicky formou prostredníctvom e-mailu, verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
4. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii aj v profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený na www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a vysvetlenia Súťažných podkladov a pod. v svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to systém UVO umožní.
5. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
6. Osobné doručenie a preberanie písomností v kontaktnom mieste verejného obstarávateľa je možné v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00 hod. Odporúča sa dohodnúť si vopred čas doručenia/preberania u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.
7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona v prípade, ak všetky ponuky alebo ponuka úspešného uchádzača po elektronickej aukcii prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení
verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Revízne postupy je možné uplatniť podľa štvrtej hlavy zákona o verejnom obstarávaní - Revízne postupy, § 135 a nasl. zákona.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité